You are not logged in.
i tykitys
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
2:57 ->
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Azazel Steelfesteillä: https://m.youtube.com/watch?v=fh2jlZ1m4V0
Kunnon Uuno Turhapuro black metallia.
..ja vieläpä auringonpaisteessa.
Last edited by OMHASVAHAKSHA (22.05.2017 12:07)
Luppakorva sikailee taas wrote:Azazel Steelfesteillä: https://m.youtube.com/watch?v=fh2jlZ1m4V0
100/5 meininki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
OMHASVAHAKSHA wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Azazel Steelfesteillä: https://m.youtube.com/watch?v=fh2jlZ1m4V0
100/5 meininki
Kahden mikrofonin taktiikka
666% tolskaamista jallupulloineen, kaljalaatikoineen, työmiehen hymyineen ja lavaltaputoamisineen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tässähän päästään filosofoimaan, että mikä se black metallin idea oikein on?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
spedeily
Vähän aika sitte näin kokonaisuudessaan sen Gehenna-dokkarin.En muista olenko kysynyt aiemmin ihan tätä samaa, mutta onko siihen valittu skenen pelleimmät janarit vai onko "natsihommat" oikeesti niin yleistä (suomen) bläkkiskentällä? Beherit tais olla ainoo, jolta ei suoranaisesti tullu muukalaisvihamielistä yms. läppää.
Vähän aika sitte näin kokonaisuudessaan sen Gehenna-dokkarin.En muista olenko kysynyt aiemmin ihan tätä samaa, mutta onko siihen valittu skenen pelleimmät janarit vai onko "natsihommat" oikeesti niin yleistä (suomen) bläkkiskentällä? Beherit tais olla ainoo, jolta ei suoranaisesti tullu muukalaisvihamielistä yms. läppää.
Samalla herää kysymys, mitä dokkarin ohjaaja haluaa dokkarillaan suomalaisesta black metalista sanoa. Itsellehän tuo näyttäytyy väistämättä totaalisena pelleilynä ja kakulla on monta kirsikkaa, oli se sitten kasvot pimennossa misogyniaa saarnaava Mikko Aspa (joka samojen kansien noisedokkarissa taas sössöttää omalla naamallaan) tai punkkareita ja Islamia kännissä haukkuva loordi satanakkia.
Kaveriporukalla kanssa katsottuna suosikkipäihteiden vaikutuksen alaisenahan tuo on lähinnä komedia. Yksin kun katsoi myöhemmin uudestaan, niin tulee lähinnä paha mieli. Eniten vituttaa se tamperelainen "kyllä mä mieluummin seison kristityn suomalaisen kanssa yhdessä rintamassa islamia vastaan" viikinkilarppaaja. Sietäis joutua Aspan bondagekammioon käsiteltäväksi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Pirunkehdon lukeneena sain sellaisen vaikutelman, että kyllä ne on. Ihme perseilyä kyllä tossakin kirjassa kun yritetään sössöttää jotain että ei oo oikeesti mikään natsi samalla ku haastateltava itte tolkuttaa että olenpa.
edit: ja lisätään vielä että ennen ton kirjan lukemista suhtauduin itsekin huumorimielellä bläkkistouhuihin, mutta en enää, niin saatanan kusipäistä ja kertakaikkisen idioottimaista jengiä toi tuntuu olevan
Last edited by bernardblack (22.05.2017 17:11)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Saisko listaa parhaista suomibläkkis levyistä? Mulla on vaan yks Beherit. En kyllä tiiä kuinka paljon kiinnostaa mut voishan sitä vilasta. Mielellään vanhempaa kamaa (90').
En oo hirveesti perehtynyt, mutta sanotaan se toinen ilmeinen esimerkki eli Impaled Nazarenen pari ekaa toimii silloin tällöin.
Last edited by interuptor bastardo (22.05.2017 19:18)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Eniten vituttaa se tamperelainen "kyllä mä mieluummin seison kristityn suomalaisen kanssa yhdessä rintamassa islamia vastaan" viikinkilarppaaja.
Tää äijä oli mun kaa samaan aikaan Lapinjärvellä, eli se niistä rintamista
rc-lungen wrote:Eniten vituttaa se tamperelainen "kyllä mä mieluummin seison kristityn suomalaisen kanssa yhdessä rintamassa islamia vastaan" viikinkilarppaaja.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tässähän päästään filosofoimaan, että mikä se black metallin idea oikein on?
kaikki kiteytyy Azazelissa
Skeletonni wrote:rc-lungen wrote:Eniten vituttaa se tamperelainen "kyllä mä mieluummin seison kristityn suomalaisen kanssa yhdessä rintamassa islamia vastaan" viikinkilarppaaja.
