You are not logged in.
Oho. Ruotsiksi.
Tässä vaihtari:
Last edited by Muzamaza (04.02.2017 11:29)
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Aqua - Barbie Girl
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
piinaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Popedan Lihaa ja perunaa soi about koko viikonlopun päässä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noksun tunnari. :oksu:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kuunneltiin tää "tumen" kans ja tultiin siihen lopputulokseen, että on kyllä niin kesähitin ainekset, niin kesähitin ainekset tässä, että huh huh ja vielä kerran huh huh. Voi morjens miten pyörii sukat jaloissa kun tätä kuuntelee, te ette tiedäkään. 5/5
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ville leinonen - Ota kii
Lanan video games jäi kyllä kummasti päähän soimaan mutta ei haittaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nothing's Gonna Change My Love for You siitä asti, kun se soi eilen yhdessä kebab-paikassa.
Suomi kuntoon suomi kuntoon, pannaan suomi kuntoon, se antaa töitä kaikille, se iskee oikeuden tuntoon
kiitos radiopuhelimet
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kiitti taas jumppa.
Last edited by barton_funk (02.01.2018 12:36)
Nothing's Gonna Change My Love for You siitä asti, kun se soi eilen yhdessä kebab-paikassa.
Ja nyt taas, kun luin tämän.
Viime aikoina soinut toisinaan Annie Lennoxin No More I love you's. Sitten havahtuu siihen että laulelee kylillä itsekseen "du be du be du du du aa-a"
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
jostaib syystä tämä alkoi soida päässä:
^ Just hyvä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Just hyvä.
todellaki
Mulla on viime aikoina toistuvasti soinut päässä Melvinsin versio Kissin Goin' Blindista.
Sent from my iPhone 16
Joo parempi ku mikä eilen soi eli Jore Marjanranta - Haaveet Kaatuu
maailman ympäri 80 päivässä animaatiosarjan tunnari
Aamulla herätessä soi Turtlesin Happy Together
Sent from my iPhone 16
Viimeaikojen suihkujukeboksi:
Tamara Lund ~ Kesäaika
Pelle Miljoona ~ Tahdon rakastella sinua
Gnarls Barkley ~ The Last Time
Litku Klemetti ~ Jääkuningatar
Leevi And The Leavings ~ Karoliina
*
Last edited by Pilke (09.04.2018 12:17)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.