You are not logged in.
Tämmöseen törmäsin. Jännä.
Lungfish. Hyvä!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ghost World pisti sitten uuden biisin jakoon ja joku 12" on vissiin tulossa jossain vaiheessa. Viimeksi keikalla nähdessäni tota solistia katsoessa kävi päävaikutteet hyvin selväksi. Puuttui enää J. Mascis-tennarit. Ei mua toi Dinolarppi sillain häiritse, mutta tolla lauluäänellä kuulisin ehkä mieluummin vähän nihilistisempiä ja kulmikkaampia biisejä. Ihan ok bändi. Hyvät kitaristit ja hyvä meno.
Last edited by rc-lungen (09.01.2017 19:09)
Skrewdriverin eka soi ja tuli mieleen, ettei näille tarvitse vääntää omaa otsikkoa.
bzort glorf bööth
SMASH THE IRA!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt piti sitten vähän seota tähän Windsor for the Derbyyn. Stars of the Lidin Adman Wiltzie äänittänyt tämän Calm Hades Float-albumin. Jossain yhteydessä mianittu post-rock, eikä se kuvaus nyt ihan pieleen mene jos käsitetään termi laajemmin kuin perus crescendo-hötöksi. Junnaavia rytmejä ja kulmikkaita ja heleitä kitaroita. Hyvin toistoon perustuvaa kamaa. Nautin.
Ghost Worldin uudet biisit kuulostaa tosi hyvältä. Kitarassa mainiota Dinosaur Jr. meets Neil Young vingutusta. Laulu edelleen heikoin osa, mutta luulen että opin elämään sen kanssa. 18.3. levyjulkaisukeikalle vois mennä.
E. ja rc-lungen näköjään jo samasta puhunut pari viestiä ylempänä
Last edited by Firon (18.02.2017 17:46)
^ tota on kehuttu joka paikassa joten tehkää topsu, ehkä jaksan joskus tsekkailla jonkun biisin sitten
Ostin ekan OOIOO levyni, Taiga. Kova orkesteri!
boredoms-topsussa voi varmaan mainita
WANDista ei löydy puhetta. Tykkään ainakin tuosta 1000 Days levystä. Osuu suunnilleen samaan kuunteluhermoon kuin Thee Oh Sees ja Ty Segall.
Myöskin bändiin kuuluvan Cory Hansonin soololevy The Unborn Capitalist From Limbo on hyvää folkimpaa tavaraa (yks harvoista post 70-luku folk-levyistä mitä olen jaksanut viime vuosina kuunnella).
jos haluutte tietää miltä dingo ois kuulostanut jos jonttu ois soittanu enempi slidekitaraa niin tältähän se
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tennis
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aattelin mainita että tää Hisko Detrian Mal du siecle on aika nasta levy.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eikö meillä oo TSOOL-topsua?
Ebbot Lundberg & The Indigo Children: For The Ages To Come viime vuojelta kuulostaa mainiolta
Nyt viimein kävin kuuntelemassa tuota maailman megastaraa, Almaa. Ei ole minun mukavuusaluetta tämä tyylilaji, mutta ihan hyvin tämä voisi olla yhtä kova nimi kuin muut tämän genren starboista.
Monster Magnet
Ei näytä topikkia löytyvän
Kuuntelen just Superjudgea ja hyvä stoner levyhän tämä on kuten muistelin. Kyussista askel Hawkwindimpaan suuntaan. Jostain syystä muita levyjä en bändiltä omista. Syytä olisi kai hankkia.
Onko ZZ Topille tobaa?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Teenage Head ja esim tuo piisi on iohan vitun paras morjes
protomartyr on hyvä mut en tiiä mitäs tästä muka sit keskustelis
En vastusta jos joku haluaa tehä Public Image Ltd. -topsulin. Haluaisin lukea mielipiteitänne ja ajatuksianne bändistä, koska en ite tunne ku kaks ekaa levyä.
En vastusta jos joku haluaa tehä Public Image Ltd. -topsulin. Haluaisin lukea mielipiteitänne ja ajatuksianne bändistä, koska en ite tunne ku kaks ekaa levyä.
Kylhän tollanen on olemassa. En nyt jaksa kännyllä etsiä sitä.
hullu ruusu ja nels clinen omat sekoilut
Storm & Stress. Ian Williams (Don Cab, Battles) kepittää. Luupinomaisia kitarariffejä, free-henkisyyttä, Chicagolaisen indien kokeellisemman laidan menoa (yllättäen T&G julkaissut näitten kaksi levyä, mutta vois ihan hyvin olla Drag Citynkin tuotantoa). Just ja tasan mun musaa. ILR:n ja Luppiksen kannattanee tyyppaa jos ei ole tuttu.
Last edited by rc-lungen (15.10.2017 09:57)
On tuttu, eka levy löytyy hyllystä, ja tykkään. Ja hei, bändissähän rummutti Suomessakin Talibam!:n riveissä käynyt Kevin Shea! Ja Talibam! oli myös ihana bändi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
romanssi
kovasti tästä kohistaan joissain piireissä ja eilen kai oli keikka lepiksessä. lapin soft cell? itse en oikein jaksa innostua vaikka vaikutteet sieltä parhaasta päästä, toisaalta en ole näiltä muuta edes kuullut. jos täällä on faneja niin tehkääpä topik ja katsotaan sitten.
Kuuntelin tämän ja kuuntelin joitain muita tämän sortin uusia bändejä ihmetellen voiko kliseitä enempää kierrättää ja silti tulla kehutuksi hyväksi. Ei siis oma kuppi teetä, mutta toivottavasti saavat keikkailla paljon ja myyvät hyvän määrän levyjä ennen kuin alkavat johonkin uuteen bändiproggikseen.
bzort glorf bööth