You are not logged in.
Luppakorva sikailee taas wrote:"Äxälisä" tarkoittaa niiden katetta, joka on pikkasen isompi kuin yhden-kahden hengen puljulla, mutta toisaalta noi vetää myös isommalla riskillä. Iso varasto = sitoo paljon pääomaa.
Itse olen kritisoinut enemmänkin (ainakin) Tampereen Äxän käytettyjen vinyylien hintoja, jotka ovat minusta suhteettoman korkeat. Uusia ei täällä juuri halvemmalla saa, kun ottaa leimaedun huomioon. Uskoisin jopa, että saattaisi olla Äxällekin kannattavaa vähän laskea hintoja, koska ainakin itse ostaisin useammin jotain ja jos sama pätee muihinkin niin varaston kierto nopeutuisi vai miten sitä nyt hienosti sanotaan. 50 e jostain Krafwerkin uusintapainoksesta jota muualta saa parilla kympillä on vähän liikaa. 30 e voisi vielä ehkä mennä. Mutta kenties olen keskivertovinyylinostajaa pihimpi.
Olen itse käytettyjen levyjen suhteen tosi hintatietoinen, mutta (ehkä kommentoinut tästä aiemminkin?) ostan Äxästä pääosin maailmanmusaa ja jatsia, ja voihan se olla että tuolla osastolla hinnat ovat maltillisimpia koska ostajakohderyhmä on pienempi kuin jossain toisessa.
Toi "äxälisä" kommentti koskikin oikeastaan uusia levyjä. Käytettyjen suhteen pk-seudun kaupoissa on TOSI rajua vaihtelua, ja se ei ole mitenkään systemaattisesti niin että jostain paikasta saisi aina edullisimpaan hintaan. Blue Vinyl on edelleen aika iisi hinnoittelunsa suhteen, mutta toisaalta niillä on ihan erilainen kulurakenne kuin jossain muualla (=pieni nurkkaus kirppis/kiinakrääsäkaupaan nurkassa vs iso liiketila Hämeentiellä).
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Alxity wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:"Äxälisä" tarkoittaa niiden katetta, joka on pikkasen isompi kuin yhden-kahden hengen puljulla, mutta toisaalta noi vetää myös isommalla riskillä. Iso varasto = sitoo paljon pääomaa.
Itse olen kritisoinut enemmänkin (ainakin) Tampereen Äxän käytettyjen vinyylien hintoja, jotka ovat minusta suhteettoman korkeat. Uusia ei täällä juuri halvemmalla saa, kun ottaa leimaedun huomioon. Uskoisin jopa, että saattaisi olla Äxällekin kannattavaa vähän laskea hintoja, koska ainakin itse ostaisin useammin jotain ja jos sama pätee muihinkin niin varaston kierto nopeutuisi vai miten sitä nyt hienosti sanotaan. 50 e jostain Krafwerkin uusintapainoksesta jota muualta saa parilla kympillä on vähän liikaa. 30 e voisi vielä ehkä mennä. Mutta kenties olen keskivertovinyylinostajaa pihimpi.
Olen itse käytettyjen levyjen suhteen tosi hintatietoinen, mutta (ehkä kommentoinut tästä aiemminkin?) ostan Äxästä pääosin maailmanmusaa ja jatsia, ja voihan se olla että tuolla osastolla hinnat ovat maltillisimpia koska ostajakohderyhmä on pienempi kuin jossain toisessa.
Toi "äxälisä" kommentti koskikin oikeastaan uusia levyjä. Käytettyjen suhteen pk-seudun kaupoissa on TOSI rajua vaihtelua, ja se ei ole mitenkään systemaattisesti niin että jostain paikasta saisi aina edullisimpaan hintaan. Blue Vinyl on edelleen aika iisi hinnoittelunsa suhteen, mutta toisaalta niillä on ihan erilainen kulurakenne kuin jossain muualla (=pieni nurkkaus kirppis/kiinakrääsäkaupaan nurkassa vs iso liiketila Hämeentiellä).
Tampereella Äxässä käytettyjen jazz-levyjen määrä on niin pieni, etten oikein osaa niiden hinnoista sanoa mitään. Saattavat ehkä olla vähän järkevimmissä hinnoissa. Enpä tosin ole hetkeen uusia levyjä muutoinkaan ostellut, kun hyllyssäkin vielä paljon lisäkuunteluita vaativia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ilmeisesti Circlen promokuva (joka tarjoaa uutta lähinnä ihmiselle, joka ei tunne Circleä) on Rumban (tai Fräntilän) mielestä tärkeämpi uutinen
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ilmeisesti Circlen promokuva (joka tarjoaa uutta lähinnä ihmiselle, joka ei tunne Circleä) on Rumban (tai Fräntilän) mielestä tärkeämpi uutinen
Hirveet negistelyy. Eiks se lunksteeni osaa nauraa millekään? Vittu mikä mulkku. Koskaan tavannu ketään yhtä kyynistä millään foorumilla saati IRL.
