You are not logged in.
Nyt saa Terminalia taas kaupoista. Kaveri kaljoitteli viikonloppuna ja kuunteli tätä levyä, niin hänellä tuli vahvasti mieleen 70-luvun Scorpions sekä Uriah Heep. No, olihan Lonesome Crow jossakin määrin myös krautrokkia.
Juu oli ihan ehtaa krautrockia siinä missä Lucifer's Friend ja muut jytäbändit. Ja ns. yhteyksiäkin löytyy, ovathan esim. Conny Plank ja Dieter Dierks tuottaneet skorppareita.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
liusää vanhaa circleä, livenä tasan 20 vuotta sitten:
Probably the best band in the world doing what they do best. This does NOT represent the Circle of today and it only contains one member of the current line-up (J.Lehtisalo), but it's still pretty interesting glimpse of how the band sounded and looked like 20 years ago. This show was filmed right after Fraten came out. Unfortunately my vhs-tape ran out and there's also a tape change somewhere in the middle, but this is almost the full show.
Toi uusi Wire muuten edelleen hankkimatta. Mistäs sitä ny Suomesta sai? Digelius? Stadin Akateeminen? Pitäis varmaan ens vuodeksi taas tilata.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Stadin Akateeminen?
Joo ei todellakaan saa tuolta. Digelius ainoa liike hesassa joka myy.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (19.07.2017 08:10)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kalossimies wrote:Stadin Akateeminen?
Joo ei todellakaan saa tuolta. Digelius ainoa liike hesassa joka myy.
Jep, katosi valikoimista kun Akateeminen siirtyi Bonnierille? ja sitä myöten lehtivalikoima Lehtipisteelle
Minä näistä tiedä, viimex joskus liitukaudella kun Wire-saatavuudesta keskusteltiin, niin "sitä" sai "sieltä". Oon tainnut itsekin ostaa! Mutta kai tää tosiaan pitäis taas tilata.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lehti "käpälässä"
Steel Mammoth näköjään ilmestyny. Hö. Ois voinu ottaa samaan pakettiin Television kanssa, mutta noilla oli kai alunperin about kuukausi eroa julkasupäivissä.
Lehti "käpälässä"
Sama. Hyvä juttu
Kertokaa jutusta tai skannatkaa, kiitos.
melkeinpä sanoisin että Terminal on näiden paras levy, pakko ostaa myös cd:nä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En oo vieläkään lukenut "juttua", mut Towerin sain vihdoin käpäliini eilen. Pakko myöntää että "meh"-fiilikset on kuunnellessa. Onhan tää aikastas hyvä tiivistelmä yhdestä Circle-aspektista ja sillai just Rautatien tapaan hyvä porttiteorialevy, mut mulle tulee lähinnä semmonen olo et tää on kuultu jo monta kertaa aiemminkin. Enkä tiiä onko sekään niin erinomainen juttu, kun Rakkautta Al Dentea ekaa kertaa kuunnellessa tuli mieleen, et en välttämättä sokkotestissä erottais Oranssista pazuzusta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kill City on kyl aika kovaa kamaa, ei siin mitää
^^ towerin vai terminalin?
Onks kukaan muuten saanu sitä Televisio -lp:tä? Ku 28.7. tuli Ektro News että se ois out now, mut ei oo mitään kuulunu. Pelottaa että on käyny paketille samoin ku psykiksen paketille En kehtaa vielä Ektrolta udella
Mulle tuli viime viikolla. Hyvä levy.
No voihan persula.
En kehtaa vielä Ektrolta udella
mulle ei Ektro ees vastannu mitään pariin viimeiseen emailiin, jossa kyselin levyjen perään... ehkei niitä kiinnosta myydä mulle, taikka ovat lomalla tms.
Last edited by ba (10.08.2017 18:59)
Incarnation soi paraikaa pitkästä aikaa. Täähän on saatanan kova.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Incarnation soi paraikaa pitkästä aikaa. Täähän on saatanan kova.
Juu ei se mikään turhake ole, kovvoo kammoo, vaikken deathmetallin suurkuluttaja olekaan.
Last edited by KZ (10.08.2017 19:15)
Joo no se Televisio -paketti oli jääny limboon ku sitä sillon sääjettiin sähköpostin kautta, eli oli unohtunu ja ei ollu vielä lähetetty. Mut ei siin mitään, otin samaan pakettiin uuden Steel Mammothin niin säästyypä postikuluissa. Jospa näitä sitten ens viikon lopulle tms.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
http://www.soundi.fi/levyarviot/otto-do … albumilla/
http://jazzrytmit.com/wp/s8-levyarvoste … lut/verde/
Tämän viimevuotisen Verden sain eilen
Last edited by hezma (01.09.2017 13:37)
Kirkle
bzort glorf bööth
ajattelin eilen tokasikaklubilla että tuskinpa radiopuhelimien suomi kuntoon -vedon jälkeen voi parempaa tulla, mutta huh että circle oli kova, kahdella coverilla mentiin aluksi, mä vihaan maailmaa ja me ollaan runkkareita, ihan sairaan kovat versiot, kunnon punk-meininki mutta silti myös hyvin circlemäistä, kunpa levyttäisivät nämä biisit ja loppuun vielä vaellus. aika lailla täydellistä
ja uskomatonta nähdä suomen kaksi parasta livebändiä näin perätysten, olkoonkin että vain kolmen biisin seteillä. onks se terminalin julkaisukeikka siis ensi lauantaina? harmittaa kun on muuta ohjelmaa, circleä kattois mielellään lisää taas mahdollisimman pian, ja kun se magma-keikkakin jää näillä näkymin väliin (koska yarin juhlakeikka samaan aikaan)
p.s.
tässä vähän kuvaa ja ääntä:
Juuh, olipahan ilta: leffa, Radiopuhelimet, Circle - kaikki 5/5
Hyvältä kuulostaa tämä Terminal.