You are not logged in.
bzort glorf bööth
tämä siis vielä tuon edellisen bändin hajoamisesta, uusi ei kai vielä ole ehtinyt
Kari Peitsamon elämä muuttuu - Tiina-vaimo muuttaa pysyvästi Roomaan
ja karikin ehkä sitten joskus perässä
That's jos mikä rock'n'roll!
bzort glorf bööth
onnea, that's rock'n'roll
Surullista on tämä. En usko, että Kari on pohjimmiltaan huono ihminen, enemmänkin uskoisin hänen yrittävän pysyä jotenkin relevanttina sellaisella provoilutaktiikalla, joka nyt ei vaan kertakaikkiaan enää toimi näin 2010-luvulla. Tai sitten se oikeasti kuvittelee, että Veltto Virtasen ura on jollain lailla matkimisen arvoinen.
Mä uskon kyllä (tai haluan uskoa), että tämä kaikki on tosiaan osa sitä oikeastaan koko uransa ajan jatkunutta Karin performanssiprojektia, mut kuten jo tuli todettua, niin ei se nyt vaan enää toimi. Tää on aika sääli, koska olis voinut olla tässä vaiheessa maailmanhistoriaa niin paljon muutakin kuin säälittävä runkkari.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jep. Ja Velton lisäksi tuosta "radikaalista" somekäyttäytymisestä tulee mieleen divaritason Kauko Röyhkä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Jep. Ja Velton lisäksi tuosta "radikaalista" somekäyttäytymisestä tulee mieleen divaritason Kauko Röyhkä.
Kyl joo, paitsi että Kauko nyt ei oo koskaan ollut relevantti.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tänään tullu taas aikamoista twiittivyörytystä teologista dadaa
Jaha, taas on päättömyyksien aika.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
KZ wrote:Tänään tullu taas aikamoista twiittivyörytystä teologista dadaa
Jaha, taas on päättömyyksien aika.
that's rock'n'roll
On turhaa kinata, ajoiko Aku Ankka ilman päätä, koska Aku Ankkaa ei ole. Eikä päätä. pic.twitter.com/QogpBawmQ9
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 27. elokuuta 2017
^ makes sense
Joo ei jaksa enää muakaan naurattaa
Näitä äijiä yhdistää,että he ponnistavat omista kulttuurillisista & kansallisista lähtökohdistaan.Siksi erittäin ok. pic.twitter.com/XJOHEgOoSn
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 29. elokuuta 2017
Myös Suomelle pitää saada johtaja, joka ymmärtää Suomen edut ja aseman.Eli Väyrynen. EU-kätyrit ym.vellihousut ulos. pic.twitter.com/AYV2xCBNPV
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 29. elokuuta 2017
Pitäytys vaan niissä teologia-PÄÄ-läpissä.
That's rock'n'roll!
bzort glorf bööth
Te MTV3:ssa naureskelitte, kun sanoin, ettei minulla ole päätä. Eräänä päivänä toivotte, ettei teilläkään olisi. pic.twitter.com/SbADhyuox1
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 25. syyskuuta 2017
Käytiinkö kuussa? Elikö Jesus? Onko sillä väliä? sinä kysyt. Kyllä sillä kuule hiukan on.Jaa että miksi? Mieti sitä. pic.twitter.com/4AsWKM3lZz
Asia kunnossa
1. Ihminen ei ole käynyt kuussa. 2. Jeesusta ei koskaan ollut. 3. Minulla ei ole päätä. pic.twitter.com/sfbxMluraW
Onks tää fakta vai läppä
Levykauppa Äxän sivujen mukaan tänään ilmestynyt Devils Milkin debyyttialbumi on myyty päivässä loppuun kaikista ketjun kymmenestä liikkeestä. Pahan akseli kiittää. Otetaas pojat sille! pic.twitter.com/tZUv1PvrQH
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 12. tammikuuta 2018
no ei sitä ainakaan näy yhtään kappaletta olevan saatavilla, 2 - 5 arkipäivää toimitus. tiedä sitten oliko montaakaan kappaletta toimitettu liikkeisiin? oliko muuten youtubessa näytteitä, en jaksa googlata
eilen telkkarista tuli muuten veitolan yökyläily dannyn luona ja tuli puheeksi tämä "kohukuva" oikeista profeetoista ja danny sanoi ettei edes tuntenut peitsamoa, mutta kun se tuli jossain huoltamolla jutelemaan ja pyysi päästä yhteiskuvaan niin danny suostui
cheekin sentään tiesi ja antoi propsit että puhumalla sai stadikan täyteen (kun räppi ei ole mitään musiikkia vaan puhetta), mutta itse on vetänyt parikin stadionillista yleisöä.
Profeetat. Mitkä vitun Profeetat? Tässä on teille profeetat. pic.twitter.com/o9zLdbHvn8
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 30. heinäkuuta 2017
p.s.
en muista oliko täällä erikseen danny topikkia, mutta eilen kävi myös selväsksi ettei LipSasen Danny ole koskaan kokeillut lsd:tä eikä mitään muutakaan huumetta, koska pelkäsi aikanaan että jäisi koukkuun ensi kokeilemalla.
psykokarkki wrote:oliko muuten youtubessa näytteitä, en jaksa googlata
Jäbäkö ei harrasta spotifytä
en oo jaksanu aktivoida
Tyttö juoksee. ÄLÄ sano, HÄN juoksee BUSSILLE, etc.
— Kari Peitsamo (@KariPeitsamo) 15. tammikuuta 2018
Pois se meistä! pic.twitter.com/jkvrNMCQ6w
elkää yllyttäkö sairasta miestä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!