You are not logged in.
Mew: Visuals huhtikuussa
jumalauta! nyt huutoitkunaurunkataan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uutta Mastodonia tulossa
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Keuhkojen viimesimmästä on jo yli 5 vuotta... ...
Niinpä...
J. Tolvilta ilmestyy ens viikolla uus poppilevy Muistikkakukka
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Uutta Feeliesiä
En olekaan tainnut vielä forkalla vouhottaa siitä, miten Feelies on ehkä yks kovimpia bändejä ikinä. Omaa topsuakaan ei ole. Pitää ehkä mennä perustamaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hieno julkaisu kyllä tuo. Olen onnekas kasetin omistaja.
Last edited by hiirimattona (31.01.2017 19:34)
bzort glorf bööth
Pöllöjen EP on yllättävän hyvä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
julie byrnen not even happiness
Tämä myös äärimmäisen hyvä :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
julie byrnen not even happiness
Aloin kuunnella tätä levyä jossain vaiheessa. Se kitaran kielten raapiminen alkoi ärsyttää muutaman sekunnin jälkeen. Siitä tulee sellainen olo, että yritetään teennäisesti kuulostaa jotenkin aidolta ja silottelemattomalta. Sen enempää en osaa tästä levystä sanoa, koska tosiaan lopetin muutaman sekunnin jälkeen.
Riemann wrote:julie byrnen not even happiness
Aloin kuunnella tätä levyä jossain vaiheessa. Se kitaran kielten raapiminen alkoi ärsyttää muutaman sekunnin jälkeen. Siitä tulee sellainen olo, että yritetään teennäisesti kuulostaa jotenkin aidolta ja silottelemattomalta. Sen enempää en osaa tästä levystä sanoa, koska tosiaan lopetin muutaman sekunnin jälkeen.
ikinä kuullutkaan tämmöisestä ja parikin tyyppiä hehkuttaa (ja yksi haukkuu), topikkia peliin kiitos tai linkkiä jos on jo
EndloseAngst wrote:Riemann wrote:julie byrnen not even happiness
ikinä kuullutkaan tämmöisestä ja parikin tyyppiä hehkuttaa (ja yksi haukkuu), topikkia peliin kiitos tai linkkiä jos on jo
Nopealla tyyppauksella en nähnyt miten tämä eroaa miljoonasta muusta tämänkaltaisesta.
EndloseAngst wrote:Riemann wrote:julie byrnen not even happiness
Just hyvää sydämeenkäypää "viipyilevää" folkkia :peuk:
Kevin Smithiltä tulossa uus jay & silent bob leffa. Paskin vuosi ikinä.
Uusi Six Organs of Admittance ilmestyy ihan just
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ulrich Schnauss & Jonas Munk - Passage
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ ei tuo oikein iskeny niinku ennen vanhaan.
^ ei tuo oikein iskeny niinku ennen vanhaan.
uus biisi ei oikein mut tuli yllättävä tarve kuunnella ne pari ekaa levyä oiskohan mulla rajaportti lp vielä jossain tallessa.. näköjään discogsissa aika hyvää hintaa saatu siitä (150e)
tätä on tullu mehusteltua
hezma wrote:^ ei tuo oikein iskeny niinku ennen vanhaan.
uus biisi ei oikein mut tuli yllättävä tarve kuunnella ne pari ekaa levyä oiskohan mulla rajaportti lp vielä jossain tallessa.. näköjään discogsissa aika hyvää hintaa saatu siitä (150e)
Meinasin ostaa tän ilmestyessään Oskusta ihan koska support mutta en ostanut
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Lisää hyviksi todettuja:
Tinariwen, Bing & Ruth ja William Basinski