You are not logged in.
kerrohan urkki jos oot keksinyt keinon tähän ongelmaan, kiitosta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tänne ilmestynyt jonninverran Coilia.
backwards ja ape of naples najssss
Last edited by jookcha (08.02.2017 13:19)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Prince palasi oleellisiin streaming-palveluihin tänä viikonloppuna. fakjeah.
Incredible Miracle
Apple Musicin opiskelija-alennukselle
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Missäs ne oli piilossa?
how they run this show.
bzort glorf bööth
google play music + youtube red
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Spotify premiuminkin saa nykyään näköjään opiskelijahintaan 4,99/kk.
how they run this show.
Melkein voisi hankkia.
bzort glorf bööth
Melkein voisi hankkia.
Jees itsehän juuri hankin.
how they run this show.
Spotifyn uusi kikka: Oma Aikakapseli - Veikkaa mitä kuuntelit teininä
Ihan hyvin veikkaa. Aika moni noista kyllä kuuntelussa nykyäänkin. Mutta on tuolla osunut ihan sellasiakin, mitä oikeasti kuuntelin teininä mutta en enää kuten limp bizkit, rhcp, soad. Joitakin villejä kortteja myös mukana kuten Spice girls wannbe ja Juustopäät voit sä lopettaa
Meikän aikakapselissa mm Ice-T & Irwin
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
mjoo kyl toi oikeelle alueelle pääpiirteissään osuu, esim. cmx, offspring, eppu normaali, ultra bra, metallica ja nu-metal. toisaalta sit joku oasis, nirvana ja popeda täysin huteja.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mulla enemmän huteja kuin osumia. mm. monta biisiä Pharcydeä
http://www.discogstospotify.com/
pitäisköhän aktivoida spotikka ihan tätä varten
Paitsi että soittolistalla voi olla vain tiettyyn rajaan asti biisejä eli isommat kokelmat ei mahu
psykokarkki wrote:http://www.discogstospotify.com/
Paitsi että soittolistalla voi olla vain tiettyyn rajaan asti biisejä eli isommat kokelmat ei mahu
tähänkö tää nyt kaatu
Alkoi vitutta niin paljon Spotikan Androidin käyttöliittymä (mm. play queueta ei voi tyhjentää mitenkään helposti) että panin premiumin pois. Varmaan kokeilen jotain muuta suoratoistoa vaihteeksi. Varmaan yhtä paska tai huonompi, ja palaan, mutta toivottavasti joku lukee palautteet mitä antaa kun irtsanoo sopimuksen. Noitten kehitystyö on selkeästi paukut vaan "keinoälyn" ja uusien käytettävyyttä huonontavien featurejen suuntaan, käytettävyyden kustannuksella. Oon usein varsinkin kännykkäapin kanssa hukassa, että mitäs vittua nyt taas toistetaan.
Yleensä haluaisin vaan valita joko albumin,soittolistan tai biisejä jonoon ja sit poistaa ne jonosta kun en enää niitä halua. Onko se liikaa pyydetty?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
KZ wrote:psykokarkki wrote:http://www.discogstospotify.com/
tähänkö tää nyt kaatu
Testasin. Muutama sata levyä jäi kai löytymättä, mutta kyllä tuonne tommonen kiva vajaan 7000 biisin lista syntyi
psykokarkki wrote:KZ wrote:psykokarkki wrote:http://www.discogstospotify.com/
tähänkö tää nyt kaatu
Testasin. Muutama sata levyä jäi kai löytymättä, mutta kyllä tuonne tommonen kiva vajaan 7000 biisin lista syntyi
niin, mulla nyt on kokoelmassakin yli 8000 levyä...
Joo, en tiedä oisko se 10000 biisiä sitten soittolistan maksimina. En nyt odottanutkaan, että mitään kattavaa listaa tuosta saisi. Mulla on discogsiin kirjattuna n. 1300 levyä. Näistä siis noin kolmannesta tuo ei saanut listattua, mutta ihan kiva shuffle-lista satunnaiseen soittoon tuossa syntyi.
Drag City Records Now Streaming on Spotify and Tidal
Ei kuiteskaan Joanna Newsomia, mutta Spermarket löytyi
Drag City Records Now Streaming on Spotify and Tidal
Ei kuiteskaan Joanna Newsomia, mutta Spermarket löytyi
no kiva että Pitchfork mainostaa tätä Joanna Newsomin kuvalla