You are not logged in.
Rakastan tätä bändiä. Kävin katsomassa Tukholman-keikan muutama viikko sitten ja tässä olisi pitkäveteistä arviota ja vielä päälle taustoitusta siihen, miten itse loppujen lopuksi innostuin bändistä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
mitenhän tässä sitten kävi... yyterin keikka 1965?
Let it bleed, sticky fingers, exile....
En suosittele druqks mutta voi toimia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Rajatapauksia Rolling Stones Their satanic majesties request
hauska kirjoitus, mutta levyhän on oikeasti hyvä
7
Harmi ettei ole mitään bonusbiisejä mukana. Vaan ei taida olla mitään julkaisematta tuolta ajalta. Itse levyhän on aika epätasainen, ajoittain parhautta ja ajoittaan ei ihan niin. Yksi nuoruuteni suosikkilevyistä kuitenkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tiiättekö mistä jumpin jack flashin kertsi tulee?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tiiättekö mistä jumpin jack flashin kertsi tulee?
en muista.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Elikkäs keefil tai mickil oli puutarhuri nimeltä jack, joka käytti isoi saappait, ja sit niiden ääni kantautu aina pitkän matkan päästä ku se käveli ikkunan ohi. Sit ku noi teki biisii sisällä, niin keef laulo kertsiin et jumpin' jack, johon jagger vastas et flaaaash
En kuuntele enää!
Their satanic... näiden paras levy?
Ei.
Stonesin osalta olen keskittynyt enemmän biiseihin kuin levyihin, mutta Sticky Fingers lienee ehein kokonaisuus ja sen jälkeen aliarvostettu Goats Head Soup.
Siis 60-luvulla se paras levy on joka tapauksessa tehty kyllä siitä lähetään.
let it bleed tais tosiaan ilmestyä '69
Kaikki levyt beggarsista goat head soupiin silkkaa kultaa, muut ei sit oo niin merkittäviä näihin korviin kokonaisuuksina, mut kaikkee hyvää löytyy pitkin diskorafiaa
Kaikki levyt beggarsista goat head soupiin silkkaa kultaa, muut ei sit oo niin merkittäviä näihin korviin kokonaisuuksina, mut kaikkee hyvää löytyy pitkin diskorafiaa
aloittaisin kyllä jo satanicista, jos ei peräti between the buttonsista
Eri fanikuntia löytyy, ja ite oon tämmönen
Monkey Manissa on hieno kohta se just ennen sitä vikaa osuutta, kun rytmi lähtee letkeästi rullaamaan vähäksi aikaa, oisko jotenkin ollu jopa aikaansa edellä?
julkaisematon raita criss cross tulevalta goats head soupin deluxelta, yllättävän kova, joskin aika tyypillinen 70-luvun rollaribiisi. video sen verran rohkea että kumma ettei ole laitettu kirjautumisen taakse
Sticky Fingers tänään 50 v.
Ihan kelpo kiekko
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tää on kyllä 5/5 biisi, yksi parhaista
Jazzia rakastanut ja Rolling Stonesin groovesta vastannut Charlie Watts kuoli 80-vuotiaana. Aina tyylikkään rumpalimaestron muistokirjoituksesta vastaa Jean Ramsay.
Kivi lakkasi vierimästä – Charlie Watts 1941–2021
hesarin muistokirjoitus:
Charlie Watts oli Rolling Stonesissa se coolein tyyppi, joka vaikutti olevan lavalla samaan aikaan sekä ulkopuolinen että korvaamaton