You are not logged in.
Jaaha, Vierivät Kivet tulee soittamaan rokkia 100 metrin päähän meiän kotisohvasta.
TEETHING AT SEMIFINAL
torstaina 29.3.2007
esiintymässä
klo 21 ->
liput 6e
Semifinal, Urho Kekkosen katu 6 (käynti sisäpihalta)
Tosiaan, tänään leikkimään hippaa Vadelmalle! Jos et ole aikaisemmin käynyt niin vielä ehit - piakkoin tilat siirtyvät toisaalle PARKKIHALLIN vuoksi.
ai se on jo tänään... enpä tiedä ehdinkö.
parkkihallin? siihen kohtaanko? sairasta.
En tule Vadelmaan, rahat loppu ja palkkaan vielä monta päivää
[quote:8a863508f1="psykokarkki"]ai se on jo tänään... enpä tiedä ehdinkö.
parkkihallin? siihen kohtaanko? sairasta.[/quote:8a863508f1]
Siihenhän on kai tulossa joku hotellikompleksi lähistölle, se lienee osasyy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vaadin rahallista korvausta valokuvani käyttämisestä ilman lupaa, eiq.
edit: ts. ois voinu kysyä/kertoo
en ole kolmekybänen emoboy
oikeesti alkaa harmittaan toi heavy trashin ja marissa nadlerin päällekkäisyys. joo, en o heavy trashia koskaan kuullu, mut jon spencer! pussy galoren pääjehu!!!! hiukanko ois siistii se nähdä livenä, soitti mitä soitti. pitäisköhän kaivaa blues eXplosionin levyt taas esiin... ja voishan nadlerii mennä tsekkaileen tanpereelle... ja reginakin soittaa jossain myöhemmin huhtikuussa, kun nyt oon kaikki keikkansa missannut.
toisaalta 18e ja paikkana nosturi... on tää vaikeeta
taidan jäädä kotiin katteleen telkkaria tuolloin
[quote:248ed1da49="psykokarkki"]oikeesti alkaa harmittaan toi heavy trashin ja marissa nadlerin päällekkäisyys. joo, en o heavy trashia koskaan kuullu, mut jon spencer! pussy galoren pääjehu!!!! hiukanko ois siistii se nähdä livenä, soitti mitä soitti. pitäisköhän kaivaa blues eXplosionin levyt taas esiin... ja voishan nadlerii mennä tsekkaileen tanpereelle... ja reginakin soittaa jossain myöhemmin huhtikuussa, kun nyt oon kaikki keikkansa missannut.
toisaalta 18e ja paikkana nosturi... on tää vaikeeta
taidan jäädä kotiin katteleen telkkaria tuolloin [/quote:248ed1da49]
Näin Heavy Trashin Ruotsissa 1,5 sitten. Oli kova keikka. Ehkä Emmaboda-topikissa on jotain juttuu tai sitten ei, mut tahtoo keikalle!! Miks just torstai?! Hermi! En viittis ottaa perjantaita vapaaks ku maanantai on jo Joannan takii pekkasena. Ja sit just ku mietin, että pitäis Nadler nähdä kans Tampereella. Emmä viittiis 100 euroa tuhlaa Suomen matkailuun ja sitten vielä kun lauantaina sinne Tukholmaan. Pitäis vittu säästää rahaa muuttoa varten. ELÄMÄ ON PERSEESTÄ!! eiku
Factory oli vissiin pistetty remonttiin taas eilen. Tahtoo kuvia!
Sent from my iPhone 16
Factory oli vissiin pistetty remonttiin taas eilen. Tahtoo kuvia!
Ai jaa? Tiedätkö enempää?
[quote:db16f72ab6="Tomsk"]Factory oli vissiin pistetty remonttiin taas eilen. Tahtoo kuvia!
Ai jaa? Tiedätkö enempää?[/quote:db16f72ab6]
Siel oli ollu Kujanvääntö. Ts. huppaririehuntaa. Katto kuulemma lähteny alas ensimmäisen puolen minuutin aikana.
Sent from my iPhone 16
Normimeinki siis.
Sent from my iPhone 16
[quote:5e24c84b14="Pistooli-pepe"][quote:5e24c84b14="Tomsk"]Factory oli vissiin pistetty remonttiin taas eilen. Tahtoo kuvia!
