You are not logged in.
Jee! Uusi Robbari & Venus 3 tulossa.
Maaliskuun 7. päivä keikalla täällä. Jee! Täytyy mennä. Ehkä jopa ostan ennakkolipun.
Ihan yksin oli Robyn. Hyvät läpät. Kaunis mies. Ihana mies. Mikä ääni!
En tunne tuotantoa niin hyvin, että osaisin nimetä biisejä kovinkaan hyvin. Lopussa tuli pari coveria, joista Waterloo Sunset oli oikein hieno, koska onhan se yksi minun suosikkibiiseistäni ikinä. Queen Elvis nyt ainaski tuli ja pari uudelta levyltä vissiin.
Keikan kohokohta oli Love. Kyynel jos toinenkin siinä tipahti. Biisiä oli vissiin toivottu etukäteen eikä muuten omien sanojensa mukaan tätä enää kauheesti vedä. Yksi hienoimmista keikkahetkistä ikinä.
Jonku tunnin ja vartin se siinä veteli. Aika meni tosi nopskaan. Helposti olisi voinut mennä vielä kolmannelle tunnille mun puolesta. Harvoin näin käy.
Niin joo, ja täytti muuten 60v tossa sunnuntaina.
Last edited by leposi (08.03.2013 15:55)
Näin keväällä/kesällä -94 soolona Tavastialla, yksi parhaita koskaan näkemiäni keikkoja.
Aloitti tervehtimällä yleisöä: "Hyvää iltaa, perunat!"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ihan yksin oli Robyn. Hyvät läpät. Kaunis mies. Ihana mies. Mikä ääni!
En tunne tuotantoa niin hyvin, että osaisin nimetä biisejä kovinkaan hyvin. Lopussa tuli pari coveria, joista Waterloo Sunset oli oikein hieno, koska onhan se yksi minun suosikkibiiseistäni ikinä. Queen Elvis nyt ainaski tuli ja pari uudelta levyltä vissiin.
Keikan kohokohta oli Love. Kyynel jos toinenkin siinä tipahti. Biisiä oli vissiin toivottu etukäteen eikä muuten omien sanojensa mukaan tätä enää kauheesti vedä. Yksi hienoimmista keikkahetkistä ikinä.
Jonku tunnin ja vartin se siinä veteli. Aika meni tosi nopskaan. Helposti olisi voinut mennä vielä kolmannelle tunnille mun puolesta. Harvoin näin käy.
Niin joo, ja täytti muuten 60v tossa sunnuntaina.
Mahtavaa musaa kyllä. Joskus 2006/7 näin Tukholmassa Venus 3:n (Buck/McCaughey/etc) kanssa, ja onhan se edelleen parhaita nähtyjä keikkoja.
Uus levykin kai tulossa ihan kohta.
Last edited by rhinestone cowboy (08.03.2013 20:29)
[quote:4cb9118da7="DirtyBlueGene"]
Parastaikaa jälleen soiva Gotta Let This Hen Out! on livelevyjen kaikkien aikojen kärkiviisikossa, ellei ole jo tullut aiemmin todettua. Uusintapainos joka kotiin, nyt saa halavala![/quote:4cb9118da7]Tosta on videokin vielä, oiskohan peräti cd:nä. Videokopiona kuitenkin on kaverilta, joka näki Lontoossa sen keikan josta video kuvattiin...
Tuo löytyy DVD:nä, ihan virallinen julkaisu, tosin aika kökkölaatua, varmaan VHS-kasetilta ripattu.
Storefront Hitchcock -filmistä on odotettu R2-DVD:tä jo useita vuosia, mutta eipä ole näkynyt, joten juuri tilasin amazon.comin kautta DVD:n postikuluineen EUR 9,56! Toivottavasti Linuxilla katselu onnistuu jotenkin aluekoodeista välittämättä...
Mukava pätkä, näin sen Tapiolan leffafestareilla.
jostain syystä tekis mieli perehtyä tähän tarkemmin, suosituksia? kokoelmastani löytyy ainoastaan vinyylit black snake diamond röle, fegmania! ja globe of frogs sekä cd nimeltä eye, enkä ole näitäkään vuosiin kuunnellut. suosikkibiisit: flesh number one ja cynthia mask.
Tosi hieno artisti ja hyvät bändit, mutta en varmasti ole oikea tyyppi hehkuttamaan parhaita levyjä.
Robyn seikkaillut jonkun aikaa Howe Gelbin facebook-videoissa.
bzort glorf bööth
Itellä globe of frogs ja joku toinen, jota oon hädin tuskin kuunnellut. globe of frogsilla kyllä muutama tosi hyvä biisi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
I Often Dream of Trains Heart Full of Leaves
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mielenkiintoinen juttu: Robyn Hitchcock: 5 Albums That Changed My Life
tää biisi soi lauantaina metsäkävelylläni
pitäis taas tsekkailla noita vanhempia levyjä.
mielenkiintoinen juttu: Robyn Hitchcock: 5 Albums That Changed My Life
tää biisi soi lauantaina metsäkävelylläni
pitäis taas tsekkailla noita vanhempia levyjä.
Tuo "Eye" levy on parhaimmistoa. Myös akustinen demo-kokoelma "You & Oblivion" on samalla viivalla omalla listallani.
Uusin levy kuulosti muuten oikein hyvältä. Johnny Cash-tribuutti/parodia/whatever I Pray When I'm Drunk hymyilytti. Muuten mentiin aika lailla Ole! Tarantulan psykedelia-poppi-soundimaailmoissa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki