You are not logged in.
Uus Sun kil moon vaikuttaa jännittävältä.
vuosikymmenen toiseksi parhain levy. benji on viel parempi.... uusi tuplalevy hämmentävää akustista hiphoppia, ainoastaaan ehtoopuolen biisit sucks ass...
Hurray For The Riff Raffin Navigator kiinnostaa. Nimibiisi kuulostaa ainakin varsin hyvältä. Bändi olis vaan voinut keksiä itselleen vähän paremman nimen aikoinaan, mutta sou not...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Viime viikolla kuuntelin Lehtisalon haastattelun (en tiiä onko sitä tänne linkattu). Siinä paljastui, että luvassa on mm. seuraavaa:
- Seuraava Circle studiolevy tulee Southern Lordilta
- Uutta Steel mammothia on nauhotettu (trilogian viimenen osa)
- Uutta Rättö ja Lehtisalo on nauhotettu (single)
- Uus Death trip
olikohan siinä vielä muita...
Viime viikolla kuuntelin Lehtisalon haastattelun (en tiiä onko sitä tänne linkattu). Siinä paljastui, että luvassa on mm. seuraavaa:
- Uus Death tripolikohan siinä vielä muita...
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joo toi uusi Baxter Stockman voi helvetti.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ibibio Sound Machinelta on tullu uus levy ihan äskön
Do
Make
Say
Think
Mount Eerie - A Crow Looked at Me
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Homevideo - Mutta nyt ajattelen hmm hyvä on sitten
5/5.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tätä on tullu mehusteltua
Koko abumi on erinomaista surinaindietä. Tour ehkä oma suosikki tällä hetkellä, mutta onnistuneita popkoukkuja riittää muutenkin läjäpäin. Ei tätä välttämättä vuoden päästä juuri tule kuunneltua, mutta eipä tuo tällä hetkellä haittaa.
Gary Clark Jr:n livelevy on yllättävänkin hyvä. Tykkäsin myös tuosta odottamastani Hurray for the Riff Raffin The Navigatorista.
<@DBGene> senkin karkki
Muistilista itselle
Huhtikuun hankittavat uutuudet:
Hopeajärvi 21.4
Kansakunnan ypleys 21.4
Oranssi pazuzu uusinnat 13.4
Nämä vois/pitäis itsekin.
Oranssi pazuzu uusinnat 13.4
Näiltä on myös Farmakologinen -EP tulossa jossa pari vanhempa ylijäämäbiisiä.
Grizzly Bearin uus kiinnostaa tietenkin, en muista oliko sille jo päivämäärä olemassa, mutta ovat vihjailleet että levy alkaisi olla valmis.
KZ wrote:Oranssi pazuzu uusinnat 13.4
Grizzly Bearin uus kiinnostaa tietenkin, en muista oliko sille jo päivämäärä olemassa, mutta ovat vihjailleet että levy alkaisi olla valmis.
Onko tää Farmakologinen-EP siis Candy Cane-splitin OP:n puolisko? Jos on, niin pakko-ostos. CD jäi entiselle.
Firon wrote:KZ wrote:Oranssi pazuzu uusinnat 13.4
Onko tää Farmakologinen-EP siis Candy Cane-splitin OP:n puolisko? Jos on, niin pakko-ostos. CD jäi entiselle.
O
Sekoilin, mä en itseasiassa edes tarkoittanut tota Farmakologista, vaan tätä:
we are also releasing a 10 vinyl EP containing two new songs. Although not new in every sense of the word - the first song Kevät was recorded during Valonielu sessions in 2013, but left out from the album because its darker mood didnt quite seem to fit in with the other songs more cosmic approach. The second, Värimyrsky, is also an older and more nihilistic one, that we have been playing with for a long time, and now finally decided to record it in our home cave
LANA!!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tilanne:
1. dirty projectors - s/t
2. flaming lips - oczy mlody
3. the jesus and mary chain - damage and joy
uusi guided by voices pitää hankkia, kotimaisista en oikein muista onko mitään kovin päräyttävää kuultu.
oiskohan toi suosikki piisi tältä vuodelta, TAITAAPA OLLA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Thurstonin uusi biisi taisi tulla uutuussoittolistalla Spotifyssa. Toi hyvällä tapaa Neil Youngin kitaroinnin mieleen.
<@DBGene> senkin karkki
Tän hetkinen tilanne:
1. Mount Eerie - A Crow Looked at Me
2. The Flaming Lips - Oczy Mlody
3. Dirty Projectors - Dirty Projectors
4. Tennis - Yours Conditionally
5. The Magnetic Fields -50 Song Memoir
6. Uniform - Wake in Fright
Jos se uus Breeders on sieltä tulossa, niin eipä tässä ulkomailta kauheasti muuta tarvita. Kotimaisista kiinnostaa Hopeajärvi ja Kansakunnan Ylpeys. Homevideon uus parasta tähän mennessä. Pekko Käpin uus kuulosti käsittämättömän tylsältä.
Dag Rosenqvist & Matthew Collings - Hello Darkness Vuoden paras tähän mennessä
Kansitaide sopii päivän tunnelmaan:
The New Yearilta vaivihkaa tullut uus levy Spotifyssa pelaa. Joutunee tilaamaan.
^ Saksalainen lafka julkaisee euroopassa, joten ton varmaan saa napattua ens kuun Berliinin reissulla talteen. Hiton hyvän kuuloinen levy.
Yhden kuuntelun perusteella yksi vuoden parhaista.