#571 14.12.2016 15:06

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Re: The Smiths / Morrissey

jookcha wrote:
Morrissey wrote:

This year, the mobilized strength of our ragingly loyal audiences were most appreciated, by me, at:

1. Philadelphia, USA.
2. Brooklyn, USA.
3. Hong Kong, CHINA.
4. Adelaide, AUSTRALIA.
5. Melbourne, AUSTRALIA.
6. Santa Barbara, USA.
7. Helsinki, FINLAND.
8. Manchester, ENGLAND.
9. Goteborg, SWEDEN.
10. Chicago, USA.
11. Newcastle, AUSTRALIA.
12. Berlin, GERMANY.
13. Salt Lake City, USA.
14. Tokyo, JAPAN (first night).
15. Tel-Aviv, ISRAEL.
... for which no words could ever express the volcanic love and joy found and shared.

suomi mainittu

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#572 24.03.2017 10:53

psykokarkki
Website

duuniin käppäillessä luureissa soi william it was really nothing, ja sori jos oon kertonu ennenkin, mutta muistelin kun kuulin biisiä ekoja kertoja (rockradiossa tietenkin) syksyllä -84, muistaakseni toimittajat ei hirveesti innostuneet, pitivät ekan levyn ylijäämäkappaleena, mikä tuntuu kyllä täysin käsittämättömältä, tuntui jo silloin, sillä tämähän kolahti ja lujaa. kuulen myös mielessäni juhani kannen kuvailemassa biisiä jotenkin että morrissey haluaa naimisiin, mutta ei rakasta kuin itseään tms. "onpa itsekäs tyyppi", sanoi silloin myös kuulolla ollut äitini icon_lol

olin tuolloin vakaumuksellinen syntikkapoppifani, enkä välittänyt yhtään kitaramusiikista, mutta marrin heleä kitarasoundi tuolla biisillä oli täysin vastustamaton, joten tuon (ja aiemmin kuulemani this charming manin) perusteella ostin sitten hatful of hollow -lp:n ja loppuhan on historiaa... ja william edelleen smithsien paras biisi colorflash

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#573 24.04.2017 22:20

psykokarkki
Website

MiI3ymV.jpg

#574 24.05.2017 00:30

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

18582565_10154862541947701_6323316015212089575_n.jpg?oh=a8c879bdb6a910295d74c44da0673298&oe=59A21D1C
18581870_10154862543302701_8231265785973315105_n.jpg?oh=a9f9079ab9530afee605cee249f8ea15&oe=59BA4ED9

Mosse näköjään lausunut asioita Manchesterin iskusta H3XS5.gif

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#575 24.05.2017 09:37

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Website

Celebrating my birthday in Manchester as news of the Manchester Arena bomb broke. The anger is monumental.
For what reason will this ever stop?
Theresa May says such attacks "will not break us", but her own life is lived in a bullet-proof bubble, and she evidently does not need to identify any young people today in Manchester morgues. Also, "will not break us" means that the tragedy will not break her, or her policies on immigration. The young people of Manchester are already broken - thanks all the same, Theresa. Sadiq Khan says "London is united with Manchester", but he does not condemn Islamic State - who have claimed responsibility for the bomb. The Queen receives absurd praise for her 'strong words' against the attack, yet she does not cancel today's garden party at Buckingham Palace - for which no criticism is allowed in the Britain of free press. Manchester mayor Andy Burnham says the attack is the work of an "extremist". An extreme what? An extreme rabbit?
In modern Britain everyone seems petrified to officially say what we all say in private. Politicians tell us they are unafraid, but they are never the victims. How easy to be unafraid when one is protected from the line of fire. The people have no such protections.
Morrissey
23 May 2017.

Oha tossa ihan asia pointteja.

