You are not logged in.
Kuuntelin tota lärttyä joskus lukion alussa ja tajusin aika äkäseen, et maailmassa on parempiakin levyjä ja jatkoin sitten niihin.
bzort glorf bööth
OK Computeria vois kuunnella joskus taas kantsuissa. Muuten sitä ei varmaan tarvi sen erityisemmin luukuttaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mitäs tässä kiimaa perjantaita varten kasvatellessa Onks ketään foorumisteja tulossa?
Sen sijaan yritän taas Kid A:ta ja jotenkin tää vain soljuu vuodesta toiseen ohi Everything In It's Right Place on kova ja Idioteque toki kans ja Motion Picture Soundtrackin harmoonipuhinat, mutta ihmettelen miten tää jotenkin onnistuu silti koko ajan luiskahtamaan hyppysistä. Jopa The King of Limbs pärisee paremmin - ja sehän tosiaankin pärisee, erittäin aliarvostettu levy
Last edited by Kalossimies (05.06.2017 17:27)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tulossa ollaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Botskissa ollaan tulossa okon kans parin tunnin päästä Arttu Lindeman & Jaakko Parkkali
Mitä vittua meinaan. Missaan Thurstonin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Botskissa ollaan tulossa okon kans parin tunnin päästä Arttu Lindeman & Jaakko Parkkali
Mitä vittua meinaan. Missaan Thurstonin
Komeat okko ja turska havaittu mariellalla. Arttu Lindeman ja Jaakko Parkkali myös
how they run this show.
Tuu Hasa kattoon matsia karaoke-baariin Vituttaahan tää, mut pakko kestää
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Rapsaa?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Rapsaa?
mä voin laittaa raporttia jo nyt
Tunnelbanassa kuulin, kun joku suomalaisjannu analysoi keikkaa tyttöystävälleen:
-Airbag, kova. Lucky, kova. Paranoid Android, kova. Fake Plastic Trees, kova. Karma Police, kova.
Radiohead-fanit
Aika paljo uusinta levyä ja OK Computeria. Airbag ja Fake Plastic Trees bestest, Numbers tosi kova, hienot yhteislaulut Karma Policen lopussa. Exit Musicin aikana idiootit pilas hienon hiljaisen tunnelman huutelemalla toisella puolella katsomoa oleville kavereille paskoja läppiä. Nyt Jussun keikalla M/S Gabriellalla, hieno reissu.
Last edited by Okko (11.06.2017 00:10)
1. OK
2. Bends
3. In Rain
4. Kid A
5. Amne
6. Moon
7. Hail
8. King
9. Pablo
how they run this show.
En tiiä mis mun ok computer, varmaan helpompi ostaa uus ku löytää mihin lie hävinnyt
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oma top3: 1) OKC 2) Rainbows 3) TKOL
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Velvet Undergroundilla San Franciscossa tämä.
bzort glorf bööth
Aprillipäivä oli ja meni ja Sonic Youth-ketjusta voi lukea minkä takia tuo feikkiuutinen olisi aprillipilanakin ihan
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan hyvä uutinen.
Sika häkissä, antibioottikuurilla Radioheadin klassikkoalbumi OK Computer nyt, 20 vuotta myöhemmin
nyt maistuis ok computer levylautasella, joutuuko tässä ostamaan sen uuden juhlapainoksen vai löytäsinköhän sen vanhan cd:n jostain. muistaakseni sain sen -97 joululahjaksi.
Ostapa kuule.
how they run this show.
Etsippä vielä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihan hyvä uutinen.
OK:n biisit parhausjärjestyksessä (excluding fitter happier)
1. Electioneering
2. Paranoid android
3. Karma police
4. Lucky
5. The tourist
6. Exit music
7. Climbing up the wall
8. Airbag
9. Subterranean homesick alien
10. No suprises
11. Let down