#151 05.07.2017 14:16

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Re: Teinien "en ymmärrä" -topik

Loiriplukari  icon_rolleyes

#152 05.07.2017 15:17

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

hezma wrote:

Samaa olin tulossa  friends

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#153 05.07.2017 18:55

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006

Luppakorva sikailee taas wrote:
hezma wrote:

Siis onko tää joku ns. "oikea" musaprojekti? Luulin että joku on vaan pistänyt kiipparista valmiin kompin päälle ja mölissyt päälle huonoa loiri-imitaatiota ja pistäny youtubeen.
ei mulla riitä huumorintaju mihinkään pulttiboiskamaan.

#154 05.07.2017 18:57

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Website

Ymmärrän loiriplukarin peuk

#155 05.07.2017 19:15

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

Phlegm wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
hezma wrote:

Siis onko tää joku ns. "oikea" musaprojekti? Luulin että joku on vaan pistänyt kiipparista valmiin kompin päälle ja mölissyt päälle huonoa loiri-imitaatiota ja pistäny youtubeen.
ei mulla riitä huumorintaju mihinkään pulttiboiskamaan.

Imitaationa tuo on minusta itseasiassa aika hyvä, tuo ei ole vain oikein lajina minun mieleen.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#156 05.07.2017 22:22

EndloseAngst
Member
Registered: 05.01.2014
Website

hezma wrote:

Minusta se on ihan hauska vitsi, jota on jatkettu jo vähän liian monta päivää.

#157 05.07.2017 22:23

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008

EndloseAngst wrote:
hezma wrote:

Minusta se on ihan hauska vitsi, jota on jatkettu jo vähän liian monta päivää.

toisaalta jos biiseis olisi b ja c osat niin olis sellasta musiikkii mitä voisi kuunnella hyvänä pop-musiikkina

#158 14.08.2017 14:07

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

frank ocean

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#159 14.08.2017 15:29

armashenrik
Member

jookcha wrote:

frank ocean

kaikki tällänen kutemis r´n´b ihmetyttää. missä maailmoissa kaik oikein elää? syke ei nouse, ei voi  tanssii, ei ole epätoivoisia tunteita maailman kohtalosta tai menetetyistä rakkauksista, C D G / Am C ???? videoissa vaan satakauniita 18-19 vuotiata tyttöjä, hienoja autoja ja pilvenpolttoa.
onko kyse siitä että jossain vaiheessa apatia vei voiton ja nyt levytellään designer hampurilainen kädessä festareilla ja suurin uhka elämääsi kohtaan on se, että joku yrittää puhua kanssasi kadulla politiikkaa. kaikki pilattu. musiikki pilalla. fun fact. olen läpipelannut tinderin ja i shit you not joka toisella naisella oli lempiartisteina listattuna childish gambino ja drake/frank ocean. globalization at work mah people. today the revolution will be standardizized. öäöäöäöäöä

pappaosasto joka ei koskaan päässyt yli pomppumetallista listaa kummakit:
childish gambino, drake, rihanna, beyonce, mikael gabriel, sanni, koko flow-festari ulkoisilta puitteiltaan (kerran ilmatteeks sisällä, kerran ulkona kaiken menettäneenä) flying lotus, mikä tahansa hima-abletonin runkkaaja hip-hop artisti, kaikki saatana kaikki. DAW ja sämpläys ja mukavuus ja ilo on pilannut kaiken. ei ihme että määilmä on lampaita täynnä

sheeplove

edit: lana del ray??? miten tää voi olla jotain ihmisten musiikkia??? kuuntelen mazzy staria täs ja kommenttiosiolla joku mainitsi lanan ja kuuntelin hieman. äääh. mitä tää on? ehkä mulla on joku triggeri jossain tuotantopuoles, joka saa kaikes musassa ihokarvat väärällä tavalla nousemaan. kaikki kuullostaa liian pehmeältä, pömpöösiltä ja ihan kun missään ei kuuluis ilmaa. viitanen kaikkeen nykymusaan. kaikki on tavallaan ok, mut mitään connectionia ei synny. mistä tämmä johtuu??? äää. YMO ja LEEVIT siinä menee popin raja, mtjööh.

