You are not logged in.
hiirimattona wrote:Mihin palveluun tulee nähtäville? HBO Nordic?
Sinnepä juurikin. 1. ja 2. kausi palaavat myös nähtäväksi.
Hieno homma!
En ole yhtään perillä mihin ajanjaksoon kolmas tuotantokausi sijoittuu eli mukava odotella senkin selviämistä. Jos joku tietää niin tähän ei tarvitse mainita, ellei nyt erikseen halua.
bzort glorf bööth
#loljuntti
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mr. Robot - kausi 2
Mr. Robot - kausi 2
Jätin ykkösen kesken neljän jakson jälkeen koska meni hiukan liian nuorisosarjaksi Muuttuiko toi jotenkin oleellisesti? Kaksi ekaa jaksoa oli ihan kiinnostavia.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
leposi wrote:Mr. Robot - kausi 2
Jätin ykkösen kesken neljän jakson jälkeen koska meni hiukan liian nuorisosarjaksi Muuttuiko toi jotenkin oleellisesti? Kaksi ekaa jaksoa oli ihan kiinnostavia.
Ei.
Hemlock Grove, kaksi ensimmäistä kautta.
Ykkönen oli kovinkin mukaansatempaava. Kakkosenkin katsoi ihan mukavasti, vaikka se tuntui vähän pöhköltä, kun kaupunkiin piti saada uudet pahikset ja yllättäen oltiinkin vampyyreja ja niin edelleen. Ihan loppu oli jo aika huvittava. Yritetään silti kolmosta.
13 Reasons Why
Netflixin uusi laatusarja, joka on kyllä sielua päräyttävä ja kehoa väräyttävä ja iskee sydämeen kipinää ja laittaa housun punttiin vipinää. Annan (neljän ekan jakson perusteella) neljä kautta viis ja vielä puoli pistettä päälle eli 4/5,5.
Erinomainen soundtrack myös ollut tähän mennessä. Tää on pitkästä aikaa paras biisi mitä oon kuullut: The Moth & The Flame "Young & Unafraid"
Suosittelen: turston, rc lungen, Pilke, kri ja leposi
Ässykän nimetyille suositteluille
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
13 Reasons Why
Netflixin uusi laatusarja, joka on kyllä sielua päräyttävä ja kehoa väräyttävä ja iskee sydämeen kipinää ja laittaa housun punttiin vipinää. Annan (neljän ekan jakson perusteella) neljä kautta viis ja vielä puoli pistettä päälle eli 4/5,5.
Erinomainen soundtrack myös ollut tähän mennessä. Tää on pitkästä aikaa paras biisi mitä oon kuullut: The Moth & The Flame "Young & Unafraid"
Jahas, kokeillaas tätä tässä joskus.
SKAMin neloskausi alkaa 15.4.
2. kausi mulla menossa. Noora
Areenassa Aavikon kaiut ihan pl minisarja Chilen vallankaappauksen uhreista.
Billionsin 2. kausi ollut parempi kuin eka
Areenassa Hymyhuulet.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Acedia wrote:13 Reasons Why
Jahas, kokeillaas tätä tässä joskus.
pari jaksoo kattonu, mut njoo, ei oo oikein kärsivällisyyttä ärsyttäville teineille.
Catastrophe
Catastrophe
Ai hemmett, oon missannut tän aivan täysin. No, ehkä se tulee joskus jonnekin maksulliseen.
Olin alkuun mieltä että toi Catastrophe on hyvinkin hauska, mutta nyt tuntuu että vähän liikaa "alatyylin" huumoria. Terveisin: Siveyden Sipuli. Kyllä tossa kuitenkin joka jaksossa kerran tai pari naurahtaa.
Manhattania kokeilen.
Better Call Saul alkanut taas hienosti Vince Gilligan
Lutheria katsoin 2 jaksoa enkä taida enempää kyllä pystyä
Hehkutettua Big Little Liesia nyt 3 jaksoa takana, ei oikein vakuuta, mutta katsotaan nyt loput 4 jaksoa vielä
Designated Survivoria on pitänyt otteessaan ja katson edelleen innoissani vaikka onkin perin vaivaannuttavaa katseltavaa välillä
Pian jatkuu myös Fargo ja Bosch
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Big Little Lies katsottu. En ymmärrä suitsutusta Isoja staroja pullollaan ja ihan hyviä näyttelysuorituksia, siinä se. 2+/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Casen ekan jakson katoin, enpä vielä ymmärrä kehuja mut katellaan.
Samurai Gourmet
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Manhattania kokeilen.
Emmä tiiä. Kaksi ekaa jaksoa ei tarjoa mitään mikä kiinnostaisi jatkamaan.
Areenalle ilmaantunut Case on ihan pikkukivaa jännäriä Islannista.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
katottiin sohvaperunat kolmas kausi maraton vaimon kanssa, etikkasipejä ja kaljaa eväänä, no mikä ettei
nyt nuqq
Sitä on just hauska kattoo seurassa ku voi kommentoida sekä originaaleja että sohviksien kommentteja niin saa siihen uuden metatason, yllättävän koukuttava ohjelma.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Leftovers
Onko se hyvä?
Varikset komentavat