You are not logged in.
sekavat vanhukset lavalla
edit: tai no, ehkä se on vähän surullista et dementoitunut vanhus lennätetään jonnekin vitun suomeen ja pistetään lavalle heilumaan kitaran kanssa ja kaikkia vituttaa
Last edited by bernardblack (19.03.2017 02:27)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oho No, taisi pappa mennä suunnilleen saappaat jalassa. Chuckille
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP Chuck Berry
Kiitos hienosta musiikista ja siitä alkusysäyksestä, jonka sinä ja muut tyypit laitoitte alulle silloin vuosikymmeniä sitten.
bzort glorf bööth
Sonera.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sonera.
Näköjään, sain Telialta tekstarin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hassuttelija wrote:Sonera.
Näköjään, sain Telialta tekstarin.
sama
Negură Bungetin rumpali ja ydinhahmo Gabriel "Negru" Mafa. Kuolintiedon lukiessani minulla oli Negură Bungetin huppari päällä
Sent from my iPhone 16
Negură Bungetin rumpali ja ydinhahmo Gabriel "Negru" Mafa. Kuolintiedon lukiessani minulla oli Negură Bungetin huppari päällä
Tuttu saapui just tuolta kiertueelta kotiin ja pari tuntia myöhemmin kuuli tuon suru-uutisen.
Last edited by hiirimattona (23.03.2017 16:50)
bzort glorf bööth
RIP Häkä
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Ilkka Sinisalo
how they run this show.
Mika Vainio ilmeisesti
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Voi nyt vitun vittu RIP
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
mitä vittua rip
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mitä helvettiä
Tosi masentavan lamaannuttava uutinen. Alan Vega kollaborointi soinut tossa useampaan otteeseen tänään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
RIP
Oli tärkeä tyyppi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yksi suurimmista. Sattuu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Allan Holdsworth
Walter de Camp
Walter de Camp
rip
tätä olinkin tulossa postaamaan:
Kirjailija ja citykulttuuripersoona Kari Lempinen eli Walter de Camp on kuollut viimeinen käsikirjoitus on kustannustoimittajalla yhä avaamatta
Laulajatähti Cuba Gooding Sr. löydettiin kuolleena autostaan
nimi oli kyllä itselle tuttu vain tästä biisistä joka lienee enempi remix, mutta vanha suosikki kuitenkin, rip:
Pekka Myllykoski.
Ite muistelin, että ukko ois menny jo aiemmin.
how they run this show.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pekka Myllykoski.
mitä helvettiä
kevyet mullat ja rip, olipa surullinen uutinen
Hassuttelija wrote:Pekka Myllykoski.
mitä helvettiä
kevyet mullat ja rip, olipa surullinen uutinen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.