You are not logged in.
Olin jo ihan varma et se päätön ruumis on majuri Briggs. enpä kuule enää tiijä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ensi jaksossa sitten Buenos Aires ja Phillip Jeffries
Oliko tää toive vai spoileri?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
ginipoika wrote:Ensi jaksossa sitten Buenos Aires ja Phillip Jeffries
Oliko tää toive vai spoileri?
Toive
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Olin jo ihan varma et se päätön ruumis on majuri Briggs. enpä kuule enää tiijä
Samat vibat oli kans, mut ei sit
Jacobyn radioshow'ssa sen sijaan hyvää Alex Jones/David Wolfe/muiden internetin salaliitto/detox/hippihörhöjen parodiaa
Näin muuten tässä jaksossa ehkä tää hidastempoisuus alkoi kostautua sikäli, että nyt ärsyttää taas ihan sikana että pitää viikon verran odottaa! Toisaalta ihan hyvä, ehtiipähän tämänkin katsomaan sit toiseen kertaan ja seuraamaan kaikkea metakeskustelua. Siitä puheen ollen, tää synkkaus oli ehkä käpäyttävintä tähän asti. Oon kans kirjannut ylös noita silloin tällöin vastaantulevia kolminumeroisia lukuja, sikäli kun niillä on jossain vaiheessa mitään merkitystä.
Mut siis aivan 9000/5 hard tyckiting ollut tähän asti, aivan ihanaa menoa Myös hipsterbändit just jepa homma!
Last edited by Kalossimies (06.06.2017 00:08)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja pannan vielä Dougie-Cooperin seikkailuille erikseen :peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Höh. Vaikka siis täytyy myöntää, että olen nähnyt Fire walk with me:n vain yhden kerran 10 vuotta sitten, enkä edes muistanut David Bowien hahmoa kunnolla ennen kuin se mainittiin näissä uusissa keskusteluissa. Se Frostin kirja on myös lukematta, mutta aika paljon olen lukenut nyt spoilereita sen sisällöstä.
Lainasin sen Frostin kirjan just tässä sarjan alla, mut en oo vielä ehtinyt oikein tsekkailemaan. Laura Palmerin päiväkirjakin on ollut kesken siitä lähtien, kun sen divarista löysin...
Ja pannan vielä Dougie-Cooperin seikkailuille erikseen :peuk::peuk:
Kahvinhimoinen Dougie-Cooper
Vessasketsi Dougie-Cooper
Surullinen Dougie-Cooper
Vitosjakso katsottu. Tosi hieno jakso, ehkä suosikkini näistä viidestä.
http://i.imgur.com/zKkgJmu.png
Tää kohta oli niin ihana että melkein itketti.
Mitä mieltä Dougien sormuksista? Dougiella oli viime hetkinään ennen Black Lodgeen joutumista pöllösormus ja Dougien oma vihkisormus oli päättömän ruumiin mahassa. Aattelin ensin, että myös Dougiella olis ollut doppelganger, joka olis joutunut Black Lodgeen ja oikee Dougie olis ollut se päätön ruumis, mutta ilmeisesti päätön ruumis oli Briggs?
Mistäs tää Briggs-epäily siis? Kyllähän joo armeijahommat, ruumiin koko ja Briggsin mainitsemiset pitkin sarjaa puoltavat, mut onks olemassa mitään vahvempia todisteita? En oo vielä ehtinyt tsekkailemaan mitään analyysejä tuosta uusimmasta jaksosta...
Mistäs tää Briggs-epäily siis? Kyllähän joo armeijahommat, ruumiin koko ja Briggsin mainitsemiset pitkin sarjaa puoltavat, mut onks olemassa mitään vahvempia todisteita? En oo vielä ehtinyt tsekkailemaan mitään analyysejä tuosta uusimmasta jaksosta...
Mainitsemiesi lisäksi siinä yhdessä jaksossa leijaillut Briggsin pää.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oliks sillä ruumiilla Briggsin sormenjäljet? Vai löytyks niitä vaan sieltä murhapaikalta?
ei vittu jos toi richard horne on doppel-cooperin ja audrey hornen jälkikasvua ja tosiaan, ekassa jaksossahan twin peaksin poliisiasemalla pyörähti joku vakuutusäijä kyselemässä seriffi trumania, olisko dougien kollega..
ja tosiaan, ekassa jaksossahan twin peaksin poliisiasemalla pyörähti joku vakuutusäijä kyselemässä seriffi trumania, olisko dougien kollega.. http://forums.hipinion.com/images/smilies/custE.gif
Niinpä taisi ollakin.
On tämä hienoa aikaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
jookcha wrote:ja tosiaan, ekassa jaksossahan twin peaksin poliisiasemalla pyörähti joku vakuutusäijä kyselemässä seriffi trumania, olisko dougien kollega.. http://forums.hipinion.com/images/smilies/custE.gif
Niinpä taisi ollakin.
On tämä hienoa aikaa.
Jeffriesin paluuhan olis parasta koskaan, mutta näemmä ainakin "virallisessa" TP-wikissä sanotaan näin:
Jeffries was played by English musician and actor David Bowie. Harry Goaz revealed in an interview that Bowie was scheduled to make a return appearance as Jeffries in the 2017 revival, but unfortunately passed away from cancer on January 10, 2016, before he could film his scenes.
Vitun vittu
vitosjakso katsottu eilen ja
Kaikki Cooperit on helposti parasta koko sarjassa, MacLachlan on nero.
en oo jaksanu liikaa paneutua kaikkeen mahdolliseen, fire walk with men katsomisestakin aikaa, varmaan missaan suurimman osan kaikista pikku detaljeista ja viittauksista mut tässä on pelkästään niin mahtava tunnelma että ei haittaa, fiilistelen vaan
Vitosjakso heikoin tähän astisista.
Joka tapauksessa, ihana sarja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Katsoin jakson, aloin lukee keskusteluja ja tajusin, että olin koko tän jakson ajan luullut Richard Hornee siks Shellyn tyttären poikaystäväks. Nyt tekis mieli kattoo saman tien uudelleen. Viime jaksossa siis tajusin, että ne on eri henkilöitä, mut oli näköjään viikossa unohtunut naamat.
Vohoi vittu mikä jakso tämä uusin
Sharon Van Etten lopussa :peuk::peuk:
Last edited by Kalossimies (12.06.2017 16:09)
Pannan Harry Dean Stantonille vielä kans :peuk:
Pannan Harry Dean Stantonille vielä kans :peuk:
Kyllä
Nyt on kova meno
Mitäs luulette, saadaanko jossain vaiheessa myös ulkoavaruuden alieneita mukaan kuvioihin?
Mitäs luulette, saadaanko jossain vaiheessa myös ulkoavaruuden alieneita mukaan kuvioihin?
voi olla, toivottavasti kuitenkaan ei. tossa frostin kirjassahan tätä osastoa on aika paljon, enkä oikein jaksanut siitä innostua. black lodge, doppelgängerit, bob jne. kuiteski se kiinnostavin juttu itelle tässä sarjassa, ei siihen mitään ufoja enää tarvita.
oliks ne nyt sit lauran päiväkirjan sivuja mitä hawk löysi? dianen hahmo ehkä pieni antikliimaksi. olin aina ajatellut ettei ketään dianea edes ole olemassa.
Last edited by jookcha (13.06.2017 10:14)