You are not logged in.
Ymmärrän Leevin suosion samalla tavalla kuin vaikka Eppu Normaalin tai Juice Leskisen kohdalla, mutta en ole ikinä kuunnellut niistä mitään oma-aloitteisesti ja tuskin tulen niin tekemään jatkossakaan. Yhdellä kaverilla oli autossa Leevin 40 hittiä kokis kestosoitossa teininä ja silloin tuli Leevi annos täyteen tämän elämän osalta.
Okko wrote:en ymmärrä leevien suosiota
Leevit ihan kauheeta paskaa
Random-lurkki "osallistuu"
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
miikka wrote:Okko wrote:en ymmärrä leevien suosiota
Leevit ihan kauheeta paskaa
Random-lurkki "osallistuu"
Kuitenkin Okon kakkosnikki
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Huippu bändi, mutta ymmärrän jos ei kiinnosta.
bzort glorf bööth
En ole koskaan kuunnellut ja ymmärrän jos kiinnostaa/ei kiinnosta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En ole koskaan kuunnellut ja ymmärrän jos kiinnostaa/ei kiinnosta.
Topikki lukkoon
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olin ajatellut tehdä listan bändeistä/artisteista, jotka kiinnostavat enemmän teoriassa kuin käytännössä. Leevi and the Leavings olisi mukana sillä listalla.
nykyään leevit toimii vähän laajemmin ja paremmin ku ton kirjottamisen aikoihin
okon teiniajat jääneet jo taakse
Edelleen jos joku kysyy maailman parasta bändiä, niin en mä muutakaan keksi kuin The Beatlesin. Ellen ole just kuunnellu Leavingseja.
Litku klementti Miks tää on aikamme kovinta shittiä?
Kokeile Litkun aiempaa progebändiä Jesufåglaria. Se oli oikeasti kova. Tätä haluaisin julistaa aina, kun Litkusta tulee puhetta.
Litku klementti Miks tää on aikamme kovinta shittiä?
Se on karismaattinen esiintyjä, sillä on sanoituksia joihin jengi samaistuu, Tuntematon Numero on kova pändi ja se on keskiverto naispuolisiin suomipoppareihin verrattuna vakavasti otettava. Tämän lisäksi se on osa maakuntasuominostalgiailmiötä, joka tosi siistii mageet ja coolii.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
KZ wrote:Litku klementti Miks tää on aikamme kovinta shittiä?
Kokeile Litkun aiempaa progebändiä Jesufåglaria. Se oli oikeasti kova. Tätä haluaisin julistaa aina, kun Litkusta tulee puhetta.
Mycket bättre.
tsekkailin vähän sitä viikon päästä suomeenkin tulevaa "psykerokki"-bändiä the black angels, mutta en kyllä ihan tajua mitä jännää tossa on, aika tylsää rokkia ja psykedeliaa tuntui olevan vain videossa jossa värit vilkkui. vaatiiko toi musa toimiakseen että pitää ottaa syketeelejä, hyvä psyke toimii kyllä ilmankin.
(currency oli tsekkailemani biisi, jos näiltä löytyy jotain hyvääkin niin saa vinkata)