You are not logged in.
^ Tuo on kyllä ihan älyttömän kova levy. Mistäs ja paljon, ressu vai orkkis? Ois ton levyn mentävä paikka omassakin kokoelmassa. This Heatin toinen Charles messissä muutamalla raidalla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Tuo on kyllä ihan älyttömän kova levy. Mistäs ja paljon, ressu vai orkkis? Ois ton levyn mentävä paikka omassakin kokoelmassa. This Heatin toinen Charles messissä muutamalla raidalla.
fresh garbagesta 24e, vuoden 1981 brittipainos ilmeisesti. on kyllä kova levy, roikkunut jo pitkään ostoslistalla.
hassua että mainitsit this heatin, kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana. ja tänään sit fresh garbage mainosti instassa et nyt ois raincoatsia hyllyssä. piti sit heti safkiksella käydä hakemassa toi talteen..
Last edited by jookcha (31.05.2017 13:56)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kohtuuhinta, hyvä holaus.
hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
Joko out of cold storage-boksi löytyy? Hyllyssä pölyyntymässä tuokin. Joo, mulla on rahat loppu
jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
Joko out of cold storage-boksi löytyy? Hyllyssä pölyyntymässä tuokin. Joo, mulla on rahat loppu
paljolla lähtee
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
En haluu pilata ydiksen bisneksiä, mut huomautan kumminkin et ton saa reriltä uutena noin 50 eurolla + postit.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
En haluu pilata ydiksen bisneksiä, mut huomautan kumminkin et ton saa reriltä uutena noin 50 eurolla + postit.
laitan privaa ydikselle.
ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
Juu varmaan. Katsoin että discogsin mediaani 52.55e ja sen mukaan mennään. Itse maksoin tuosta aikoinaan jotain 65 tms
bernardblack wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
Juu varmaan. Katsoin että discogsin mediaani 52.55e ja sen mukaan mennään. Itse maksoin tuosta aikoinaan jotain 65 tms
Äxässä näyttää olevan 87,95
ydinaukio wrote:bernardblack wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
Jos kerkesit jo laittaa privaa niin laitapa uudestaan, päivitin sähköpostin nykyiseen
Last edited by ydinaukio (31.05.2017 14:11)
thinking fellers union local 282 - mother of all saints 2LP
thinking fellers union local 282 - strangers from the universe LP
the beatles - sgt. pepper's lonely hearts club band (anniversary edition) 2CD
jookcha wrote:ydinaukio wrote:bernardblack wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
Jos kerkesit jo laittaa privaa niin laitapa uudestaan, päivitin sähköpostin nykyiseen
Panin kahesti, tuliko perille
ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:bernardblack wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:hassua että mainitsit this heatin kun just eilen kuuntelin niiden ekaa levyä ja mietin et pitäs kyllä hommata about kaikki mahdollinen missä nää janarit on mukana.
paljolla lähtee
50e + postit
Panin kahesti, tuliko perille
Ei ollut jostain syystä päivittynyt tuo osoite. Eli laitappa vielä kerran, nyt näyttäis pelaavan
aivovuoto - dötöx LP
puiset heilat - mutainen keskitie CS
brainbombs - inferno lp
olli aarni - kehä lp
puiset heilat - mutainen keskitie cs
ville suopajärvi - maisemakuvia somesta cs
Last edited by jookcha (06.06.2017 20:20)
the beatles - sgt. pepper's lonely hearts club band 2LP
the beatles - penny lane / strawberry fields forever 7"
The Jesus And Mary Chain - Damage And Joy cd
Saint Etienne - Home Counties cd
lörsson - live lyhytaaltoasema, pori 6.5.2017 CS
tosin ei ollut ostos
The Feelies - Only Life
The New Year - Snow
Abner Jay - The True Story of Abner Jay LP
The Pin Group - The Pin Group go to Town 12"EP
aphex twin - cheetah CD-EP
aphex twin - girl/boy CD-EP
king of the slums - manco diablo CD
psykokarkki wrote:lörsson - live lyhytaaltoasema, pori 6.5.2017 CS
tosin ei ollut ostos
oliko varastus?
olikin lahjus
Alison's Halo - Eyedazzler lp
slowdive - s/t CD
aivovuoto - dötöx CD
Onhan noita taas kertynyt, nyt vois vähän vetää liinoja kiinni:
Diamanda Galás - The Divine Punishment LP
Diamanda Galás - Saint of the Pit LP
Circle - General LP
Sun City Girls - Torch of the Mystics LP
Anna Homler & Steve Moshier - Breadwoman and other Tales LP
Sonic Youth - EVOL LP
Hoola Bandoola Band - På väg LP
Bengt Sädh & Finn Zetterholm - Folklår LP
Julee Cruise - Falling 7"
Phil Collins - Against All Odds 7"
Phil Collins - Another Day In Paradise 7"
Sabrina - Boys 7"
Survivor - Eye of the Tiger 7"
Lionel Richie - Say You, Say Me 7"
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sufjan Stevens, Nico Muhly, Bryce Dessner, James McAlister - Planetarium 2LP
Angelo Badalamenti - Soundtrack from Twin Peaks LP
The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band 50th Anniversary Edition 2CD
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.