You are not logged in.
Skam, Twin Peaks, Better call Saul ja Temptation Island Suomi just loppu, mutta aloin katsella Neiti Marplee varmaan sen tilalla.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
seuraan: twin peaks, better call saul, fargo, american gods!, Silicon valley.
katson: wire (neljättä/viidettä kertaa.) homicide.
animerintamalla hiljaista, mutta sisäänajamani geektime aka velholeveli on minimillään on 78 päivää, mutta koska olen katsonut monta sarjaa monta kertaa niin taidetaan mennä jo yli 80 päiväs. olen lähipiirini ensimmäinen jäbä joka joka saa kohta neitsyytensä takaisin. perma-neitsyys. ei lähde edes panemalla.
Silicon Valley kausi 4
Siis toi Bloodline on hyvä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Siis toi Bloodline on hyvä?
On se.
Okei.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
leposi wrote:bernardblack wrote:bernardblack wrote:leposi wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:leposi wrote:Mr. Robot - kausi 2
Jätin ykkösen kesken neljän jakson jälkeen koska meni hiukan liian nuorisosarjaksi Muuttuiko toi jotenkin oleellisesti? Kaksi ekaa jaksoa oli ihan kiinnostavia.
Ei.
Tää on jotenkin hankala sarja. On niinko ainekset koossa johonkin todella upeeseen ja parhaimpina hetkinään tää myös on todella hyvä, mut sit kuitenkin loppupeleissä jää semmonen halpa fight clubin maku suuhun.
Ja toi pääosan esittäjä (ja sen voiceoverit) on helvetin rasittava.
Mut siis joo kaikesta huolimatta kumminkin katsomisen arvoinen
En muista olenko spåmminyt, mutta jätin sarjan kesken tokan kauden kolmannen jakson jälkeen.
Sama, tai saattoi olla neljäs. Pitäs varmaan jatkaa, mutta niin paljon muutakin katsottavaa eikä noin ankeaa menoa meinaa kestää.
Nyt on kyl pakko sanoo, että tää kakkoskausi on käyny koko ajan paremmaksi ja loppua kohden ollaan jo VITUN HYVÄ -tasolla. Perun kaikki pahat puheeni.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
wiren kakkoskausi oli niin terästä että jätin tälle paikoilleen. ei voi mittää. paras sarja mitä on! homicidessa ylitin neloskauteen ja nyt ei enää tule jaksoja joita muistaisin ala-aste iästä? tämäkin on paras sarja, vaikka ei olekkaan sitä suurta arkkia mikä koukuttaisi jatkuvuudellaan. vielä kun katon the cornerin niin sitten olen ärsyttämiltäni velhoin mies. valkoinen keski-ikää lähestyvä naisvihaaja, koska kuuntelee sun kil moonii ja päässä pyörii vaan jälkiteollinen Baltimore ja vakavat asiat. haluan olla murhaetsivä. käyttää harmaita pukuja ja olla paskantärkeä. wire wire wire wire wire, homicide, homicide, homicede, david simoooooooon ja journalismin integriteetti. valuuttavero vitun rotujen väliset voimasuhteet. marx ja sincerity. crackcocain. öäöäöäöäöäö. slobotka. satamaunioni ja valkoisten miesten kokema arvotyhjiö. teollisuuden loppu ja kasvava köyhyys. ihmiskauppa. totiset miehet ja naiset. taistelemassa pahaa vastaan ja saavuttamatta mitään. suuret laivat. kunnia. oikeudenmukaisuus ja samurait. natural po po.
E wrote:leposi wrote:bernardblack wrote:bernardblack wrote:leposi wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:leposi wrote:Mr. Robot - kausi 2
Jätin ykkösen kesken neljän jakson jälkeen koska meni hiukan liian nuorisosarjaksi Muuttuiko toi jotenkin oleellisesti? Kaksi ekaa jaksoa oli ihan kiinnostavia.
Ei.
Tää on jotenkin hankala sarja. On niinko ainekset koossa johonkin todella upeeseen ja parhaimpina hetkinään tää myös on todella hyvä, mut sit kuitenkin loppupeleissä jää semmonen halpa fight clubin maku suuhun.
Ja toi pääosan esittäjä (ja sen voiceoverit) on helvetin rasittava.
Mut siis joo kaikesta huolimatta kumminkin katsomisen arvoinen
En muista olenko spåmminyt, mutta jätin sarjan kesken tokan kauden kolmannen jakson jälkeen.
Sama, tai saattoi olla neljäs. Pitäs varmaan jatkaa, mutta niin paljon muutakin katsottavaa eikä noin ankeaa menoa meinaa kestää.
Nyt on kyl pakko sanoo, että tää kakkoskausi on käyny koko ajan paremmaksi ja loppua kohden ollaan jo VITUN HYVÄ -tasolla. Perun kaikki pahat puheeni.
No ok. Katsotaan sitten!
Lähden kievariin.
Lähden kievariin.
Joku uus brittikomedia vai?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
House of Cardsin 5. kausi tuli katsottua tuossa viikko sitten, ihan jees, loppua kohden kyllä taso hiipui.
Silicon Valleyn kolmoskautta katson. Hauska sarja, mutta kun menee kaikki jatkuvasti päin persettä niin meinaa olla liian tuskallista katsottavaa
Last edited by E (15.06.2017 21:40)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Skamin 4. kautta ja just luin Ylen sivuilta että tää kausi jää ilmeisesti viimeiseksi
niinPA
(oon kattonu neloskaudesta vasta 7/10, jatkan ensi viikolla)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aloin katsoa Skamia, kun sitä on kehuttu niin paljon. Olen nyt katsonut ensimmäisen kauden. Etukäteen hiukan epäilytti nuorisosarjan kohdalla se, että suuri osa kehujista oli keski-ikäisiä. Ja onhan Skam kieltämättä välillä vähän opettavainen, mutta ei niin paljon, että se todella ärsyttäisi. Ihan hyvä se joka tapauksessa on. Se on hyvin realistinen siinä mielessä, että henkilöt ja heidän elämänsä ovat minusta ehkä liiankin tavallisia. Nuorisosarjojen suhteen olen pitänyt enemmän esimerkiksi Skinsistä, vaikka se olikin pahimmillaan aivan älytön.
Last edited by EndloseAngst (16.06.2017 15:31)
Skamista en innostunut mutta "Nuoret ja lupaavat" on kiva.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Twin Peaks
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Brink
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Skam
The Expanse Netflixistä. Lupaavaa scifeilyä. Suositus scifinörteille.
Jatkuuko Sauli vielä vai oliks tää nyt tässä
Jatko varmistui tänään:
'Better Call Saul' Renewed for Fourth Season at AMC
2018 palaa ruutuun
3. kausi kyllä selvästi lässähti loppua kohti, mutta silti hyvä kausi.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Westworld
tämä ns rulettaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
palasin kesäiseen helsinkiin ja youtube-tilini ehdotti parhaan sarjan parhainta kohtausta. riilly edgy. kakkoskausi oli vähän niin ja näin mut silti!