#576 25.05.2017 13:32

psykokarkki
Website

OXxFuWq.jpg

#577 25.05.2017 13:48

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

paska jätkä

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#578 25.05.2017 14:19

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Olen vaiheessa sydan mixed with  icon_question

#579 25.05.2017 14:31

Did you see the thing on the news about their treatment of animals and animal welfare? Absolutely horrific. You can't help but feel that the Chinese are a subspecies.

itsekeskeisestä napanöyhdästä (80-luku) roturealistitrolliksi (00-luku and beyond)  snore

#580 25.05.2017 18:16

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Pelle mikä pelle.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#581 25.05.2017 18:35

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

Vaikka tuo sen suuripuli sisältää hyviäkin pointteja niin ajankohta julkaisulle on ihan yhtä mauton kuin Halla-Aholla aina terrori-iskujen jälkeen. Käyttää tragediaa oman agendansa keppihevosena. Tuollaista pelkkää populistista huutelua joka ei tarjoa yhtään ratkaisua ongelmiin.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#582 25.05.2017 18:37

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

Ja siis teksti sisältää myös huonojakin pointteja huom obs.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#583 25.05.2017 21:06

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005

Luin realtiot ensin ja niihin nähden lausunto oli yllättävänkin lähellä asiallista. Morrisey on kyllä minusta ollut aina jotenkin epäilyttävä.

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#584 25.05.2017 21:46

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Website

Morrissey on surullisesti vähän sen roolinsa vanki aina näissä - pakko hämmentää, pakko provosoida. Tuu Moz pois sieltä...

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#585 26.05.2017 03:45

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008

noh. onneksi ette nähheet mitä death in june postas. tuota... sinällänsä morrissey ei kyllä ratsasta millään varsinkin kun ite manchesteristä on. eikö näin? tietenkin julkisen hahmon täytyy mukamas olla joku "siveyden sipuli" kun joku tresholdi fanimäärässä saavutetaan, tosin uusfeminisitien ajastuspoliisi-kampanjointi kaikenmaailman tämä rasisti ei saa puhua täällä ja tämä naistenvihaaja ei saa esiintyä täällä on aika hyvin ajettu läpi suomessakin. kiitos tästäkin amerikka. vituttaa yleisesti se, että kun joku umvatti vittu tappaa parisenkymmentä naislasta ja haavoittaa viittäkymmentä ni ainoa mikä reaktio saa tulla on että yhdessä seistään rasismia vastaan ja kyllä me nää iskut kestetään. islamiahan ei saa missään mainita. lone wolf, parjattu työtön poloinen mies ei tiedä mitä tekee kun tappaa.jne. ymmärrän tasan että mitä neutraalilla kielellä pyritään väistämän, nizzan hyökkäyksen jälkeen palo paikkoja, eikä bataclan ja huumorilehtikonttori hommankaan jälkeen asiat ollu ihan neutraaleja.

totuus on että länsimaissa tätä terroria ei koeta lähimainkaan niin paljoa kun siellä, mistä tälläkin hetkellä pyrkii ihmisiä pakoon tätä paskaa, mutta kai nyt yleisessä keskustelussa täytyy sen verran olla liikkumavaraa, että tulevaisuudessakin oikeistofasisti morrissey pyörähtää djiin levy-lautasella. noh. terrorismiin itseensä, niin minkä takia media ja yleisö vaatii aina vahvistetta siitä, että onko jollain itsemurhapommittajalla tai kouluampujalla mitään yhteyksiä ääriliikkeisiin etc. sanomattakin selvää että vuonna 2017 ja miksei 2000 alusta lähtien samaistuminen on solun itsensä rakentama fantasia ja vaikka ak-47 ja pommivyöt onkin tullu joskus jostain kolmen nörttitappajan haarakontorista, niin lopulta nää hommat on ihan itse itseänsä toteuttavia juttuja. as in meemejä. siinä ei kauheasti logistiikkaa tarvita että tehdään pommi tai ostetaan ase. tarvitaan lopulta vaan se, että empatia katoaa tai sitten tunnetaan vaan liikaa jotain vääryyden kuvaa kohden ja sitten teko on jo tapahtunut. ihmettelen vain miksi näitä iskuja ei tapahtdu enempää länsimaissa.

