You are not logged in.
Elysiumin kattelin eilen telkusta ku en ollu aiemmin nähny mut oli paljon latteempi kun kuvittelin 2,5/5.
Mut herrajumala se jonkun nevöhööd-jampan näyttelemä megalomaaninen pahis boytjie ja sen hench-miehet. Hirveetä tykitystä kohtauksesta toiseen vaikka vuorosanat on lähinnä "U FUCKING CHEEKY CUNT I SWEAR IM GOIN 2 WRECK U M8" plus variations on a theme.
"Boss got fucked up eh?"
"Ate that fucking grenade eh"
Älä päästä painiks sitä
Aika onneton Nälkäpelin ja Cuben ristisiitos. Kahdella kuuluisimmalla näyttelijällä (Alec Baldwin ja Danny Glover) oli filmin surkeimmat roolit, mikä johtui enemmän käsikirjoituksesta ja ohjauksesta kuin näyttelemisestä. Kiinnostavin oli Antonia Campbell-Hughes.
Otin kirjastosta myös nuortenelokuvan nimeltä Labyrintti (ei se Bowie-filmi), joka takakansitekstin perusteella näyttäisi olevan aivan sama juttu kuin tämä Andron.
EKEK 3.6@Orion
Dropout
Leolo
Just Before Dawn
Teräsmyrsky
Voimakasta pilkkimistä Just Before Dawnissa ja Teräsmyrskyssä(jonka olin nähnyt aiemminkin. tosin en muistanut juurikaan)
Last edited by barton_funk (04.06.2017 17:03)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
EKEK 3.6@Orion
Dropout
Leolo
Just Before Dawn
TeräsmyrskyVoimakasta pilkkimistä Just Before Dawnissa ja Teräsmyrskyssä(jonka olin nähnyt aiemminkin. tosin en muistanut juurikaan)
Omat pilkkimis%:
Dropout 0%
Leolo 0%
Just before dawn 25%
Teräsmyrsky 50%
Hieno tapahtuma vaikkei nyt mikään leffoista räjäyttäny pankkia. Ihan kivoja kuriositeetteja silti. Ens vuonna taas.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
barton_funk wrote:EKEK 3.6@Orion
Dropout
Leolo
Just Before Dawn
TeräsmyrskyVoimakasta pilkkimistä Just Before Dawnissa ja Teräsmyrskyssä(jonka olin nähnyt aiemminkin. tosin en muistanut juurikaan)
Omat pilkkimis%:
Dropout 0%
Leolo 0%
Just before dawn 25%
Teräsmyrsky 50%Hieno tapahtuma vaikkei nyt mikään leffoista räjäyttäny pankkia. Ihan kivoja kuriositeetteja silti. Ens vuonna taas.
Samaa mieltä, ettei tänä vuonna ollut mitään älyttömän muistettavaa taideteosta ohjelmistossa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Visit
* Tätä on intohimoiset Shyamalan fanit hehkuttaneet. No aivan skeidaa toki. Skidit olivat varsin hyviä pääosassa ja vanhukset on toki aina pelottavia, mutta ei helvetti. Lopussa aikamoinen tyylitajun korkeaveisuu kun ohjaaja viiden minuutin sisällä seikkailee niin kauhun, vakavan draaman kuin komedian tyylilajeissa. Auts.
Last edited by Joe Caligula (06.06.2017 15:15)
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
intohimoiset Shyamalan fanit
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joe Caligula wrote:intohimoiset Shyamalan fanit
Yllätyskäänne, mutta totta
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
The Visit
* Tätä on intohimoiset Shyamalan fanit hehkuttaneet. No aivan skeidaa toki. Skidit olivat varsin hyviä pääosassa ja vanhukset on toki aina pelottavia, mutta ei helvetti. Lopussa aikamoinen tyylitajun korkeaveisuu kun ohjaaja viiden minuutin sisällä seikkailee niin kauhun, vakavan draaman kuin komedian tyylilajeissa. Auts.
Itse tykkäsin, vaikken intohimoiseksi faniksi tunnustaudukaan!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Kunnon italo-post-apokalyptinen kalkkunatekele.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aluksi tämä vaikutti todella halvalta ja suhteellisen tyhmältä, mutta lopulta se oli aika hyvä. Nimestään huolimatta se perustui Lovecraftin novelliin Varjo Innsmouthin yllä.
Shutterin alkuperäinen thaikkuversio. Melko perus, mutta eipä ole hirveästi thaimaalaisia kauhuleffoja tullut vastaan, joten hieman eksotiikkaplussaa siitä.
Kurosawan näkemys Macbethistä. Toshiro Mifune
Sent from my iPhone 16
The Straight Story 4/5
Inside Out 2/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Juma! Tää olikin kova. Odotukset ei olleet hurjat, mutta tykkäsin kovasti. Jatkot re-make-topsussa, ehkä ei ikinä
Tuon julki epäsuositun mielipiteen 1.. 2.. 3.., nyt - tämä ei ollut huono lainkaan. En tosin odottanut mitään, joten olin helppo uhri. Olihan toi tollasta ykkösen ja kakkosen pastissia Prometheus-lingon läpi, mutta ihan kelvollinen elokuva kuitenkin.
Hyvä espanjalainen tositapahtumiin perustuva agenttimeininki. Löytyy ainakin tänään Netflixistä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Okja
Covenant
Covenant oli vielä pimeämpi kuin Prometheus. Mihin hulluus vielä johtaa? Toivottavasti seuraava säikyttelyspektaakkeli sisältää vaikka Sir Anthony Hopkinsin ylihuutamassa.
Ridleytä ei kiinnosta hahmot enää pätkääkään.
Your name
Salaisuuksien illallinen
Woody Allen / Bergmanmainen keskusteluelokuve geneerisen italialaisittain. Ihan jees.
Big Man Japan
I Dont Feel at Home in This World Anymore, hauska kohtalaisen musta... joku. David Yow pahiksena!
Only God Forgives
ja
War for the Planet of the Apes
Tuli pariin päivään tsiigattua useampikin tuoreehko leffa, muistakaan milloin olisi tähän tahtiin joutanut vahtamaan. Huomaan että arvosteluni on kautta linjan pirkkoliinamaamaisen myönteistä, mutta syystä tai toisesta ankealta maistuvat tekeleet heitänkin yleensä sikseen jo ekan vartin aikana.
Den allvarsamma leken 4/5
Man som heter Ove 3/5
Pyromanen 3/5
Under sandet 5/5
Kollektivet 4/5
Welcome to New York 4/5
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Netflixistä semmone ku Circle. Aika ihan hyvä jees, osittain vähä tyhmä. Tuolla idealla joku huikee kirjottaja olis ehkä voinu saada aikaan vähä nerokkaamman ja diipimmän elokuvan.
Love & Mercy
Syysprinssi
The Handmaiden
tokyo story