You are not logged in.
Miks noi erillisboksit maksaa yhteenlaskettuna paljo vähempi kuin itse jytkyboksi?
no mitä ne maksaa? jytkyboksissa ainakin 5 seiskatuumaista myös mukana, ehkä jotain liitteitäkin mitä ei noissa erillisissä ja tais olla joku levy enemmän tai en tiiä.
KZ wrote:Miks noi erillisboksit maksaa yhteenlaskettuna paljo vähempi kuin itse jytkyboksi?
no mitä ne maksaa? jytkyboksissa ainakin 5 seiskatuumaista myös mukana, ehkä jotain liitteitäkin mitä ei noissa erillisissä ja tais olla joku levy enemmän tai en tiiä.
Alle 3hunttii vaikka ostais äxäst. Kai siinä the boxissa on sitte verran enempi settii...
ilmeisesti tämä versio julkaistaan nyt rsd-maxina:
one in a million
One In A Million - Pink Floyd by reventado9
video ja biisi toki eri nauhoituksia, ja biisihän on watersin käsialaa, löytyy joiltain vanhoilta livebootseilta (en muista oliko copenhagen vai se joku hollanti, eihän noita montaa ole).
^ Ihan vitun hyvä biisi. Harmi, et ei ole parempilaatusta versiota.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
mainio kirjoitus, olkoonkin että the wallista olen ihan eri mieltä: Everything You Need to Know About Pink Floyd
Väittäisin, että Early yearsin Atom heart mother live Montreux on paree ku levyversio, koska tiivistetty + ei jousisektiota + ei random-avant-garde-kohtia.
En ole kuullut, mutta tuon perusteella ei vaikuta lupaavalta. On kai sentään kuoro mukana?
roger watersin tulevalta levyltä:
jäi sitten interstellar overdrive 12" saamatta, mutta lohdutukseksi tässä sydin taidetta
tänään tasan 50 vuotta legendaarisesta games for may -tapahtumasta.
Joku aika sitten hommasin early yearsin Obfusc/ation boksin. Onhan se 50e on aika kova hinta Obscured ja Pompeiji levyistä, muutahan tuossa ei ole. Miksi neljän levyn boksi pitää pakata kirjan kokoiseksi, tämmöstä tehtiin ehkä joskus 90-luvulla. Ja videosisältö sekä bluraynä että dvdnä on vähä turha, käsittääkseni näin on tehty koko early years boksissa. Okei kaikilla ei välttämättä ole bluray-soitinta, mutta silti, mielestäni turhaa.Parin livebiisin lisäksi mitään järkevää videoekstraa ei ole. Kaiken haukkumisen jälkeen kuitenkin ihan hyvä setti koska Obscured on ihan jees levy ja Pompeiji tietysti tosi jees ja se löytyy sekä äänenä että videona.
Early years boksista pelkät CDt sisältävä versio kiitos
Is there an error on the plaque for Pink Floyd legend Syd Barrett?
elikkäs pitäisikö olla THE pink floyd? arnold laynen kannessa tais olla vielä the, sen jälkeen ei ole tainnut olla.
tänään 11 vuotta sydin kuolemasta.
tänään 11 vuotta sydin kuolemasta.
Minun isäni väitti, että tänään (hänen syntymäpäivänään) on Gustav Mahlerin, Vittorio de Sican ja Syd Barrettin syntymäpäivä. Näköjään kyseessä onkin kuolinpäivä. Mahler ja de Sica menivät oikein.
kuulemma sydin vika maalaus, pari päivää ennen kuolemaansa
uus live Gilmourilta tulossa. Kiinnostelee.
nyt se särki käteen ja poseeraamaan