You are not logged in.
Markoboy ollut sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi ja laittanut sieltä videota. Nyt on ollu jo viikon hiljaista ja vähän jo pelottaa
turston wrote:Markoboy ollut sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi ja laittanut sieltä videota. Nyt on ollu jo viikon hiljaista ja vähän jo pelottaa
Niilo vinkkas että huomenna tai perjantaina ois mahdollisesti äijien iltaa tiedossa kera VT:n
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Nipa jakoi MV-linkkejä fb-ryhmässä äsken, on se nyt sootana, nyt olis kirveelle töitä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tämmönen padasjokelainen hiihtäjä.
Muistan tosi hyvin 80/90-luvulta semmosen meitä skidejä selkeesti vanhemman jannun joka oli legendaarinen koska oli VITUN KOVA LÄMÄÄMÄÄN. Sen nimi oli jore ja oon 95 prossasti varma että tää sama jannu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uudet housut ja paita wrote:jookcha wrote:Uudet housut ja paita wrote:Yritin paskamyrskynkin uhalla fb:ssä herätellä erään foorumistin kommenteissa keskustelua aiheesta markoboy87, mutta kovin hiljaista on ollut toistaiseksi. Pitääkö toi tulkita niin että hänellä ei ole antaa vastausta kysymykseeni
Sori hei tää, koetan vastata kysymykseen jahka ehdin
Ymmärrän, että kysyin vähän kiusallisia asioita, älä ota paineita vastaamisesta.
Noi mopot olohuoneessa ei helvetti
Uus tuttavuus toi Jore. Hyvä ku jossain videolla se oli lähössä katkolta ja sano, että lähtee ajaan skootteria yömyöhään kaverin kans, että ei tuu ryypättyä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Taitaa olla loppujen lopuksi aika kyrpä tyyppi. Ei mitään sympaattista. Paitsi ehkä rälläköinti ja hitsaus kämpässä eiq
Laitetaas yksi klassikko:
Taitaa olla loppujen lopuksi aika kyrpä tyyppi. Ei mitään sympaattista. Paitsi ehkä rälläköinti ja hitsaus kämpässä eiq
Sais tehä lämärivideoita
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Niilo22 alkanut näköjään urheilla ja syödä terveellisesti
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kalossimies wrote:Uudet housut ja paita wrote:jookcha wrote:Uudet housut ja paita wrote:Yritin paskamyrskynkin uhalla fb:ssä herätellä erään foorumistin kommenteissa keskustelua aiheesta markoboy87, mutta kovin hiljaista on ollut toistaiseksi. Pitääkö toi tulkita niin että hänellä ei ole antaa vastausta kysymykseeni
Sori hei tää, koetan vastata kysymykseen jahka ehdin
Ymmärrän, että kysyin vähän kiusallisia asioita, älä ota paineita vastaamisesta.
Jotain kautta päädyin katsomaan pari markoboy87 videota ja emmä nyt oikein tiedä:
Rapa-alkkis vetää viinaa ja jengi sanoo että hyvääääää.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
niilo22 STREAMAA JUST NYT: https://www.youtube.com/watch?v=c6ajThMldiE
EDIT: Lopetti jo.
Oottekos tätä jäbää huomannu? Tämmönen Suomen theneedledrop. Höpisee vähän kaikesta musasta. Omaan makuun ehkä vähän turhan sekavaa ja suunnatonta, mutta ihan ok ajatuksia hyvästä musasta. Yleisesti meininki on ihan jees ja kyl heppu varmaa kehittyy sillee, että saa asiansa vähä tiivimmin sanottua
Laitahan listaa mitä musaa kehuu ja millä kulmalla. Onko ensisijaisesti rap ja tuoreen mustan tai elektronisen mustan ystävä, joka flirttailee rokilla vai "rootsilla"?
bzort glorf bööth
Jos jotain kiinnostaa niin nopealla tsekkauksella just räppijäbä, jota kiinnostaa elektroninen musa, pop kuten beyonce ja muut suositut starbat. Eli 2010 varmasti kova kysyntä tällä, mutta itelle ei välttämättä anna kamalasti. Support silti!
