You are not logged in.
En ole koskaan kamalasti tykännyt tuosta biisistä, vaikka joskus lukiossa vähän aikaa koin tykkääväni bändistä.
bzort glorf bööth
toi biisi oli syy minkä takia oisin joskus rankannut the bendsin parhaaksi näiden kiekoksi, eli myös omasta mielestä parhaita ellei paras biisi. ja tää uus vaan parantaa juoksuaan, todella tiivis ja kova kokonaisuus. mun mielestä ihan siellä parhaimmistossa, sanokaa aitopäät mitä sanotte. kid a ja tää uus, 5/5.
Last edited by ray charlz (26.05.2016 13:33)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Fake Plastic Trees ja High and Dry skipattavimmat biisit Bendsiltä since 1995.
Uusimmasta olen tykännyt yllättävän paljon. Oli muutaman vuoden jakso kun en oikein jaksanut kuunnella Thom Yorken ääntä, mutta nyt on ärsyyntyminen kadonnut taas.
In Rainbows nyt vihdoinkin Spotifyssa
edit: AMSP ilmeisesti myös pian.
Last edited by E (15.06.2016 17:31)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kesäkuussa esim. Oslossa ja Tukholmassa. Jompaan kumpaan vois.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kesäkuussa esim. Oslossa ja Tukholmassa. Jompaan kumpaan vois.
Tukholmaan ni miittaillaan sit
Hankittii tyty-yden kaa just liput sinne, kylhän tää on pakko nähdä joskus. Porton Primis saa jäädä.
Juuh globeniin ostin jiput. Yläkatsomoon sai enää.
how they run this show.
Ai niin
how they run this show.
juuh lippu on
never forget
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Finding the most depressing Radiohead song with R, using the Spotify and Genius Lyrics APIs
Radiohead has been my favorite band for a while, so I am used to people politely suggesting that I play something less depressing. Much of Radioheads music is undeniably sad, and this post catalogs my journey to quantify that sadness, concluding in a data-driven determination of their most depressing song.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Finding the most depressing Radiohead song with R, using the Spotify and Genius Lyrics APIs
Radiohead has been my favorite band for a while, so I am used to people politely suggesting that I play something less depressing. Much of Radioheads music is undeniably sad, and this post catalogs my journey to quantify that sadness, concluding in a data-driven determination of their most depressing song.
20 vuotta täyttävästä OK Computer -albumista julkaistaan juhlapainos, joka sisältää alkuperäisen levyn kaksitoista biisiä, kolme ennen julkaisematonta raitaa sekä kahdeksan singlen b-puolta, jotka kaikki on uudelleenmasteroitu alkuperäisistä analoginauhoista.
Vois kyllä hommoo.
Eivät ole vissiin antaneet vieläkään minkäänmoista lausuntoa koskien Israelin keikan aiheuttamaa kohua?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
En tykkää Radioheadista -späm
Tilanne ei oo muuttunu
^ Odotin jotain vähän kiinnostavampaa luettavaa, mutta tulikin klassinen "minä tajuan, sinä et"-vouhotus. Onhan tollasellekin paikkansa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei mua tollanen provokaatio sinänsä haittaa ja jonkun Radioheadin kohdalla se on siinä mielessä oikeutettua, että oman ikäluokan raivotavisten "vittu sitä määkimistä jaksa kukaan kuunnella"-retoriikka on sen verran yleistä, ettei siltä ole voinut kukaan välttyä. Mun mielestä itse asiassa ihan hyvä, että joku bloggaa aiheesta näinkin kärkkäästi.
mut entä jos ei jaksa kuunnella sitä määkimistä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sitten ei pidä kuunnella
how they run this show.
:center: wrote:mut entä jos ei jaksa kuunnella sitä määkimistä
Sitten ei pidä kuunnella
en pidä myöskään katy perrystä
jonkun teinin blogikirjoitus oli väärässä, ei tässä voi enää uskoa mihinkään
No voi kyynel.
laitoin tohon vikaan lauseeseen about 3 litraa sarkasmia ettei otettais liian tosissaan mutta turha yrittää
laitoin tohon vikaan lauseeseen about 3 litraa sarkasmia ettei otettais liian tosissaan mutta turha yrittää
No täähän se syy nr. 1 on, noi listatut en oikein tiijä, voikai niissäkin jossain olla perää, tai sitte ei.