edit edit: täytyisköhän joku mallimies ja naisille laittaa joku raja-arvo, missä sanottaisiin et hei "ainoastaan rumat ihmiset saa tehdä musaa" käänteinen läskibarometri ja ikäkynnys. jos on ihqu niin rumennusleikkaus. tai pizzahut-kierre vuodeksi. äääh nyt mä luen rihanna uutisia. kysymys: kuva helvetti arvostelee jonku kurveja internetsissä paheksuen. ei ainakaan miehet. eh? koko maailma osoittaa solidaarisuutta kun rihanna näyttää hyvältä (helvetin hyvältä bikineissä) uutiskynnykset ylitetty. instagram-journalism. tätäkö se teidän maailma on?

edit edit edit: pop-psykoosi. ei muuta

Last edited by armashenrik (14.08.2017 15:51)

#160 14.08.2017 17:01

Kulli
Member
From: seläs
Registered: 08.05.2017

icon_lolpeuk

katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!

#161 14.08.2017 17:08

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

^^  peuk

#162 14.08.2017 19:10

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

Ymmärrän hyvin vähän r'n'b juttuja tai mitään modernia coolia nuorison musiikkia, mutta Frank Oceanilla on mielestäni kourallinen todella kovia biisejä. Molemmilla levyillä myös paljon turhaa huttua mielestäni.

Terveisin,
Pomppumetallista ylipääsemätön pappaosastolainen.

Otsikkoon vastaten voisin mainita Melvinsin ja the Fallin. Niiden pitäisi olla lähellä omaa mukavuusaluetta, mutta ei vaan ole ikinä kunnolla lähtenyt.

#163 14.08.2017 19:28

murmur
Member
Registered: 22.06.2005

armashenrik wrote:
jookcha wrote:

frank ocean

kaikki tällänen kutemis r´n´b ihmetyttää. missä maailmoissa kaik oikein elää? syke ei nouse, ei voi  tanssii, ei ole epätoivoisia tunteita maailman kohtalosta tai menetetyistä rakkauksista, C D G / Am C ???? videoissa vaan satakauniita 18-19 vuotiata tyttöjä, hienoja autoja ja pilvenpolttoa.

en kyllä näitä allekirjoita Frank Oceanista.  mad  icon_surprised

#164 14.08.2017 19:45

armashenrik
Member

murmur wrote:
armashenrik wrote:
jookcha wrote:

frank ocean

mä koen vain kosmista kaunaa nuorten ilosta. ennen vanhaan musiikki kertoi vain kylien murhista ja kuninkaiden veropäätöksistä. olen vanha. yhtäkkiä vanha. en osaa relate milleniaaleihin. nyyh

#165 14.08.2017 20:11

murmur
Member

armashenrik wrote:
murmur wrote:
armashenrik wrote:
jookcha wrote:

frank ocean

mä koen vain kosmista kaunaa nuorten ilosta. ennen vanhaan musiikki kertoi vain kylien murhista ja kuninkaiden veropäätöksistä. olen vanha. yhtäkkiä vanha. en osaa relate milleniaaleihin. nyyh

ymmärrän. koen usein kaunaa sekä nuorten että vanhempien iloista nousuhumalaa kohtaan ja masennun. esim. perjantaina.

#166 14.08.2017 20:44

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

ymmärrän kaiken

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#167 14.08.2017 20:44

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

välillä toki huonosti tai väärin mutta ymmärrän kuitenki

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#168 14.08.2017 21:05

murmur
Member

centerhuig:center: wrote:

ymmärrän kaiken

I can hear everything. It's everything time.  spam3

#169 15.08.2017 07:34

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Tässä kohtaa kylä samaa sarjaa armashenrikin kanssa. Jonkun Popedan appealin ymmärrän paremmin kuin sen, että mikä tekee Lanasta tai Frankista sellasen että jengi vaipuu psykoosiin. Kai sekin sitten tarkoittaa sitä, että olen pohjimmiltani joku eltaantunut rokkari, vaikka koneiden kanssa tuleekin pelleiltyä.

