You are not logged in.
vaikka suomi on ylivoimainen niin portugal on myös kova, jotenkin todella hämmentävä esitys:
toivottavasti kuullaan väliaplodeja illalla. jotenkin käsittämätön esitys, onks toi essoissa vai mitä mut pärisee koska niin outo meininki
Katsoin äsken muutaman biisin verran. Kannatan Portugalia, koska se ei ole ennen voittanut ja biisikin oli hyvä. Onkohan se vaan niin kaukana euroviisutyylistä, että se ei voi voittaa.
Ensi vuonna uusi yritys
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Voimia Hantalle
Eilisen hurja viisumenestys kiteytettynä yhteen kuvaan#euroviisut #normajohn #blackbird #rip pic.twitter.com/O07isNPhFV
— Drako (@DrakoDoge) May 10, 2017
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
joo voi helvetti, liimistä lainatakseni: vetäkää vaan vittu päähänne saatanan eurooppalaiset mulkut
no sunnuntaina selvinnee statistiikka, mutta aivan käsittämätön vääryys tapahtunut.
portugalin bandwagonissa sitten blackbird singing in the dead of night :peuk:
Analyysi: Pitäisikö Suomen turvautua Euroviisuissa dopingiin?
niin, umk ainakin lienee jo aikansa elänyt, itse suosittelisin että valitaan artisti, sitten tehdään sille muutama biisi joista valitaan. esim. saara aalto tai alma vois olla hyviä, varmaan muitakin sopivia ehdokkaita löytyis. ja rahaa kerättävä erikoistehosteisiin.
esim. saara aalto tai alma vois olla hyviä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Jos oikeasti halutaan menestystä ensi vuoden viisuissa, on olemassa helppo keino.
Tehdään näin: jätetään UMK välistä, lähetetään Saara Aalto euroviisuihin ja tuhlataan kaikki käyttämättä jäänyt raha lavashow'n rakentamiseen.
onhan tuossa perää,
Siis Saara Aaltohan on jäänyt kaikissa musakilpailuissa kakkoseksi, eli miksi hän nyt voittaisi Euroviisut, kun ei voittanut Idolsia tai Talenttia? eiq mitäs
bzort glorf bööth
Järkkääkö kukaan mitään katselmuksia? Ehkä kiinnostais.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Siis Saara Aaltohan on jäänyt kaikissa musakilpailuissa kakkoseksi, eli miksi hän nyt voittaisi Euroviisut, kun ei voittanut Idolsia tai Talenttia? eiq mitäs
kyllä kakkossijakin olis mukavaa vaihtelua.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hiirimattona wrote:Siis Saara Aaltohan on jäänyt kaikissa musakilpailuissa kakkoseksi, eli miksi hän nyt voittaisi Euroviisut, kun ei voittanut Idolsia tai Talenttia? eiq mitäs
kyllä kakkossijakin olis mukavaa vaihtelua.
Häviämiselle? VIelä kitkerämpi tappio.
bzort glorf bööth
oli kyllä kakkossemifinaali selvästi huonotasoisempi, mutta kiva että erikoisuudet menivät jatkoon: kroatian skitso poppi/oopperakiekuja, romanian jodlaajat ja valkovenäjän iloiset metsäfolk-hipit
ja nähtiinhän tuolla taas spektaakkelia, fyr makedonian tijana oli raskaana ja tuleva isä kosi suorassa lähetyksessä tosin putosivat sitten jatkosta. olis ehkä kannattanut tehdä tuo ennen äänestystä...
Kalle Niemi näköjään tekstittää taas!
Kalle Niemi näköjään tekstittää taas!
todellakin jollain maalla ekoissa semeissä oli joku hyvä pum pum -juttu, taisi mennä jatkoon joten lauantaina nähdään.
pane huutaen
Lordi kuulemma lähettäisi Sunrise Avenuen kisoihin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
MUSIIKKI VOITTI
p.s.
Onnea Portugali! En välttämättä digannut biisistänne kun kuulin sen siinä ekan 5-6 esiintyjän joukossa, mutta varmasti oli hyvät sanoitukset. Toivottavasti laulajanne on parantunut sairaudestaan, mikä piti hänet poissa harjoituksista.
bzort glorf bööth
MUSIIKKI VOITTI
KYLLÄ
sydäntä lämmitti, että joskus voi käydä näinkin: neljän parhaan joukossa oli peräti kolme esitystä, joissa esiintyjä oli yksin lavalla, ja sekä voittaja että nelossija ( Blanche ) olivat varmaan viisuhistorian introverteimpia osallistujia
Suomi jäi täpärästi viisufinaalista
Suomen viisuedustaja Norma John jäi Semifinaali 1:ssä 12. sijalle. Semifinaalissa esiintyi 18 edustajaa, joista 10 parasta kilpailuesitystä valittiin finaaliin. Kansallisten juryjen yhteispisteissä Blackbird oli 12. sijalla. Yleisöäänissä Suomi sen sijaan oli 10 - jos pelkät yleisöäänet olisivat ratkaisseet tuloksen, Norma John olisi nähty finaalissa.
en tajua miten ihmeessä raadit rankkasivat australian niin korkealle, yleisöhän ei tykännyt yhtään. australian paikka finaalissa olisi kuulunut suomelle.
Paras kyl voitti
Juryt edelleen paskinta ikinä
Suomen raati:
Suomen raadissa vilisee tuttuja nimiä. Artistinäkökulmaa raadissa edustavat laulajat Virve Vicky Rosti ja Iisa. Vicky Rosti on edustanut itse Suomea Euroviisuissa vuonna 1987 Sata salamaa -kappaleella. Raadissa on myös kaksi suomalaista huipputuottajaa, Jonas Olsson ja Kashwell-nimellä tunnettu Kalle Mäkipelto. Olsson on tuottanut kappaleita muun muassa Robinille ja Nikke Ankaralle, ja Mäkipelto on ollut muun muassa Arttu Lindemanin ja Roope Salmisen ja koirien kappaleiden taustalla. Viisuraadin viides jäsen on NRJ-radiokanavan musiikkipäällikkö Marcus Sjöström. Raadin kokoonpanosta on päättänyt Yle.
Oikea voitti
Suosikkini olivat Portugali, Armenia ja Kroatia. Irlanti oli myös suosikkeja, mutta ei päässyt finaaliin
Italian biisin kertsistä tuli muuten mieleen Hank Solon Söpö.
Last edited by E (14.05.2017 18:18)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Virve Rosti , muuten raati kuulostaa aika kamalalta.