You are not logged in.
Musiikillisesti Siltsun tuotanto ei anna itselleni mitään, mutta support kaikille faneille.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
siltsun "sinä ansaitset kultaa" ei ole erityisen hyvä kappale. muuten kyllä upea ukkeli!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
siltsun "sinä ansaitset kultaa" ei ole erityisen hyvä kappale. muuten kyllä upea ukkeli!
lähemmäs 7 miljoonaa katsomiskertaa tällä youtubessa
miten noin suosittu biisi ees voi mennä näin pahasti ohi multa
En tiedä. Viime syksynä tuo soi Iskelmällä parhaimmillaan neljä kertaa minun työpäivän aikana eli sitä kautta viimeistään tuli tutuksi. /
bzort glorf bööth
jartsalla vähän liikaa vauhtia
Jari Sillanpää kärysi amfetamiinista - poliisi pysäytti liikenteessä
Miksi Sillanpäästä alettiin käyttää kaikkialla nimeä Siltsu, kun hän täytti 50? En ollut koskaan ennen kuullut hänestä käytettävän sellaista nimeä, ja sitten yhtäkkiä joka paikassa luki, että Siltsu sitä ja Siltsu tätä.
^ Koska se on koko kansan pikku silmäterä ihana mies ja sillee.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
^ Koska se on koko kansan pikku silmäterä ihana mies ja sillee.
Mutta eikö se ollut sitä jo ennen kuin täytti 50?
Joo, mut sit se täytti 50.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Miksi Sillanpäästä alettiin käyttää kaikkialla nimeä Siltsu, kun hän täytti 50? En ollut koskaan ennen kuullut hänestä käytettävän sellaista nimeä, ja sitten yhtäkkiä joka paikassa luki, että Siltsu sitä ja Siltsu tätä.
https://www.voice.fi/musiikki/a-71023
https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-111204
Kyllähän jo tän topangin avausviestissa vuodelta 2007 ulvis käyttää tuota Siltsu-lempinimeä. Itsekin olen Jaria Siltsuksi kutsunut niin kauan kuin jaksan muistaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Voimia Jarille
bzort glorf bööth
[quote:14ecf6ebf1="Neuvostoliitto"]
Suosikkikappaleeni:
1. Pariisi-Helsinki
2. Piri 4 Love
3. Kuuleeko Eero?[/quote:14ecf6ebf1]
Edit:
viimeaikoina jäänyt turhan vähille nää quouti-editit, joten KORJASUBI!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ehkäpä huumeiden käytöstä voisi jo tulla siltsun esimerkin voimalla yhtä hyväksyttävää kuin homoudesta
ei se ollutkaan piriä
Suomeen etsitään nyt vuosisadan kulttuuripersoonaa ehdokkaiden joukossa myös Jari Sillanpää
miksiköhän piti nyt nostaa siltsu otsikkoon tällä tavalla, melkein tekis mieli siltsua äänestää ihan tämän ajojahdin takia.
ajojahdin
No jaa, jos hyppää metamfetamiinipäissään auton rattiin, niin sietääkin saada paskaa niskaansa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
psykokarkki wrote:ajojahdin
No jaa, jos hyppää metamfetamiinipäissään auton rattiin, niin sietääkin saada paskaa niskaansa.
no ehkä vähän huono termi, vauhdilla kun spämmää niin ei aina löydä parasta sanaa
Ikävällä tavalla saanut tämä foorumin topikki lisäspämmiä.
bzort glorf bööth
Joo palataan asiaan, sydän lyö bum bum bum, ei tarvitse vaihtaa avatarta, ymmärrämme && käytä huumeita eiq mitäs
siltsu vanha stiltsu
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Psycho bitch
how they run this show.
En tiedä avautuiko viitttaus
how they run this show.
Itsekään
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi