You are not logged in.
Ihan naseva scifipläjäys, .
Kaatui omaan nokkeluuteensa.
Last edited by noiseidea (06.04.2017 11:43)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsoin Youtubesta kolme filmiä, jotka perustuvat J. Sheridan Le Fanun Carmillaan. Ikävä kyllä tuo Vadimin ohjaama filmi oli siellä amerikan markkinoita varten leikattuna versiona. Kahden naispäähenkilön suhde oli leikattu suurimmaksi osaksi pois, eikä koko jutussa ollut enää oikein mitään pointtia.
Matinee
Rakkauselokuva vanhalle b-kauhulle ja 60-luvun alulle.
Ihan ok.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Todella köykäinen TRUCRIME-leffa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Neruda
Ihan elokuvan aluksi, softa kaatui ja saatiin odotella kymmenisen minuuttia. Saatiin suklaata.
Ihan ok, kolmannen näytöksen taiteellinen fiilistely meinasi alkaa puuduttamaan. Sinänsä alun tekninen laitteiston hajoaminen sopi kohtuullisesti muutenkin fiktion seiniä kevyesti koettelevaan kerrontaan
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hang em High
Ihan ok amerikkalainen kopio italialisesta kopiosta amerikkalaisesta lännenelokuvasta.
Ois voinu loppua paremmassa kohassa. Ja olla vähän lyhyempi. Ja muutenkin hieman tehokkaampi kerronnaltaan.
Star Wars - Episode I
Joo ajattelin katsoa nämä ykkösesta eteenpäin. Tuskaisin osuus kai nyt takana, vai olikohan Episode II vielä huonompi. Sithin kostoa ja niitä uusimpia en ole nähnyt.
The Killing Time
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Star Wars - Episode I
Joo ajattelin katsoa nämä ykkösesta eteenpäin. Tuskaisin osuus kai nyt takana, vai olikohan Episode II vielä huonompi. Sithin kostoa ja niitä uusimpia en ole nähnyt.
Helposti noi kattoo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Neruda
Ihan elokuvan aluksi, softa kaatui ja saatiin odotella kymmenisen minuuttia. Saatiin suklaata.
Luin että SOHVA kaatui. Aattelin että kotioloissa
barton_funk wrote:Neruda
Teatterissa.
Piti mennä yhden katsojan hakemaan vahtimestari, koska eihän automagisoidussa teatterissa henkilökunta huomaa, jos esitys ei toimi.
barton_funk wrote:Neruda
meilläkin on aina yleensä jemmassa suklaata siltä varalta jos sohva kaatuu
Star Wars - Episode I
II ja III on asteen tai kaksi parempia kuin toi löyhkäävä kuppainen elokuvateos.
Firon wrote:Star Wars - Episode I
II ja III on asteen tai kaksi parempia kuin toi löyhkäävä kuppainen elokuvateos.
Näinhän se meni. Hayden Christensen kyllä yksi elokuvahistorian huonoimpia näyttelijävalintoja.
Ei jumalauta, puolikas tähti.
Last edited by noiseidea (27.04.2017 16:01)
http://sk24.menoinfo.fi/sites/default/f … be89b6.jpg
Sama. Annoin ensin kokonaisen tähden, mutta sitten mietin, että voiko elokuva oikeastaan tätä huonompi olla.
Ja kyllähän Episode II on vielä yköstäkin paskempi.
noiseidea wrote:http://sk24.menoinfo.fi/sites/default/f … be89b6.jpg
Sama. Annoin ensin kokonaisen tähden, mutta sitten mietin, että voiko elokuva oikeastaan tätä huonompi olla.
Ja kyllähän Episode II on vielä yköstäkin paskempi.
Annoin yhden tähden, koska kullijuttu oli oikeasti hauska.
Miami Vice (elokuva) (no elokuvatopikissa toki ollaan)
Komeasti kuvattu ja hyvin kerrottu, mutta en tunnetasolla tuntenut oikeastaan mitään ihmeempää ketään hahmoista kohtaan. Juoneltaan äärimmäisen kliseinen, eivätkä hahmoissa ollut mitään kiinnostavaa.
Toki helvetin tyylikäs, ja ihan mielellään sen katseli.
Olinko humalassa (en) vai muuten vain musitan väärin, mutta oliko tuossa sellaista kiusallista eri aikatasoilla kikkailua, eli osa oli kasaria, mutta osa oli ihan "tätä päivää"?
bzort glorf bööth
Hauska ja menevä neo-noir musta komedia tms.
Last edited by noiseidea (27.04.2017 16:02)
Miami Vice (elokuva) (no elokuvatopikissa toki ollaan)
Komeasti kuvattu ja hyvin kerrottu, mutta en tunnetasolla tuntenut oikeastaan mitään ihmeempää ketään hahmoista kohtaan. Juoneltaan äärimmäisen kliseinen, eivätkä hahmoissa ollut mitään kiinnostavaa.
Toki helvetin tyylikäs, ja ihan mielellään sen katseli.
tää on muuten aika aliarvostettu leffa just noista syistä
Yksi elokuvahistorian suurimmista mestariteoksista. Mahler-luentoa tehdessä alkoi tuntua siltä, että halusin taas katsoa tämän. Mahlerin viidennen sinfonian Adagietto soi siinä unohtumattomalla tavalla.
pl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Olipa huono. Tapahtumat ja henkilöt eivät juurikaan jaksaneet kiinnostaa. Katsoin tämän, koska ohjaaja oli Duncan "Zowie Bowie" Jones. Hänen aiemmat filminsä Kuu ja Source Code olivat oikein hyviä. Lopun moosesteluilla pedattiin kovasti jatko-osaa. Saa nähdä, tuleeko sellaista. En tiedä, olisiko tästä filmistä saanut edes jotain irti, jos olisi pelannut World of Warcraftia.
Juuh elikkäs, en tiedä mikä näissä Mametin leffoissa on mutta en vaan tykkää. Jotenkin kaikki tapahtuu kuin jonkun kummallisen filtterin läpi, en osaa selittää miksi tunne ja tunnelma on "etäinen". Kaikki on jotenkin ylidraamaattista ja mukacoolia ja vaan paskaa. Tai ei tää nyt paska leffa ollut, mutta kuitenkin.
Alien: Covenant :kaka::kaka:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
http://www.impawards.com/1987/posters/h … _games.jpg
Juuh elikkäs, en tiedä mikä näissä Mametin leffoissa on mutta en vaan tykkää. Jotenkin kaikki tapahtuu kuin jonkun kummallisen filtterin läpi, en osaa selittää miksi tunne ja tunnelma on "etäinen". Kaikki on jotenkin ylidraamaattista ja mukacoolia ja vaan paskaa. Tai ei tää nyt paska leffa ollut, mutta kuitenkin.
Itsehän olen tykännyt monista, ainakin sen kirjoittamista leffoista. Ohjauksista en taida muistaa kuin State & Mainista tykänneeni..
Ei kyl mitenkään ikilemppareita, mutta ei ne mua myöskään oo vituttanut.
Guardians of the Galaxy 2
Guardians of the Galaxy 2
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!