mut tiedän esmes että muutamat täällä on kattonut esimerkiksi Adam Curtisin Hypernormalisationin ja jos sen väite siitä islamin 80-luvun itsemurha paradigman vaihdoksesta pitää paikkaansa, niin koska meillä ei ole muuta globaalia vaikutuskeinoa muuta kuin vastapommittaminen ja miehittäminen (joka ei tietenkään toimi) niin miten helvetissä kukaan muu kuin isläminuskoiset itse voi syöstä alas suurimmat uskonnolliset johtajansa ja jos kattoo että meilläkin on vielä Queen Englannissa ja Paavi Roomassa ja kohta 50% äärioikeistolaisia hallituksia Euroopassa ja talouskasvuun uskovia liteoikeistolaisia 100% nii mitä helvettiä tässä voi tehdä. Tehdä niin kuin kaikki Suomessa tekee. pitää pihapiirinsä puhtaana. vegaanit suojelee vegaanikahviloita ja pyytää alepaan mantelimaitoa. nussii ristiin ja pyrkii viettelemään tavoillensa muita. huom viettelee, koska tässä maailmassa ei ole oikea ja väärä t. lukio. samaa tekee keskustalaiset pyrkii nussimaan sikoja ja sijoittaa ulkomaille perityt rahat. ja natsit näkee islamin pahana koska niin kuin kaikki me lopulta ollaan maailmanlaajuisesti kiinni kaikessa ja kaikkien huolet on meidän huolia ja jos nyt jossain vaiheessa sattuu katsmaan jotan taisteluvideoita ja pään katkomisia tai homojen muureilta pudottamisia, niin kyllä siinä natsikin ajattelee oman pihapiirin puhtaanpitoa. ei ihme että ameriikan asevaltioissa anarkistit kävelee jonossa rynkky tai airsoft ase tanassa sinä missä kkk ja maailmanloppua pelkäävät survivalistit. tai no survivalistit missään jonossa kulje. tai näkyvillä.

vielä enemmän jos blaastaan niin mä en ole koskaan tuntenut uhreja kohtaa mitään, koska en tiedä pystyykö siihen oikeastaan kukaan. mutta vihaa ja surua tulee siitä ja mitä itekkin tunnen joka kerta tulee siitä kuinka idioottimaista ja toivotonta asioihin vaikuttaminen tai ihmisten mielten muuttaminen on. pakko sanoa se että mielestäni politiikka ei saisi toimia niin, että pyydellään "voisitko tehdä toisin". kevyitä asioita kohtaan tututkin älämölöää että Sanna Ukkola huoratoimittaja, kun se kirjoittaa tekstin internettiin tai että olmi demokraattisesti valitaan eduskuntaan, niin se pyritään saada pois sieltä jollain oikeustoimipiteillä eikä sillä että saataisiin sellainen väkijoukko tai ...nyt sanon vasuripöhö että ihmiset ei järkeilisi noin paskoja asioita. mitä vittua mä jauhan vielä.

parhaat smiths albumit jonossa:
1. Meat is murder
2. The Smiths
3. the queen is dead
4. strangeways here we come
paras on kuitenkin louder than bombs.

mulla on piilossa palanen punaista hyvin tehtyä kauluspaitaa jonka revin HOMO-kaverini kanssa ruisrokissa. mä pidän sitä siellä ja kun vallankumous tulee mut varmaan ammutaan ensimmäisenä. over and out

#586 26.05.2017 04:00

armashenrik
Member

Luppakorva sikailee taas wrote:

Vaikka tuo sen suuripuli sisältää hyviäkin pointteja niin ajankohta julkaisulle on ihan yhtä mauton kuin Halla-Aholla aina terrori-iskujen jälkeen. Käyttää tragediaa oman agendansa keppihevosena. Tuollaista pelkkää populistista huutelua joka ei tarjoa yhtään ratkaisua ongelmiin.

miten sinä korjaisit lähi-idän tilanteen tai islamin radikalisoitumisen tai kouluampumiset??? ostamalla tai olla ostamatta israelilaista tekolihaa??? Äänestämällä kunnanvaltuustoon hyvää tyyppiä, joka haluaa penkkejä enemmän puistoon??? kierrättämällä käyttämättömiä vinyylejä mixi-verstaalla seinäkelloiksi.??? tai vaikuttamalla omassa kaveripiirissä positiivisillä elämäntavoilla...
mua vituttaa ihmiset, jotka luulee että on joitain ratkaisuja ongelmiin. Siihen ei pysty Linderson, zizek eikä himanen ennen kuin konseuspolitiikkaa aletaan tekemään globaalilla tasolla ja että kansainvalta tapahtuu vipuamalla kaikki turha pois maapallolta. ja good luck with that.
tää ei ole hyökkäys sua kohtaan. vihani kohdistan muualle. älä poista mua sun kavereista Facebookissa. mä olen hyvä tyyppi. mä äännestän oikein vaikka olenkin rasisti

