You are not logged in.
https://www.facebook.com/events/419558661752008/
PERJANTAI:
17.30 "JYTÄÄ!" Tuuli Sirkeisen Jukka Ja Jytämimmit dokumentti
18.00 Testaa Rosso
18.45 Jukka Nousiainen
19.30 Mara Balls
20.30 J.K. Ihalainen
21.00 Janne Westerlund
22.00 Robert Ensio Niemistö
23.00 Kalpea Hevonen
23.45 Folk Boyz
00.30 Kari Tapiiri & Luotijuna
01.30 Hopeajärvi
02.30 TähtiporttiLAUANTAI:
15.00 Esa Kotilainen (Jäänalainen)
16.00 Joose Keskitalo (soolo)
17.00 Kanttoripoika
17.45 Siihhi & Iwere
18.30 Esa Kotilainen (Ajatuslapsi)
19.30 Pekka Pernod
20.30 H.I.T.S. 3
21.30 Homevideo
22.30 Mustat Kalsarit
23.30 Talmud Beach
00.30 Ostos
01.30 Maria ja Marsialaiset
02.30 Cold Pupu Sauna
Voi saatana mikä line-up
Ensi viikonloppuna! Rumbakin hereillä: http://www.rumba.fi/uutiset/helsingissa … men-paras/
Tän kanssa päällekkäin on joku 486 keikkaa. Ihme sinänsä, koska noissa bileissä on "aina" "kaikki" (bändit siis, yleisön suhteen ei voine sanoa samaa).
En jaksa. Ton järkkääjän filosofia, että pitää aina olla enemmän bändejä kuin mitä kukaan järjellisesti jaksaisi kuunnella, ei istu omaan kuvaan siitä, mikä olisi millään tavoin siistiä. Neljän bändin illatkin alkaa ottamaan raskaasti.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tän kanssa päällekkäin on joku 486 keikkaa. Ihme sinänsä, koska noissa bileissä on "aina" "kaikki" (bändit siis, yleisön suhteen ei voine sanoa samaa).
En jaksa. Ton järkkääjän filosofia, että pitää aina olla enemmän bändejä kuin mitä kukaan järjellisesti jaksaisi kuunnella, ei istu omaan kuvaan siitä, mikä olisi millään tavoin siistiä. Neljän bändin illatkin alkaa ottamaan raskaasti.
voi vitsi kun on liikaa bändejä puoli-ilmaiseksi
Voi kun ottaa raskaasti kun randomfoorumistia ei kiinnosta.
En edes maininnut joidenkin mielestä ennalta-arvattavia mielipiteitäni erinäisistä joka vitun kissanristiäisissä soittavista artisteista tai kattauksen geneerisyydestä järjestäjän aiempiin tapahtumiin nähden, jotka on ehkä niitä, joista ennemmin voi hernettä vetää nenään. Ylimääräisenä seikkana vielä Brunon soundit (sarjassamme paskemmat soundit kuin Gloriassa konsanaan).
Last edited by rc-lungen (30.05.2017 17:41)
Voi kun ottaa raskaasti kun randomfoorumistia ei kiinnosta.
Kiva kun tulit ilmottamaan, että sua ei kiinnosta - se kiinnostaa taatusti kaikkia kovasti.
Sua taatusti vaan harmittaa, kun omaa bändiäs ei pyydetty festareille, jossa
on "aina" "kaikki" (bändit siis
Ihan kuin tällä foorumilla ei ois ikinä aiemmin sanottu ääneen mitä ollaan mieltä erinäisistä tapahtumista. Mitä vittua skeletoni nyt taas?
Ihan kuin tällä foorumilla ei ois ikinä aiemmin sanottu ääneen mitä ollaan mieltä erinäisistä tapahtumista.
Varmaan on, en oo jaksanut hirveesti seurata mut jos se, että 'ollaan jotain mieltä tapahtumasta' on lähinnä ulinaa siitä, että festareilla on omaan makuun liikaa bändejä niin on mun mielestä ihan ok huomauttaa, että kuinka noloa se on.
Et vissiin ollut kuitenkaan käyny tuolla flow- tai sideways -topsuissa valittamassa tuosta seikasta? Veikkaan, että sulla on jotain tätä kyseistä järkkäriä kohtaan ja haluut tällä lailla sitä purkaa ja se vasta noloa onkin.
Nyt jäbä kyllä foliohattuilee menemään ihan kunnolla. Ja mikä sun missio ja motivaatio tässä sun ilmiannossa on?
Nyt jäbä kyllä foliohattuilee menemään ihan kunnolla. Ja mikä sun missio ja motivaatio tässä sun ilmiannossa on?
Tässä mua motivoi se, että sä tuut mun topikkiin ruikuttamaan tyhmää paskaa
Samoin sulta voisi kysyä, että mikä on sun missio ja motivaatio tulla just tän festarin topikkiin ruikuttamaan siitä, että esiintymässä on liikaa bändejä?
Last edited by Skeletonni (30.05.2017 18:36)
Kaipa se, että näen tietyllä tapaa ton järkkääjän haukkaavan jatkuvasti liian isoja paloja kakusta. Festarit jotka pidetään yhdellä lavalla sisätiloissa on mun mielestä snadisti eri juttu kuin ulkona pidettävät usean lavan tapahtumat. Näille iltamille tekis imo sekä ohjelman, että yleisön viihtyvyyden kannalta hyvää se, ettei olis aina +10 artistia per päivä, koska mun idea viihtyisästä keikkaillasta ei sisällä sitä, että notkutaan samassa paikassa yli 10h ajan. Keskittyminen herpaantuu, enkä jaksa uskoa, että olen ainoa. Oon huomannut tän muissakin tapahtumissa.
