You are not logged in.
Hassut aksentit ja rauhoittavat vanhat papat viehättää mun korvaa. Laitan videoesimerkkeinä alkuun niitä ilmeisimpiä juutubesta. Ehdotelkaa itse lisää ja ei sit mitään hirveitä asmr-videoita, kiitos.
Uudemmista mediaäänistä mua miellyttää Teemu Keskisarjan läpeensä kyllästyneen historioitsijan kiroilun sävyttämä tyyli myös. En löytänyt lyhyempääkään pätkää juutubesta.
Mark Cousins
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
the mighty jingles
erinomainen topsu
henry miller
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noam Chomsky
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Francis Bacon
etenkin kohdassa 30:28-> "what horror.. what could I make to compete with what goes on every single day.."
Peter Greenaway tietty kans
Last edited by jookcha (25.02.2016 17:52)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hassut aksentit ja rauhoittavat vanhat papat
en tosin tiedä tuosta rauhoittavasta
jotenki ajattelin et cohen on niin itsestäänselvyys ettei jaksa niitä laittaa mut pannan sit
tätä kuuntelen aika usein baarista himaan tullessa
Ben Carson will continue running for President forever https://t.co/fqqMiIf2Xh
— Joe Perticone (@JoePerticone) March 2, 2016
Nyt just Teemalta tulee Palmuja - Elina Salo
nuorna sekä vanhana
Nyt just Teemalta tulee Palmuja - Elina Salo
nuorna sekä vanhana
juuh
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kari Enqvistin narina ja koomikko Gilbert Gottfriedin rääkyvä nauru
Jarmo Heikkinen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lars Svedberg. Monien äänikirjojen lukija.
Jarmo Heikkinen
Juhani Rajalin myös.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mikael Wiik. Entinen Radio Helsingin sunnuntaiaamujen juontaja.
Jarmo Koski
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jeremy Irons lukee TS Eliotia: http://www.bbc.co.uk/programmes/b0888ks0
J.K. Ihalainen ja Otso Kantokorpi
Ihalaiseen smaa, Kantokorpeen eri. Just eilen kuuntelin Perttu Häkkisen viimeisintä lähetystä, missä Kantokorpi oli mukana känisemässä
Perttu Häkkinen
Dj Norppa
Last edited by jookcha (26.01.2017 16:46)
Gardaí in Co Kerry are investigating the theft of up to 60 sheep on Mount Brandon pic.twitter.com/85bJRIGrsb
— RTÉ News (@rtenews) April 9, 2017