#587 26.05.2017 07:02

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

armashenrik wrote:

miten sinä korjaisit lähi-idän tilanteen tai islamin radikalisoitumisen tai kouluampumiset??? ostamalla tai olla ostamatta israelilaista tekolihaa??? Äänestämällä kunnanvaltuustoon hyvää tyyppiä, joka haluaa penkkejä enemmän puistoon??? kierrättämällä käyttämättömiä vinyylejä mixi-verstaalla seinäkelloiksi.??? tai vaikuttamalla omassa kaveripiirissä positiivisillä elämäntavoilla...
mua vituttaa ihmiset, jotka luulee että on joitain ratkaisuja ongelmiin. Siihen ei pysty Linderson, zizek eikä himanen ennen kuin konseuspolitiikkaa aletaan tekemään globaalilla tasolla ja että kansainvalta tapahtuu vipuamalla kaikki turha pois maapallolta. ja good luck with that.
tää ei ole hyökkäys sua kohtaan. vihani kohdistan muualle. älä poista mua sun kavereista Facebookissa. mä olen hyvä tyyppi. mä äännestän oikein vaikka olenkin rasisti

Eli jos ei ole ratkaisuja ongelmiin niin voidaan unohtaa moraali ja käyttäytyä miten sattuu?

Bounty-Wrapper-Small.jpg

#588 26.05.2017 08:27

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Morrisseyn biisit kiinnostaa aina välillä, mutta itse hahmo siellä takana ei ole kinnostanut oikeastaan koskaan. Nämä Morrisseyn ulostulot kulloiseenkin asiaan kiinnostaa yhtä paljon kuin vaikka kanssamuusikko Veltto Virtasen ajatukset.

bzort glorf bööth

#589 26.05.2017 09:55

psykokarkki
Website

hyvää pohdintaa armashenrikiltä, ja itselläni pysyy morrissey soittolistalla vaikka millaista paskaa suoltais kommenteissaan, kuuntelenhan sujuvasti charles mansoniakin. musiikki musiikkina ja kaikki suuret nerothan on kuitenkin kusipäitä. lähi-idän tilanteeseen ei tosiaan helppoa ratkaisua taida olla, mutta veikkaan että tietyllä tavalla suurimpia syitä tuohon kaikkeen on jenkkien sähläys, siellähän ne on vuosikausia pyörineet milloin ketäkin tukemassa ja maailmanpoliisia leikkimässä ja öljyä itselleen hamuamassa, hoitaisivat vaan omat asiansa. kyllä se ratkaisu pitää lähteä itsestä, eli paikallisten pitäisi ottaa hommat haltuun ja tajuta ettei noin voi jatkaa. kuinka realistista se sitten on, enpä kuule tiijä. ja toisaalta, jos tässä nyt aletaan eu:ta hajottamaan niin kohta se voi olla samankaltainen meno täälläkin, ja ihan ilman mitään islamisaatiota.

muuten olen sitä mieltä, että hatful of hollow on ehkä maailman viidenneksi paras levy.

#590 26.05.2017 10:37

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

^Kyl

Ja sen verran sisälukutaitoa, että tietenkään herra ei tuossa kirjaimellisesti tarkoita, että hänen mielestä kiinalaiset ovat alempaa rotua. Toi oli vaan hänen vitutuspäinen tapa ilmaista että "vittu noi kohtelee paskasti eläimiä". Turhaa yleistämistä toki.

#591 26.05.2017 11:06

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

KZ wrote:

Ja sen verran sisälukutaitoa, että tietenkään herra ei tuossa kirjaimellisesti tarkoita, että hänen mielestä kiinalaiset ovat alempaa rotua. Toi oli vaan hänen vitutuspäinen tapa ilmaista että "vittu noi kohtelee paskasti eläimiä". Turhaa yleistämistä toki.