Mun silmissä se, että lavalla on tapahtumasta toiseen aina samat tyypit, ei myöskään ole välttämättä aina se kaikista fiksuin veto. Tää pätee ihan yhtä paljon esim. H2Ö/Ilmiöön. Too much of a good thing jne. Tässä kohtaa on ihan turha ruveta huutelemaan mitään "oot vaan kade kun et ite oo skulaamas". Just pääsin (taas) sanomasta tutulle, että henkilökohtaisesti oon mieluummin kämpillä tekemässä uutta kuin soittamassa keikkoja. Mulla jopa on tällä viikolla yksi keikka. Mulla ei ole tarvetta pitää yllä samanlaista tahtia kuin mitä jotkut frendit pitää.
Et eipä siinä kummempia. Moikataan taas ens kerralla kun törmätään.
Kaipa se, että näen tietyllä tapaa ton järkkääjän haukkaavan jatkuvasti liian isoja paloja kakusta. Festarit jotka pidetään yhdellä lavalla sisätiloissa on mun mielestä snadisti eri juttu kuin ulkona pidettävät usean lavan tapahtumat. Näille iltamille tekis imo sekä ohjelman, että yleisön viihtyvyyden kannalta hyvää se, ettei olis aina +10 artistia per päivä, koska mun idea viihtyisästä keikkaillasta ei sisällä sitä, että notkutaan samassa paikassa yli 10h ajan. Keskittyminen herpaantuu, enkä jaksa uskoa, että olen ainoa. Oon huomannut tän muissakin tapahtumissa.
Ite ainakin viihdyin edellisillä Brunon festareilla paljon paremmin kun viimeksi flowssa tai sidewaysissä. Ei kai sen lavan edessä oo koko ajan pakko seisoa ja tsekata bändejä, Brunolla pääsee myös välillä ulos (toisin kun ulkoilmafestareiden alueelta yleensä) jos ei jaksa sisällä olla koko aikaa.
Mun silmissä se, että lavalla on tapahtumasta toiseen aina samat tyypit, ei myöskään ole välttämättä aina se kaikista fiksuin veto. Tää pätee ihan yhtä paljon esim. H2Ö/Ilmiöön. Too much of a good thing jne.
Nopeella vilkasulla bongasin tasan yhden saman nimen tän ja edellisen festarin isohkoista esiintyjälistoista. Toki samat naamat soittaa kaikissa bändeissä mut se nyt johtuu tietenkin siitä, että piirit on aika pienet kuten tiedät.
Tässä kohtaa on ihan turha ruveta huutelemaan mitään "oot vaan kade kun et ite oo skulaamas".
Turhaa varmasti, tuli vaan mieleen
Mulla jopa on tällä viikolla yksi keikka.
Kätevä piilomainos
Oon jo aiemminkin avautunut tosta "piirit on niin pienet"-läpästä.
Piirit ei oo pienet. Ne on ihan vitun isot. Bändejä riittää vaikka muille jakaa ja täällä hyvien bändien määrä on naurettavan iso, jopa mun mielestä, joka vihaa suurin piirtein joka toista vastaantulevaa bändiä.
Oon jo aiemminkin avautunut tosta "piirit on niin pienet"-läpästä.
Piirit ei oo pienet. Ne on ihan vitun isot. Bändejä riittää vaikka muille jakaa ja täällä hyvien bändien määrä on naurettavan iso, jopa mun mielestä, joka vihaa suurin piirtein joka toista vastaantulevaa bändiä.
Selvä. Sit sä varmaan pystyt listaamaan 20+ hyvää aktiivista suomalaista bändiä, jotka on mahdollista hoitaa soittamaan tän kaltaseen tapahtumaan ja joilla ei ole mitään yhteyttä tän tapahtuman (tai saman järkkärin edellisten) esiintyjiin (eli ei samoja tyyppejä lavalla)
voit postata listan tänne: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=129
käyn sit joskus lukemassa
Last edited by Skeletonni (30.05.2017 19:43)
Täällähän ollu kova meno tää ilmeisesti kuuluu samaan sarjaan full service rockin ja turtles-bileiden kanssa joten harmi kun on menoa muualle, muuten tulisin paikalle.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kasa hyviä bändejä ja siihen nähden halvat liput. Tällaisissa tapahtumissa voisin käydä mielelläni, mutta on keikat toisaalla.
bzort glorf bööth
Kyllä mussa herättää kunnioitusta se miten isoja tapahtumia toi porukka puuhaa talkoohengellä ja aika minimaalisella budjetilla, sellasta tekemällä oppii tekemistä. Aika moni olisi sen full service rockin työmäärän, aikataulusekoilun, siitä saadun (paikoitellen ihan kohtuuttoman tylyn) palautteen ja muun säätämisen määrän jälkeen vetäny hanskat tiskiin, mutta nää pisti parin kuukauden päähän toisen saman mittakaavan tapahtuman. Ja Bruno on soundillisesti aika karu erityisesti rokkibändeille, mutta moni sen FSR-illan ei-niin-kovaäänisistä bändeistä toimi minusta siellä tosi hyvin.
Itse toki viikonlopun veks kaupungista eli väliinhän tämä jää.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.