Ai jaa? Tiedätkö enempää?[/quote:5e24c84b14]
Siel oli ollu Kujanvääntö. Ts. huppaririehuntaa. Katto kuulemma lähteny alas ensimmäisen puolen minuutin aikana.[/quote:5e24c84b14]
Hih! Oliko joku tuolla? Rachid Tahan konsertti päättyi buuauksiin solistin humalan takia
Kuulostaa ihan eräältä marokkolaiselta solistilta jonka kanssa olen tehnyt alitettavan paljon hommia...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Åhå Rush.. Hartwall Areena täyttyy basisteista.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:e67d979c8d="jookcha"]Åhå Rush.. Hartwall Areena täyttyy basisteista.
Häh koska?? Täällä yks basisti, joka menee ehkä...[/quote:e67d979c8d]
29.10. lukee bändin nettisivuilla. Täytynee pistää harkintaan toi koska tuskinpa toista kertaa tänne asti eksyvät.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:e58223a3c3="martes martes"]TEETHING AT SEMIFINAL
torstaina 29.3.2007
esiintymässä
klo 21 ->
liput 6e
Semifinal, Urho Kekkosen katu 6 (käynti sisäpihalta)
athletic arms@myspace
mesmer@myspace
murmansk@myspace[/quote:e58223a3c3]
tässä vielä flaikku ::
samana päivänä olis tosin FLIPPER vieraanaan Hanna Pakarinen Lux Nightclubissa...
[quote:34ea538606]Hei!
Psykedeelisen rockin klubi Psychotropic Zone palaa pitkän tauon jälkeen! Vyöhykkeemme materialisoituu pääsiäissunnuntaina 8.4.07 Helsingin Semifinalissa, Urho Kekkosen katu 6.
Llive:
Øresund Space Collective (Tanska/Ruotsi/USA)
Hidria Spacefolk
DJ:t Astro & Humanoid
Liput 10 sis. narikan.
Huom! Tilaisuus alkaa 20:00, ensimmäinen bändi 21:00!
Tervetuloa.
http://www.myspace.com/darksanttu
http://www.unimeri.com/PsychotropicZone[/quote:34ea538606]
onx toi Øresund Space Collective mistään kotosin? (okei, kolmesta maasta näkyis olevan ehhehe) ainakaan toi hidria ei kyllä (ki)innosta pätkääkään.
En oo käyny Helsingissä keikalla sataan vuoteen. Ennen kävin noin kahdesti viikossa. Haa.
En oo käyny Helsingissä keikalla sataan vuoteen. Ennen kävin noin kahdesti viikossa. Haa.
Luin: "En oo käyny Helsingissä kakalla sataan vuoteen".
Luin: "En oo käyny Helsingissä kakalla sataan vuoteen".
WC-paljastuksissa nämä
Ollaan megasamiksii. Rassaa oikein. Siis etten ole käynyt keikoilla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:43600ef1f0="looramerri"]En oo käyny Helsingissä keikalla sataan vuoteen. Ennen kävin noin kahdesti viikossa. Haa.
Ollaan megasamiksii. Rassaa oikein. Siis etten ole käynyt keikoilla.[/quote:43600ef1f0]
Mutkun mua ei rassaa, oon vaan tyytyväinen.
[quote:cc8c667944="noiseidea"][quote:cc8c667944="looramerri"]En oo käyny Helsingissä keikalla sataan vuoteen. Ennen kävin noin kahdesti viikossa. Haa.
Ollaan megasamiksii. Rassaa oikein. Siis etten ole käynyt keikoilla.[/quote:cc8c667944]
Mutkun mua ei rassaa, oon vaan tyytyväinen.[/quote:cc8c667944]
Oot sairas.
[quote:13ae1c0cd2="looramerri"][quote:13ae1c0cd2="noiseidea"][quote:13ae1c0cd2="looramerri"]En oo käyny Helsingissä keikalla sataan vuoteen. Ennen kävin noin kahdesti viikossa. Haa.
Ollaan megasamiksii. Rassaa oikein. Siis etten ole käynyt keikoilla.[/quote:13ae1c0cd2]
Mutkun mua ei rassaa, oon vaan tyytyväinen.[/quote:13ae1c0cd2]
Oot sairas.[/quote:13ae1c0cd2]
Itepä olet.