You are not logged in.
fragile soi, hieno levy, vaikka roundabout on mulle ollut suunnilleen näiden ainoa biisi, loput on sen verran mutkikkaita, mut kyllä tätä mielikseen kuuntelee. unettaa-topikissa nämä, mut tänä aamuna heräsin ekana joskus kymmenen, yhdentoista aikaan, mutta laitoin tän levyn soimaan ja menin takas nukkumaan, ja näin kerrankin sellaista unta, että tajusin näkeväni unta. välillä musatkin tuli siihen mukaan, ja yhdessä vaiheessa pilke soitti mulle, mutta linja oli tosi huono, en oikein saanut mitään selvää mitä asiaa ja harmittelin mielessäni että miksi soittaa, kun voisi hoitaa asian esim. forumin kautta.
joka tapauksessa hyvältä kuulostaa
soita mulle pilke (älä, en kuitenkaan vastaa jos en tunne numeroa, laita tekstari)
just kuuntelen relayeria, jonka sattumalta otin mukaan tänne mökille, hyvältä kuulostaa, miksi hezma vihaat?
just kuuntelen relayeria, jonka sattumalta otin mukaan tänne mökille, hyvältä kuulostaa, miksi hezma vihaat?
En vihaa Siitä on ollu vaikea saada otetta ja jääny siks vähälle kuuntelulle. Nykysin ymmärrän sen jo paremmin
Mut Going For The Onea vihaan
Relayer mahd. jopa pändin paras levy.
IMO toiseksi paras heti Close to the Edgen jälkeen. The Gates of Delirium tosin varmaan ykkössuosikkini bändin kappaleista.
psykokarkki wrote:just kuuntelen relayeria, jonka sattumalta otin mukaan tänne mökille, hyvältä kuulostaa, miksi hezma vihaat?
En vihaa Siitä on ollu vaikea saada otetta ja jääny siks vähälle kuuntelulle. Nykysin ymmärrän sen jo paremmin
Mut Going For The Onea vihaan
Otapa sekin uusintakunteluun, hyvä levy Awaken ja Turn of the Century etunenässä
Ai hitto kyllä houkuttelis: Parhaat Yes levyt Wilsonin uudelleen miksaamana 6LP box