You are not logged in.
Kansainvälinen superyhtye sai porilaisen levykaupan avaamaan ovensa keskellä yötä
Todellista breikkaamista minulle on kuitenkin se, että kun kuusivuotias tyttäreni herää aamulla ja ensimmäiseksi silmät avattuaan kysyy minulta: Isä, oliko siellä ketään? ja voin vastata siihen hymyillen: Oli.'
:peuk:
665:lle ensimmäiselle levyn ostaneelle kaupan päälle toffee. Lopuille bändin kitaristin nimikirjoitus.
hassu
Voihan kikkeli. Maria ja Marsialaisetki tulee vaan vinyylinä. Ennestään on jo hankkimatta Iron Magazine, Hushållen ja Janne Westerlund. Hushållen ei ees kuulostanu kauheen hyvältä, mutta se ja Iron Magazine ois periaatteesa pakko ostaa koska Jussi. Mutta katotaan ny.
mutta se ja Iron Magazine ois periaatteesa pakko ostaa koska Jussi.
uhkaileeko jussi sua?
Joskus historian aamuhämärissä päätin että ostan kaikki Ektrot, mut sitte alko tulla jotain jota en halunnu. Päätin, että ostan kuiteski kaikki Circle-liitännäiset. Tästäki on joutunu vähä lipsumaan, mutta oon aatellu, että ostan ainaski kaikki missä on Jussi Katotaan ny onnistuuko.
tämmönen tulossa, southern lord recordings julkaisee.
Toivottavasti on cd
Arvostettu amerikkalaislevymerkki julkaisee kokeellisen suomalaisrockin legendan uuden albumin
"Luvassa on helppoa Circleä. Juntataan riffiä ja huudetaan"
"Luvassa on Circleä. Juntataan riffiä ja huudetaan"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Olispa asia näin:
"Luvassa on Circleä. Juntataan riffiä"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
"Luvassa on helppoa Circleä. Juntataan Judas Priest-riffiä ja huudetaan"
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Asiaa
https://www.discogs.com/Circle-Terminal … e/10173487
"Melodic death metal"
Rakkautta al dente
Onk se live? Ootins studiolevyä
Vain vinyyli?
ei tuo mun mielestä liveltä vaikuta ainakaan discogsin perusteella tai en tiiä.
mutta missä viipyy se tavastian live, jossa mukana oli se toinen circle, jolle nimi treidattiin?
hezma wrote:Onk se live? Ootins studiolevyä
Vain vinyyli?
Studio.
Okei, katoin vaan että oli ennestään tuttuja biisejäkin mukana ja sit oletin, että joku ARTLAB on joku keikkamesta. Mut jea.
Lehtipapan palkinnolle ja haastikselle :rakkaus::peuk::peuk:
Terminal kiinnostaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Juu moro. Parasta Circleä tämä uus. Saxo ja Kill City!!
^se on jo Areenassa, katoin äskön
Kill City on kyllä kova Rätön kiekumisetkin toimii taas vaiheeksi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mistä te kaikki tän ootte saanu? Tuleeko Ektron kauppaan vai pitääkö kysellä Jussilta tiskin alta?