Minulle pointti Morrisseyta kohtaan esitetyssä kritiikissä on se, että hänellä on valtaa. Hänen tekemisiään seurataan, ja jos Morrisseyn kaltainen auktoriteetti lietsoo rasistisia ajatuksia niin se on minusta ongelmallista. Vähän sama kotimaisittain: ns. arkipäiväisen täysin avoimen rasismin taustalla on toki monta tekijää, mutta Persujen kansannousun myötä rasistinen puhe normalisoitiin julkisuudessa. Meillä oli yht'äkkiä iso lauma poliitikkoja jotka sanoivat ääneen "what we all say in private" mikä sitten antaa "luvan" käydä haukkumassa jengiä kadulla.

Last edited by Luppakorva sikailee taas (26.05.2017 11:07)

Bounty-Wrapper-Small.jpg

#592 26.05.2017 11:40

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Persujen kansannousun myötä rasistinen puhe normalisoitiin julkisuudessa.

Tiettyä normalisointia ehkä, mutta eihän sitä hyvällä katsota. Kyllähän media ja some reagoi ja tuomitsee heti nämä rasistiset ulostulot (tämä siis positiivinen asia).

En tunne kaikkia Morrisseyn sanomisia, mutta en näe häntä minään "roturealistina".

#593 26.05.2017 11:48

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

KZ wrote:

Persujen kansannousun myötä rasistinen puhe normalisoitiin julkisuudessa.

Tiettyä normalisointia ehkä, mutta eihän sitä hyvällä katsota. Kyllähän media ja some reagoi ja tuomitsee heti nämä rasistiset ulostulot (tämä siis positiivinen asia).

Joo, ei tietenkään katsota hyvällä, mutta tuo vastakkainasettelu ja tuomitseminen on omalla tavallaan vain bensan heittämistä liekkeihin. On tietty osa kansaa joka on nyt sitä mieltä että on ok haukkua tosi avoimesti ulkomaalaisia, jos tuosta kritisoidaan niin se vain vahventaa sitä "oikeutta" tehdä niin.

KZ wrote:

En tunne kaikkia Morrisseyn sanomisia, mutta en näe häntä minään "roturealistina".

En minäkään.

Bounty-Wrapper-Small.jpg

#594 26.05.2017 12:08

armashenrik
Member

armashenrik wrote:

Eli jos ei ole ratkaisuja ongelmiin niin voidaan unohtaa moraali ja käyttäytyä miten sattuu?

sori tarvitsin silmätikun koska kirjoitin pällin blastin viime sivulle ja halusin vaihtaa sivua. moraalipolitiikka ja vetoaminen yksilöiden tekemiin päätöksiin on juuri se mitä ja mikä yhteiskunta vaatii meiltä. eikö meidän ihmisten odoteta juuri toimimaan poliittisesti ainoastaan kuluttamalla eli esimerkiksi boikotoimaan, kuluttamalla hyvin eettisiä tuotteita ja niin edelleen. meillä ei ole niin-ikään vuonna 2017 mitään eettistä laitoista johon voisi vedota, että tämä tässä on varmasti paskaa ja tämä täytyy tuomita. näin ollen, että itsekkin jonkinmoisena vasurianarkistina en voi kuin paheksua jotain törppöä ja odottaa että positiivisen esimerkin kautta toisetkin tekisi näin.
suhteellisuuden tajun kaipaaminen asioihin on varmaan mitä kaipaan ja että ihmiset kattoisi vähän peiliin miten ja mitä kohtaan niiden tunnereaktiot oikein kohdistuu. ei morrisseyn tämän kertaisessa vihapuheessa mielestäni mitään ihmisryhmää kohtaan osoitettu lynchmobei. uutisvirta tässä ruotii tätä varmaan huomiseen ja ainoa mikä varmaan meidänkin päähän tästä haloo! lasten konserttiin tehdystä isis-hyökkäyksestä on se, että joku julkkis on rasisti joitain ihmisryhmiä kohtaan. ei mul muuta.

#595 26.05.2017 13:40

feministit on pilanneet maailman ja polittinen korrektius has gone crazy!

morrisseyn tyylinen trollaushan onkin sitten jotenkin positiivisempi ja rakentavampi juttu kuin inklusiivisen vastarinnan rakentaminen. valkoisten miesten vihainen twitter-rintama asialle!!!