Sinne Lapinjärvelle taitaa ajautua tasaisin väliajoin näitä leijonakoruisia isänmaantoivoja, jotka saa intistä toteamuksen, ettei niillä ole sinne asiaa. Oisko sama retoriikka jatkunut siellä?
Last edited by rc-lungen (23.05.2017 07:22)
Tästä tulikin mieleen, että pitääpi käydä laittamassa ilmoitus sisään http://eroa-armeijasta.fi/
KVLTista tai sitten ihan itse "peitän kasvoni kun olen niin vitun pr0v0" suurpahikselta Northern Heritagen kautta varmasti saa.
Last edited by rc-lungen (23.05.2017 10:09)
KVLT ja Sarveen vois joskus tehdä trolliretket. "Moikka. Etsin vasemmistolaista hipsteribläkkistä"
Toki löytyy eikä varmaan tule vittuiluakaan päälle. Siis Sarvilevyistä. Ideahan on se että kaikki on jees mutta mikäs sen kiimaisempaa kuin lolokaustitrollailu ja fasismilarppaus tietenkään lol
Pitäs kyllä kattella toi dokkari huumorimielessä toki tässä joskus mutta en oo maksamassa siittä ja täts it
Toki löytyy eikä varmaan tule vittuiluakaan päälle. Siis Sarvilevyistä. Ideahan on se että kaikki on jees mutta mikäs sen kiimaisempaa kuin lolokaustitrollailu ja fasismilarppaus tietenkään lol
Nosiis suurpahishan on nähty kaupustelemassa mielellään levyjä sekä hipstereille että etnisille vähemmistöille, joita sitten myöhemmin on fb-sivun sarjakuvissa disauteltu. Raha kyllä kelpaa.
vissiin ne dokkarista hyllytetyt ekstrat on enemmän katsottuja kuin itse dokkari tai en tiiä, mutta siis eihän esim. tolle sata nakkia -tyypin jutuille voi kuin nauraa, ja niiden pätkien perusteella mitä olen netistä nähnyt niin ihan komediamielessä tuntuu kuvatultakin.
ei varmaan sais nauraa tietenkään, koska tosissaan se kai on tai en tiiä.
aspahan puolestaan on vanha "skene"mies, eikös se ollut ekoja ooooo-aktiiveitakin, tosin lähti aika aikaisessa vaiheessa pois, muistaakseni.
:center: wrote:Toki löytyy eikä varmaan tule vittuiluakaan päälle. Siis Sarvilevyistä. Ideahan on se että kaikki on jees mutta mikäs sen kiimaisempaa kuin lolokaustitrollailu ja fasismilarppaus tietenkään lol
Nosiis suurpahishan on nähty kaupustelemassa mielellään levyjä sekä hipstereille että etnisille vähemmistöille, joita sitten myöhemmin on fb-sivun sarjakuvissa disauteltu. Raha kyllä kelpaa.
Ah, ei yllätä tuokaan! Pisnis ja larppailu on kowa yhdistelmä
rc-lungen wrote::center: wrote:Toki löytyy eikä varmaan tule vittuiluakaan päälle. Siis Sarvilevyistä. Ideahan on se että kaikki on jees mutta mikäs sen kiimaisempaa kuin lolokaustitrollailu ja fasismilarppaus tietenkään lol
Ah, ei yllätä tuokaan! Pisnis ja larppailu on kowa yhdistelmä
Saatanallisuus ilmeisesti kuuluu saatanalliseen bläkkismenoon. Mitä lähempänä Saatanaa, sitä enemmän Saatanallista Woimaa!
rc-lungen wrote:KVLTista tai sitten ihan itse "peitän kasvoni kun olen niin vitun pr0v0" suurpahikselta Northern Heritagen kautta varmasti saa.
En tajunnut tästä mitään
KVLT on alan erikoisliike iso-roban syrjäisemmässä päädyssä (ja varmaan ainoa elonmerkki mistään alakulttuurista saati epäilyttävästä toiminnasta mitä koko kaupunginosasta enää löytyy). Northern Heritage taas lafka ja distro, jota tuo kasvonsapeittelijä pyörittää. Kummastakin varmasti Azazaelia sopuhintaan saatavana.
Ja white power huppareita sellasia päiviä varten ku haluaa olla ylpeä perimästään. KVLTista ainakin, mun mielestä sarvilevyissä oli vaatetuksen osalla aika SJW meininki