bzort glorf bööth
Needle Dropilla on ollut ihan sairaan hyvä meno aina, ja oonkin odotellut, milloin joku vastaava tulee Suomeen. Periaatteessa nasta homma että ankeiden kiiltokuvatubettajien rinnalle on ilmeisesti pikkuhiljaa tulossa myös tekijöitä, joilla on jotakin sisältöäkin, mutta mitä nyt muutaman pätkän tsekkasin, niin ainakin toistaiseksi meininki vaikuttaa vähän päämäärättömältä, elikkäs editti saisi heilua enemmän. Toinen asia, mitä oon jotenkin pelännyt, on suomen käyttö. Ei sillä, että Anthonykaan aina erityinen verbaalikko olisi ja toki vlogeissa se kielellinen sisältö ei ole aina "se" juttu, mut tässä tökkii vähän sama mitä vaikkapa joissakin Radio Helsingin juontajissa. Liian tommonen "edgy" meno tai jotain, joka aina suomen tapauksessa aiheuttaa nihkeilyä. Tai enpäs tiijjä, periaatteessa varovainen touhulle kuitenkin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Katsoin pari videota. Vahvistaa vaan sitä käsitystäni että tuo formaatti ei ole minua varten. Vähän sama ongelma kuin itseään täynnä olevissa kirjoittajissa, joiden oletus on että olen kiinnostunut itselleni tuntemattomien ihmisten musamielipiteistä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
niilolta tullut taas uutta hyvää musaa, kohta pukkaa luikauksella varmasti albumiakin
ON! 5/5
Blockfest tituleerasi Miro2500:ta Suomen johtavaksi musiikkivloggaajaksi, eikä suotta. Muita suosittuja, musiikkia käsitteleviä tubettajia ei juuri Suomesta löydy.
Tässä olis jollekin foorumistille markkinarakoa
yks puolituttu suomalainen nainen väsäs noita musavlogauksia englanniks, en vaa muista enää kanavan nimeä. voi olla et ei enää löydy muutenkaa.
meneeks frankjavcee musiikkivlogaajasta? viihdyttäviä juttuja ja aika hyvä ymmärrys eri musalajeista vaikka onki ajoittain ärsyttävä. ei kuiteskaa erityisemmin esiinny omalla naamallaan videoilla.
Blockfest tituleerasi Miro2500:ta Suomen johtavaksi musiikkivloggaajaksi, eikä suotta. Muita suosittuja, musiikkia käsitteleviä tubettajia ei juuri Suomesta löydy.
Tässä olis jollekin foorumistille markkinarakoa
Monesti olen ajatellut tai leikitellyt ajatuksella (tai fantasioinut).
Tämmösen löysin https://m.youtube.com/channel/UCJTLAQxLtuV7l0CZzBAQHNQ. Vaikuttaa kyllä aika... noh, ehkä liiankin asiallisen suomalaiselta.
Petri on jo kolmisen vuotta sitten lähettänyt niilolle mm. "pillumagneeti"-pipon ja tulisia kastikkeita.
Niilon kommenteissa on kuhissut jo vuosikausia, mutta en ota
siihen kantaa, voitte ite päätellä loput ja asiasta ei enää keskustella, nyt vaihetaan aihetta!
Roni, 23, tienaa somella niin hyvin, että voi kieltäytyä muista työtarjouksista
Bäckin mukaan Suomen suosituimmat tubettajat, joihin hän itse kuuluu, käärivät kasaan vuodessa kuusinumeroisia summia.
Tämä tubettaja-ilmiö on semmonen, että multa menee yli. En dumaa, nuoriso on vaan ajanut minusta ohi. Lähinnä se hämää, että mikä näissä videoissa on niin perkeleen mielenkiintosta ja hauskaa, ja se että nää tyypit on oikeesti isjoa starboja, joiden "esiintymisiä" tullaan kirkuen kattomaan. Ja nyt puhun siis näistä lasten/teinien suosikeista, en niiloista sun muista.
Mut joo, EI KAIT SIIN...
http://www.talouselama.fi/uutiset/roni- … yo-6657775
Kun Back esitteli toukokuussa uusia hassuja keksintöjä, katsottiin videota muutamassa päivässä yli 90 000 kertaa. Pari päivää aiemmin hän availi videolla fanipostia. Sitä videota katsottiin 125 000 kertaa. Backin katsojista 75 prosenttia on 1024-vuotiaita.
Vertauksen vuoksi: Helsingin Sanomien paperi- ja digilehtien lukijoista 60 000 on 1224-vuotiaita.
Top 10: tubettajat, joita lapsesi katsoo
8/10 oli nimellisesti tuttu, olen ajassa kiinni!
En kuitenkaan katso/seuraa yhtäkään tubettajaa.