Toisaalta sitten R'n'B-osasto ei ole ikinä kolahtanut, vaikka siellä ilmeisesti tehdään ns. kovvoo kammoo. Lana nyt on joku hipsteröity teinipopsensaatio itseään keskivertoteinejä sofistikoituneempina pitäville teineille, jotka eivät ole jääneet jollekin nostalgiatripille jumiin. Pitkän päälle ei jaksa ihmetellä, koska sen ajan mitä ihmettelee voi käyttää oman musiikillisen puuhastelun parissa. Katson mieluummin modulaarisynavideoita kuin jonkun musavideon hype-artistilta x tai z, koska ei oikeastaan ole tarvetta tietää mistä on kysymys.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#170 15.08.2017 15:21

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

armashenrikin meltdownille kyllä peuk Fränkki on ihan jepa (näin ehkä kaks biisiä) ja Lana kans (näin ehkä kolme biisiä) ja ei siinä silleen mitään, mut välillä kyllä huomaa ajautuvansa yhä enemmän ja enemmän pappaosastolle. Frankillä nyt oli tuollainen viimeisen päälle mietitty kokonaisshow, siksi se saa jengin innostumaan. Kyllä mä ihan arvostan noiden isojen poppareiden kykyä luoda "spektaakkeli" just tuollaiseen ympäristöön. Stadion/konserttisali/yms-keikkana ei varmasti toimis yhtä hyvin, koska festarikeikka on enemmän tilataideteos.

Tinderin drake/weeknd/childishgambinoille kans tullut romahdeltua icon_neutral Toisaalta enpä ole käyttänyt "sitä" nyt taas varmaan puoleen vuoteen, yhtenä syynä tosin vähän kans tämä ihmisten apaattinen samankaltaisuus - myös erikoisemmassa jengissä. Mut juuh tongue:peuk:

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#171 15.08.2017 16:08

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

Niin ja nuorisolaisten nousuhumalainen innostus aiheuttaa useimmiten myös kateutta ja masennusta myös itsessäni icon_neutral Tätä murmurin kanssa pe-iltana alueelta lampsiessa vähän kelattiinkin.

Last edited by Kalossimies (15.08.2017 16:09)

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#172 16.08.2017 01:07

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007

armashenrik wrote:

ennen vanhaan musiikki kertoi vain kylien murhista ja kuninkaiden veropäätöksistä. olen vanha. yhtäkkiä vanha. en osaa

icon_razz  peuk

#173 16.08.2017 08:15

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Pitäiskö tän olla ennemmin Pappojen "en ymmärrä"-topik? Teinejähän tällä forkalla ei taida pahemmin enää olla.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#174 16.08.2017 10:42

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

En ymmärrä Popedaa.

#175 21.08.2017 14:42

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Samat jutut Frank Oceanin suhteen, kuulin festareilla ekaa kertaa ja olin että whaaaat TÄSTÄ kaikki on ihan mehuissaan?

Lanaa oon kuullut jotkut satunnaiset biisit kun YouTube on sellaisia arponut, niistä joistain oon tykännyt (Video Games esim.), mutta siihen se jää. Festareilla tuli katsottua jokunen biisi, sellaistahan se oli, Addu-asu huvitti.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#176 23.08.2017 09:48

miikka
Member
From: Helsinki
Registered: 05.11.2009

Okko wrote:

en ymmärrä leevien suosiota

Leevit ihan kauheeta paskaa icon_biggrin

#177 23.08.2017 09:49

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

miikka wrote:
Okko wrote:

spede icon_rolleyes

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#178 23.08.2017 09:55

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Ei nyt ihan kauheeta paskaa, mutta ei paljoo kiinnosta.

#179 23.08.2017 10:07

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008

psykokarkki wrote:
miikka wrote:
Okko wrote:

spede icon_rolleyes

spede

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

#180 23.08.2017 10:14

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005

Kourallinen erinomaisia biisejä, loput sit tylsää paskaa. Ymmärrän suosion.

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Board footer