You are not logged in.
RIP SImon Templar
RIP Roger Moore
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aromipesä ja Passeli ovat kyllä ehkä kaksi legendaarisinta suomalaista ostos-tv- hittiä
Last edited by E (26.05.2017 21:10)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Adam West
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Helmut Kohl.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
rip
rip
olen kerran lentänyt oulussa baarista ulos laulettuani kovaäänisesti muistatko monrepos'n:ia
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:rip
olen kerran lentänyt oulussa baarista ulos laulettuani kovaäänisesti muistatko monrepos'n:ia
Paskat poket, paras biisi
Annikille rippiä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sanokohan se "nyt lähti" kun lähti? RIPPiä sinne
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Häh? Eihän se nyt kuollu sentään oo.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
George A. Romero
Martin Landau
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Chester Bennington
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Chester Bennington
oskari onninen kyseli instassa että missä olit kun kuulit chester benningtonin kuolemasta. meinasin vastata että lukemassa sun instaa, mutta kuka hemmetti on/oli chester bennington, mutta sitten feedissä tuli stereogum joka kertoi että linkin parkin laulaja hirttäytynyt. jaahas, ei ole omaa lähipiiriä, mutta ikävä juttu, kevyet mullat.
Sen verran vanha olin, kun Linkin Park nousi pintaan, että ei ollut mun juttu. Oikeastaan tuli ihan vihattuakin. Mut varmaan aika monelle sama mitä itelle oli Offspring ja Nirvana. Pikkusiskolla oli toi Hybrid Theory ja tuli sitä kautta suht tutuksi. Nykyään ihan iisiä kuunneltavaa vaikka en voi sanoa tykkääväni.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Joo, RIP vaan. Itekin olin liian vanha aikoinaan innostumaan, ja ärsytti kun piisit kaiken aikaa MTV:llä soi. Olihan ne hitit ihan tarttuvia poppiksia, ja paljon parempia vaikka johonkin Limp Bizkitiin yms. verrattuna.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
oskari onninen kyseli instassa että missä olit kun kuulit chester benningtonin kuolemasta.
Benningtonille toki kevyet mullat.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Sattui tyhmä juttu liittyen Benningtonin kuolemaan.
Näin, kun joku oli jakanut Depeche Mode Europe -Facebook-sivulla olleen jutun. Siinä oli kuva laulajasta ja luki: "R.I.P." Minä hämmästyin: "Onko Dave Gahan kuollut". Sitä paitsi hänestä oli juuri ollut juttua, että Depeche Mode oli peruuttanut konsertin, koska hän joutui sairaalaan. Vähän myöhemmin selvisi, että kysymys olikin eri laulajasta. Olin nähnyt sen jutun kännykällä, joten kuva oli aika pieni. Tarkemmin katsottuna siinä ei kyllä todellakaan ollut Gahan.
John Heard
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En koske muihin kuin MacPaintiin.