You are not logged in.
The Survivalist
Vitun kova dystopia-selviytymisleffa. Aika pienillä muuveilla mennään, mutta hyvin pysyy kasassa ja pituuskin just sopiva. 4/5
Popstar: Never Stop Never Stopping
Näppärä mukadokkari popstaroista ja muusta tauhkasta niiden ympärillä. Muutamat kelpo vitsitkin kehissä. 3/5
Heavy Metal
Pari hyvää stooria, loput vähän sellaisia ja tällaisia, paljon tissejä jos sellaisista tykkää. Lähtee varsin lupaavasti liikkeelle, Harry Canyon -stoori lupaa aika paljon, sitten lässähtää. 3/5
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
William Shatnerin tähdittämä esperantonkielinen kauhuelokuva. Kyllä vain!
Last edited by Tomsk (11.09.2017 15:11)
Sent from my iPhone 16
dvd:ssä oli sen verran paskat äänet että dialogista meni aika iso osa ohi. so not, erittäin ihana elokuva.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Harry pala palalta.
Kekseliäästi eri tarinoissa pomppiva kertomus neuroottisuudesta ja itsekeskeisyydestä. 4/5
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Le Samouraï
Hieno elokuva!
Der Himmel über Berlin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kukaan nähnyt Good Timea? Viikko sitten ensi-illassa, mutta ei näy pyörivän enää
how they run this show.
Kukaan nähnyt Good Timea? Viikko sitten ensi-illassa, mutta ei näy pyörivän enää
Toissa päivänä kävin kattomassa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hassuttelija wrote:Kukaan nähnyt Good Timea? Viikko sitten ensi-illassa, mutta ei näy pyörivän enää
Mimmoin oli?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:Hassuttelija wrote:Kukaan nähnyt Good Timea? Viikko sitten ensi-illassa, mutta ei näy pyörivän enää
Mimmoin oli?
Pikkuvikainen, mutta viihdyttävä. Tykkäsin yllättävän paljon.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ok, sunnuntaina olisi tarkoitus mennä katsomaan.
Hannah ja sisaret.
3/5
En oikein tiedä miksi tämä on erityisen arvostettu Woodyn elokuvista. Hahmot ovat vähän tylsiä (en pystynyt ottamaan Michael Cainen tai Max Von Sydowin kärsiviä menestyviä miehiä mitenkään vakavasti), elokuvan rakenne on aika löysä. Löysyys on toki tarkoitettua, mutta siinä ei ole tarpeeksti tavaraa tehdäkseen löysyydestä kiinnostavan, lähinnä vähän tylsän. Dialogikaan ei jatkuvasti ole kovin hyvää, sanailu on kuitenkin mitä näiltä yleensä odottaa ainakin saavansa. Joitain todella timanttisia hetkiä on. Odotin vähän enemmän. Silti tarpeeksi hyvää kamaa, ettei lainkaan vituttanut katsoa.
Woody Allenin näyttelemän komediakirjoittajan sivujuoni on irrallinen ja kuin eri elokuvasta. Ihan hauskaa neuroottista komediaa kuolemanpelosta ja elämän merkityksen etsimisestä, mutta yleensä ne vitsit on Allenilla nidottu draaman sisään, eikä näin erillään.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sinua parempaa
Rasittavin Woody Allen elokuva mitä olen nähnyt.
1/5.
Jason Biggs on myös rasittava näyttelijä.
Kyllä tämän katsoi, mutta ei se mitään erityistä vaikutusta tehnyt. Punkkareiden keski-ikäistymisestä pystyisi varmasti tekemään kiinnostavammankin filmin.
Rakkauden jumalatar
Pirteämpi versio Woody Allenin komediallisesta parisuhdemärehdinnästä. Klassisen kreikkalaisen tragedian fantastinen sotkeminen keskiluokkaiseen tarinaan toimii ihan ok. 3/5
Zelig
4/5
Vähän liikaa pyörii yhden läpän ympärillä, mutta kiva absurdi feikkidokkari.
David Lynch - Art of Life
Ei tästä nyt ihan kauheasti kostunut, jos oli lukenut Lynch on Lynchin joskus.
Ihan kivaa oli katella lynchin lapsuuskuvia ja taidetta, mutta puoltoista tuntia kun lynch horisee lapsuudestaan oli vähän liikaa (varsinkin kun informaatio oli selvillä jo aiemmin.) Oli vähän tylsää.
Good Time
Tykkäsin kans, ehkä keskivaiheilla meinasi juju vähän livetä otteesta, mutta hyvä leffa, musiikeista lisäpisteitä.
Mother!
No enpä kuule tiiä!
how they run this show.
Hard To Be a God
tokaa kertaa, pärisee vieläki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Se uusi It.
Lapsinäyttelijöille
Noin muuten
2/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Brigsby Bear
Sympaattinen satu nörttiydestä, luovuudesta ja lapsen kidnappauksesta.
Sisätiloja
Woody Bergmanimaisimmillaan
Fantastic Planet. Foorumistejakin yleisössä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tiedustelin miksi Good Time ei pyöri Porvoon Bio Rexissä ja vastaus oli tämä:
Elokuvaa kokeiltiin ketjumme suurimmassa kaupungissa Vaasassa seitsemän näytöksen verran prime ja ilta aikaan ja siellä se veti 22 henk.
Ei kannata ottaa jatkossa eikä sitä yritetä toisissakaan teatterissa.Edgar Nieminen
Teatterivastaava, Theatre Manag.
No aha, anteeksi Edgar kun kysyin.
how they run this show.
Tiedustelin miksi Good Time ei pyöri Porvoon Bio Rexissä ja vastaus oli tämä:
Elokuvaa kokeiltiin ketjumme suurimmassa kaupungissa Vaasassa seitsemän näytöksen verran prime ja ilta aikaan ja siellä se veti 22 henk.
Ei kannata ottaa jatkossa eikä sitä yritetä toisissakaan teatterissa.Edgar Nieminen
Teatterivastaava, Theatre Manag.No aha, anteeksi Edgar kun kysyin.
Bigelow'n Detroit olisi kiinnostanut, mutta ehti pyöriä täällä teattereissa huimat kaksi viikkoa niin ei sit
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Edgar Nieminen kuulostaa kyllä väkisin keksityltä hahmolta.
Correct me if I'm wrong jne, mut eikös Vaasa ole suurin piirtein yhtä kuollut kuin läheinen aavekaupunki Kokkola?
Last edited by rc-lungen (25.09.2017 21:52)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli