You are not logged in.
Korjaamo jää väliin kun pitää olla Oulussa, mutta Magmaan ehdottomasti
Magmaan nyt ainaki. Vähän fifty-sixty korjaamon suhteen. "Erikoispitkä" keikka kyl kiinnostelis vähän.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onko se korjaamo siis huomenna?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
on.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Reilut 20 vuotta olen suunnitellut että pitäisi nähdä Circle livenä ja tänään vihdoin toteutuu
no jopas, onnea ja pistä rapsaa sit.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Toivottavasti on kivaa. Mä vähän mietin vielä. Ois kaikkea muutakin kivaa ja pitää toi toinenkin ottaa huomioon et mitä se haluaisi tehdä.
Noin kolmattakymmenettä kertaa tänään!
Sent from my iPhone 16
Piimän rasvaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Metamorphoosikeikka oli siis kyseessä.
Soittivat siis Hissiä, Fratenia ja Poria?
circle oli kova, kahdella coverilla mentiin aluksi, mä vihaan maailmaa ja me ollaan runkkareita, ihan sairaan kovat versiot, kunnon punk-meininki mutta silti myös hyvin circlemäistä, kunpa levyttäisivät nämä biisit ja loppuun vielä vaellus. aika lailla täydellistä
Nämä tuli eilen myös + odotetusti useampi biisi Terminalilta ja pari vanhempaa raitaa. Oikein viihdyttävä keikka oli ja livenä tuli paremmin esiin kuinka kova laulaja Rättö oikeasti on. Viime vuosikymmenellä en hirveästi piitannut hänen laulustaan, mutta Rautatien paikkeilla alkoi toimia. Pitää ottaa Kuusumun profeetan tuotantokin uudelleen kuunteluun jossain välissä, kun se projekti taisi kaatua juuri tuohon seikkaan aikoinaan.
pari vanhempaa raitaa.
Point, Nopeuskuningas ja Saturnus reality?
KZ wrote:Metamorphoosikeikka oli siis kyseessä.
Soittivat siis Hissiä, Fratenia ja Poria?
Ei vaan soittivat useamman bändin biisejä, tuli Rättö&Lehtisalo biisi, Plain ride biisi, Pharaoh overlord biisi...
Noniin nyt kun on rauhoituttu, niin sanottakoon, että Circlen keikka on aina Circlen keikka, mutta näitä "muutaman" nähneenä aika tommone perus yleisöä miellyttävä setti, ei mene top kolmoseen vaikka "bändi-crossover"-meiningillään olikin ainutkertainen. Kaipasin enemmän avantgarde-haahuilukohtia.
Mut kuitenki eniway wooooooooo-uliuliuliuli
Mikäs plain riden biisi tuli?
Firon wrote:pari vanhempaa raitaa.
Point, Nopeuskuningas ja Saturnus reality?
Ei tullut mun mielestä mitään noista, (vai tuliko Nopeuskuningas, kuuntelin Sunrisen himassa just aiemmin päivällä, ehkä jäi siitä mieleen). Facebookissa joku kertoi että yksi biisi oli Rättö ja Lehtisalon Valonnopeus, toi oli kova. Mä olen kuunnellut ehkä viidesosan Circlen levyistä ja vielä vähemmän liittyvistä projekteista, joten tietämys ei ole kovin suuri.
En kaivannut enempää avantgarde-haahuilukohtia
Last edited by Firon (24.09.2017 12:58)
nopeuskungingasta ei kuultu
Ajatella. Circlen keikka jolla EI kuulla nopeuskuningasta
Last edited by rc-lungen (24.09.2017 13:49)
PO Revolution
eli siis spacemen 3 -coveri
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Lehtisalo + Taanila eli Pakasteet
http://www.ektrorecords.com/shop/produc … nceeufi2m1
Vähä hiinä ja hiinä näillä näytteillä, että meneekö hankintaan. Pitkät päällä noista vakuuttavampi.
pitkät päällä ja kamelinvarvas
Tämähän kuulosti oikein maistuvalta!
bzort glorf bööth