#596 26.05.2017 13:42

armashenrik
Member

centerhuig:center: wrote:

feministit on pilanneet maailman ja polittinen korrektius has gone crazy!

morrisseyn tyylinen trollaushan onkin sitten jotenkin positiivisempi ja rakentavampi juttu kuin inklusiivisen vastarinnan rakentaminen. valkoisten miesten vihainen twitter-rintama asialle!!!

eiköhän se ole meemi-kommunistien pilaama tai richard dawnkinsin.
edit. eilisessä hybriksessäni omassa facebook-amokissa ajattelin tuoda tälläisen ajatuksen että kaikkia oikeiston ja islamin terroriskuja alettaisiin kutsumaan saman nimikkeen alle "ÄÄRIOIKEISTOIN TERRORI-ISKUIKSI" tai sitten vaan "ISKUIKSI". tasapuolisuuden nimissä kaikkea ilmastonmuutoksen, transnationaalisten yhtiöiden, veropakoilun, järjestäytyneen rikollisuuden ja kuluttajaidentiteetistä johtuvia ilmiöitä alettaisiin kutsua " VASEMMISTON TAPPIOKSI" tai "VASEMMISTON PROSTESTI IMPOTENSSIKSI"

Last edited by armashenrik (26.05.2017 13:46)

#597 26.05.2017 13:44

jos ei uskalla sanoo että kaikki islaminuskoiset on terroristeja, on vaan joku snowflake ja itse terrorismin puolella!

#598 26.05.2017 13:55

armashenrik
Member

centerhuig:center: wrote:

jos ei uskalla sanoo että kaikki islaminuskoiset on terroristeja, on vaan joku snowflake ja itse terrorismin puolella!

noh tietääkseni morrissey ei tuomitse viimeisessä kaikkia islaminuskoisia vaan Islamic Statea, joka on vähän eri asia täss kontekstis. as in Isis ja Äitis.

""""the term "Islamic state" has taken on a more specific connotation since the 20th century. The concept of the modern Islamic state has been articulated and promoted by ideologues such as Ayatollah Ruhollah Khomeini, Israr Ahmed, and Sayyid Qutb. Like the earlier notion of the caliphate, the modern Islamic state is rooted in Islamic law. It is modeled after the rule of Muhammad. However, unlike caliph-led governments which were imperial despotisms or monarchies (Arabic: malik), a modern Islamic state can incorporate modern political institutions such as elections, parliamentary rule, judicial review, and popular sovereignty."""""

mutt joo tosiaan jos iteki viittaat kahteen ilmiöön niinku twitter misogynia ja poliittinen korrektius se vaan kertoo siitä millä tasolla kukin tahoilaan näitä asioita käsittelee. mä kyllä edgyilen tarpeettomasti, mutta se että me tuomitaan toisia retoriikan tai vivahde-erojen takia, niin ollaan kusessa. peace. olet mukava ihminen
edit. maailman pahin vihollinen on nihilisti riveissäsi

Last edited by armashenrik (26.05.2017 13:57)

#599 26.05.2017 14:24

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

Hyvin on Morrisseyn statuspäivitys kerännyt luokseen paskakärpäset sanomaan ääneen "what we say in private" ja siellä touhu ei siis tosiaankaan rajoitu pelkästään Isisin tuomitsemiseen. Eli populistinen ripuli keräs aika odotetun vastausryöpyn: olikohan ihan tarpeellista.

Last edited by Luppakorva sikailee taas (26.05.2017 14:24)

Bounty-Wrapper-Small.jpg

#600 26.05.2017 14:24

Joo siis sun edgyilyyn viittasin tolla! Mut joo edgyilylle mulla on nollatoleranssi ja itsekin olet vallan miellyttävä heppu ff

Corbyn pelastaa maailman, sillä on se ote mitä vaaditaan. Idpollissa on toki ongelmansa, mutta se ei ole feminismi jne. Inklusiivista politiikkaa ja järjestäytymistä ilman turhia kärjistyksiä. Mut samalla ymmärtää että jos esim heittää raiskausvitsejä läpällä niin osa niistä naisista siinä porukassa varmaan miettii kahdesti tuleeko uudelleen paikalle. Ja muutenki tyhmää. AIka käytännönläheistä shittiä niinku.

Board footer