You are not logged in.
perjantaina wolf eyesin lämppäreinä, metelin pitäminen sallittu imho
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
perjantaina wolf eyesin lämppäreinä, metelin pitäminen sallittu imho
Ne on kivoja sällejä ja hiton hyvä livebändi. Haastattelin niitä mun vanhaan radio-ohjelmaan kun kävivät viimeksi stadissa. Kivaa keikkaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Lucifer Rising uudella Wet Lookin ääniraidalla
Hengentietäjien tuore Ruostunut moottori ep löytyy spotifyessa.
Tehtiinhän siitä tällainen minimalistinen musavideo pienen ihmisen puolesta ilman propagandaa:
Tein omaelämäkerrallisen teema-albumin, joka kertoo maassa tuhansia vuosia viettäneen avaruusolennon eksistentiaalisesta kriisistä.
Sopdet Spotifyssa:
Sopdet Bandcampissa:
Autenttinen treeninauha väännettiin hardcoren, punkin ja crossoverin sekoitusta, eli soitot suoraan purkkiin sellaisenaan. Jatkossa keikat tavoitteena, joissa pääsisi möykkäämään kuin seonneet maallikkosaarnaajat:
Autenttinen treeninauha väännettiin hardcoren, punkin ja crossoverin sekoitusta, eli soitot suoraan purkkiin sellaisenaan. Jatkossa keikat tavoitteena, joissa pääsisi möykkäämään kuin seonneet maallikkosaarnaajat:
levyä ulos.
Hantta ehtikin jo spämmiä asiaankuuluvaan topsuun.
Amon Düde & Sami Pekkola at Ilmiö 2017
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Too Slowlle tehdyn biisun demo
Käytiin tammikuussa Sirkkeleitä uudestaan äänittelemässä. Tuo vika biisihän on sitä tyyliä mitä soitellaan, kun sellaisia biisejä kymmenkunta, mutta sekoitettiin tähän nyt vähän stoneria punkin sekaan. Katotaan mitä tästä tulee, jos keikoille pääsis:
Too Slow - Early Years: Anthems & Other Rarities
Julkaistaan myös kaseettina tänään.
Ensi viikolla taas äänittämään ja musisoimaan.
bzort glorf bööth
dadadrlrl wrote:Kuuntelin äskön yhtyeen ensimmäisen pitkäsoiton masteriehdotuksen. Eilen saimme tokan pitkäsoiton pohjat purkkiin. Ripeetä toimintaa.
Oikein.
juuri noin! jynssäämällä saa vain pahaan aikaan, varsinkin rock musiikissa (en tiä mistä musasta tässä tapauksessa kyse).
Jynssäys ja nysväys best. Itse toki yleensä impulsiivisiin ekoihin ideoihin luottava ihminen, mutta harvoin sitä on musalevyä miettimällä pilattu.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
No toi on kyllä helvetin tosi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ihan helvetisti jynssätty ja nysvätty (mutta koko ajan aktiivisesti tehty!) tupla-älpee lähti just masterointiin