You are not logged in.
Hassua, mutta yhä enemmän tuntuu siltä, että Bufolta juuri se vika biisi ennen Amenia ja itse Amen ovat suunnilleen parasta missään. Toki Amanitalla on mahtavat hetkensä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei-popimpi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mun mielestä raskaampi ois hauska statement.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
vai testikkeliin?
ei-popimpaa on kyl ainoo järkevä paikka tämmöselle. eihän tää nyt mitään hevii eikä pununkkiakaan ole.
Pannaan kaikkiin HÅMÅT-
ei-popimpaa on kyl ainoo järkevä paikka tämmöselle. eihän tää nyt mitään hevii eikä pununkkiakaan ole.
No joo, ei esim Circlekään ole selvästi heviä tai punkkia. Kyllä tämäkin olisi minusta raskaampaa-ketjua, sen verran selvästi juuret kuiteskin Bardoilla rokissa. Mutta samapa tuo...
Ticket Crystalsin vika biisi (Montana Sacra II) on aika haunting.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tää on kyllä pitkään jo ollu paras bändi ikinä. ja be a fish on kyllä parhaita rokkibiisejä koskaan, itseasiassa keväällä tuli tilaisuus soittaa se dj-setissä ilokivessä helevetin kovalla -> kaikki muut tais vihata ja pitelivät korviaan. helmiä sioille
mutta millos nämä saadaan suomeen? artemi?!
itseasiassa keväällä tuli tilaisuus soittaa se dj-setissä ilokivessä helevetin kovalla -> kaikki muut tais vihata ja pitelivät korviaan. helmiä sioille
jaa sinäkö se olit. meitsi ja phlegm oltiin paikalla ja diggailtiin.
samalta illalta jäi muuten näin offtopikkina mainitakseni mieleen myös shocking bluen love buzz (en ollu tätä alkuperäistä siis koskaan kuullut) ja olikohan rivers cuomon versio baby one more timesta. kaikille
tää on kyllä pitkään jo ollu paras bändi ikinä.
Ottaen huomioon, että Bufo Alvarius on yksi NIISTÄ levyistä, on jokseenkin omituista etten mitään muuta näiltä ole vieläkään hankkinut. Kaikki kuulemani (ehkä jotain Dilatea lukuun ottamatta) kuitenkin vähintään semmoista neljän tähden kamaa.
This must be what jail / I will scratch
laitetaanko kaikki matikkarokkiki ei-popimpaan kun ne niinq dekonstruoi rakenteita ja sillee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:db004223d4="yrr"]itseasiassa keväällä tuli tilaisuus soittaa se dj-setissä ilokivessä helevetin kovalla -> kaikki muut tais vihata ja pitelivät korviaan. helmiä sioille [/quote:db004223d4]
jaa sinäkö se olit. meitsi ja phlegm oltiin paikalla ja diggailtiin.samalta illalta jäi muuten näin offtopikkina mainitakseni mieleen myös shocking bluen love buzz (en ollu tätä alkuperäistä siis koskaan kuullut) ja olikohan rivers cuomon versio baby one more timesta. kaikille
whoa! no menipä sit oikeaan osoitteeseen kuitenkin. great!
uus levy "Peri" soi tässä kahvittelun lomassa. abstraktia tsaikedeliaa, ei juuri 'biisejä', kuten näillä ei enää aikoihin oo juuri ollutkaan, mutta hiton hyvältä kuulostaa. toisinaan siis jammailu hyvillä saundeilla riittää. en tosin panis pahaksi ihan biisi-orientoitunutta levyäkään...
suht tuoretta livepätkää, yllättäen kawabatalla maustettuna:
http://www.youtube.com/watch?v=O9t1blBKCQs
"By the way this whole thing was shot while tripping."
näitte hookvind-koveri o kova!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
vierailu bardojen kartanossa philadelphian keikan jälkeen oli tällaselle nöösipojalle
eka kerta kun kohtasin oikein todellisia trippailijoita. istuin siinä ite todella rankassa viskikaljajurbelossa ja bardopondi siinä pöydän toisella puolella hoki mun
vieressä istuvalle ericille että hei ooks sä ihan okei, oon huolissani susta kun sun pää hajoaa tollaseks fraktaalispiraaliks ihan koko ajan..jne jne
let me fall out of the window
with confetti in my hair
meikän kuuntelukokemukset taitaa rajoittua johonkin mitä helicon ja/tai yrr on soittanu joskus, mutta siistiltä on kuulostanu aina, muistelen. klikkasin tota FUFO-videoo tuubissa, täähän on ihammahtavaa http://www.youtube.com/watch?v=S8ff52bxNsY
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jahas, Bufo Alvariuksesta on ilmestyny helmikuussa uusintapainos. Yllättäen löytyy myös spotifystä hehe
http://open.spotify.com/album/3v466RMVqHvb4kkVyVcSz1
Parhutta toki
Joo oon tota nimenomaan spotifysta kuunnellut ja onhan se ihan parhautta. Ei ole kyl pahemmin tullut tsekkailtua näiden uudempia vaiheita, mutta edelleen oon valmis sanomaan tän yheks kaikkien aikojen parhaimmista bändeistä.
Last edited by Phlegm (20.03.2010 05:00)
jotenki tästä tulee aina mieleen se JMT:n mutiny!-juttu jossa se arvelee näiden menevän treenikselle aina jonkun sienimetsän kautta
turhan vähän tullut kuunneltua viime aikoina.
jotenki tästä tulee aina mieleen se JMT:n mutiny!-juttu jossa se arvelee näiden menevän treenikselle aina jonkun sienimetsän kautta
turhan vähän tullut kuunneltua viime aikoina.
Sammal ja erin
Mut siis vaan omistamani Bufo ja Amanita, joista ensin mainittu on sekin cdr. Myös Hasha Jar Tempon Under Glass on ollu ahkerassa ns. nukahtamismusakuuntelussa viime aikkoina.
uus levy lähti soimaan, heti ekat 4 minuuttia vakuuttaa aika vähäsen
Mä oon tästä uutukaisesta tykänny kans tositositosipaljon nyt ne muutamat kerrat mitä sitä on tässä soittimessa käyttänyt. Meno on vähän skarpimpaa kuin muilla tän vuosituhannen levyillä, mikä varmaan on se pääsyy omaan fanittamiseen. Kyllähän niitä huuruisempia haahuilujakin on tässä vikisemättä saanut kuunneltua mutta vaikea uskoa että tää bändi ois lähelläkään sitä statusta missä ne nyt on mikäli oisivat vaan julkaisseet niitä limited edition sienilevyjään.
Pikaverdikti: paras Bardo sitten Set & Settingin.
Älä päästä painiks sitä
cracker wrist ON YLIVOIMAISESTI BARDO PONDIN PARAS KAPPALE KOSKAAN
Uskoo kun kuulee
Jaa, pitäisköhän tähänkin bändiin taas palata. Jänskää, että tää on aina ollut ihan täydellistä musaa, mutta ei vaan oo pariin vuoteen tullu kuunneltua paljoakaan, eikä uusista levyistä oo mitään hajua.
Last edited by Phlegm (10.12.2010 20:24)
Mulle alko viime kesänä toimia kunnolla tämä bändi. En ole kyllä yhtään tämän vuosituhannen levyä vielä kuullut mutta vois kohta kuunnella tuon uuden.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
paras bändi. ja keikka oli upea! :pint:
paras bändi. ja keikka oli upea! :pint:
tul täs mieleen että menipä mulla ohi koko homma, musa on ihan vitun kovaa levyltä