Ennenku kukaan muu ehtii
Ilmoitus poistettu ja piffillä kerrottiin, että ei olis myynnissä vaan Make olisi jatkamassa.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Selvä pyy
Levykauppa Äxän mieletön sekoilu Helsingin talousalueella jatkuu:
Tällä kertaa Vaasankadun ja Hakaniemen myymälät yhdistyvät ja tämä edessä oleva penetrointi meinaapi sitä että Vaasankatu ns "survoo" vehkeensä Petrin ja Ollin vastusteluista huolimatta Hakaniemen myymälän syövereihin. Tarkemmin sanoen, Vaasankatu ottaa väkisin Hakaniemen yläkerran liiketilan omakseen ja se todennäköisesti nimetään Hakaniemen Vaasankadun Levykauppa Äxäksi jos parempaa nimeä ei keksitä.
Hakaniemen yläkerran toiminnasta tulee vastaamaan ns "radiosta tuttu" Anna Cadia. "Alakerran" viihtyvyydestä ja levyvalikoimasta taas vastaavat edelleenkin "ei juuri mistään tutut" Petri ja Olli, nuo iloiset velikullat joilla ei elämässä juuri muuta sisältöä ole kuin levykäiset sekä erilaiset päihteet, ja hyvä niin!
Elikkäs, Anna Cadian Vaasankadun myymälä on viimeistä päivää auki Vaasankadulla lauantaina 17.6. ja olishan se älyttömän kova jos kerkeät hakea mahdolliset varauksesi poijes sieltä ennen lauantaita. Jos et ehdi - ei hätää, sillä Petri, Olli sekä Anna ovat luvanneet rahdata noutamattomat varaukset Hakaniemen myymälään joten niitä saa hakea "sieltä" heti maanantaista lähtien. Hakaniemen uusitun Äxän on määrä aueta 30.6. ja kuitenkin siten että Hakaniemen vanha myymälä toimii kokoajan totuttuun tapaan. Miten se on mahdollista, sitä emme vielä tiedä. Selvää on kuitenkin se että Hakaniemen yläkerran valikoimaa uusitaan isolla kädellä ja sekä uudet että käytetyt vinyylit tulevat vaanimaan sinun muhkean lompuukkisi sisällä majailevia rahuleita. Heippa nyt ja jos jotain unohdettiin niin kerrotaan sit lisää tulevina viikkoina.
Keltsu avannut nettikaupan
Keltsu avannut nettikaupan
kiva. tosin ei taida olla vielä kaikki listattuna.
leposi wrote:Keltsu avannut nettikaupan
En odottanut näkeväni tätä päivää
ba wrote:leposi wrote:Keltsu avannut nettikaupan
En odottanut näkeväni tätä päivää
onko keltsun legendaariset nettisivut nyt haudattu samalla
ei näköjään: http://www.kolumbus.fi/levykauppa/
Last edited by jookcha (13.06.2017 15:38)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ja X:n seuraava siirto liiketilakikkailussa on vaasankadun fuusio hakaniemeen.
Fiksu päätös, vaikuttikin tosi riskiltä pitää kolmea myymälää parin kilometrin säteellä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Ja X:n seuraava siirto liiketilakikkailussa on vaasankadun fuusio hakaniemeen.
Fiksu päätös, vaikuttikin tosi riskiltä pitää kolmea myymälää parin kilometrin säteellä.
mikä se kolmas oli?
^ Freda?
^ Freda?
eikö sinne kuitenkin ole yli 2 km, eli ei kuitenkaan sillee ihan vieressä.
rc-lungen wrote:^ Freda?
eikö sinne kuitenkin ole yli 2 km, eli ei kuitenkaan sillee ihan vieressä.
Pari = jokunen, muutama, jne. Niin tai näin, näin pienessä kaupungissa ku levybisnes muutenkin sakkaa kolme saman puljun kauppaa on ehkä vähän liiottelua.
porvoon riverside records siis kyseessä.
porvoon riverside records siis kyseessä.
Harmi koska tämä on ollut symppis kauppa ja olen joka kerralla löytänyt jotain mitä en olettanut löytäväni pienestä porvoolaisesta levykaupasta.
laitetaan vaikka tänne tämä hesarin muistokirjoitus: Ilkka Emu Lehtinen 19472017
laitetaan vaikka tänne tämä hesarin muistokirjoitus: Ilkka Emu Lehtinen 19472017
Miten se on mahdollista? Ne sentään myy ektron levyjä!
Kävin paska & kus... eiku black & whitessa ja siellä oli jotain sukulaispoikia/työelämään tutustujia ujoina juomassa kahvia tiskillä. Herra Snautseri joutui esittämään mukavaa levykauppasetää ja alentui tervehtimään mua. Tuijotin viileästi takaisin sanomatta sanaakaan.