You are not logged in.
Kansakunnan Ylpeys. Veti (hantalle ja muille tiedoks) eilen cover-kappaleen "Mies jonka pää levis".
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kansakunnan Ylpeys. Veti (hantalle ja muille tiedoks) eilen cover-kappaleen "Mies jonka pää levis".
En oo Thundercatia oikein levymitassa jaksanut, mutta:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Saatana miten hyvä tää Wolf Peoplen Ruins on. Pitää tutustua aiaksempaankin tuotantoon. Ja Litkun Juna Kainuuseen, jösses.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
rc-lungen wrote:Kansakunnan Ylpeys. Veti (hantalle ja muille tiedoks) eilen cover-kappaleen "Mies jonka pää levis".
Harmi että jäi keikka väliin. Levy näemmä ennakkokuuntelussa Soundin sivuilla
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Yazoo - Only You
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Danny Brown
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kansakunnan ylpeys
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Täydellistä musaa Upea levy tää Gore-Tex City muutenkin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Parasta eilen:
MOHEL : The Second Temple
+ lumisateen tuijottelu ikkunasta. etenkin trucker's dream -biizo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Horseface
Kuunnelkaa itte jos ette usko:
Parasta eilen:
MOHEL : The Second Temple
+ lumisateen tuijottelu ikkunasta. etenkin trucker's dream -biizo
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Radiohead
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
listat
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
^
Jim White rummuissa
https://m.youtube.com/watch?v=Lb5lRExLjbQ
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!