You are not logged in.
Kyllähän tää ansaitsee ehdottomasti oman topikin.
Oikeesti mun piti vaan tulla paukuttaan jonnekin riemuspåm, että nyt vasta tajusin, että että Peten faijaa (joka tietty kuoli matkalla ristiäisiin ) esittää Sam Kelly joka on myös 'Allo allon ehkä legendaarisin hahmo, nasukapteeni Hans Geering :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tää on kyl
en ole kolmekybänen emoboy
eri
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:d60bb403a6="Pope"]Kyllähän tää ansaitsee ehdottomasti oman topikin.
Oikeesti mun piti vaan tulla paukuttaan jonnekin riemuspåm, että nyt vasta tajusin, että että Peten faijaa (joka tietty kuoli matkalla ristiäisiin ) esittää Sam Kelly joka on myös 'Allo allon ehkä legendaarisin hahmo, nasukapteeni Hans Geering :peuk:[/quote:d60bb403a6]
Joo, tuo herätti hilpeyttä meitinkin huushollissa.
Ostin viime vuonna boksin ja olen katsonut sen jo kolmeen kertaan.
On se.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:9040ed49eb="tigrushka"]On se.[/quote:9040ed49eb]
Sepä on.
Itselläkin kolme kiekkaa alla ja kyllä neljäs menisi vielä helposti.MÄ HELEN BAXENDALE 4-EVA!!!!!
Kaikki rakastavat Rachelia
Ex-duunipaikallakin yksi kaikkinaisia hempeilyjä karttava iso rohjake tippa silmässä haikaili että "pitikö just sen kuolla?"
[quote:707a77dc38="forssto"][quote:707a77dc38="tigrushka"]On se.[/quote:707a77dc38]
Sepä on.
Itselläkin kolme kiekkaa alla ja kyllä neljäs menisi vielä helposti.MÄ HELEN BAXENDALE 4-EVA!!!!![/quote:707a77dc38]
Ex-duunipaikallakin yksi kaikkinaisia hempeilyjä karttava iso rohjake tippa silmässä haikaili että "pitikö just sen kuolla?"
Mitä rakastettavaa siinä muka on?
Sarja on täynnään sympaattisempia hahmoja!
eri
sama
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cef65585fb="tigrushka"][quote:cef65585fb="forssto"][quote:cef65585fb="tigrushka"]On se.[/quote:cef65585fb]
Sepä on.
Itselläkin kolme kiekkaa alla ja kyllä neljäs menisi vielä helposti.MÄ HELEN BAXENDALE 4-EVA!!!!![/quote:cef65585fb]
Ex-duunipaikallakin yksi kaikkinaisia hempeilyjä karttava iso rohjake tippa silmässä haikaili että "pitikö just sen kuolla?"[/quote:cef65585fb]
Mitä rakastettavaa siinä muka on?
Sarja on täynnään sympaattisempia hahmoja!
no VÄHÄNKÖ Jennyssä on enemmän munaa kuin Rachelissa
mut jostain syystä keikki miehet käy Helen B:hin kuumana. Yksiulotteinen hahmo ja posh-aksenttiko taikana?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nii-i, Jennylle Riuskat otteet olla pitää!
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:38bca6a60b="Pope"]no VÄHÄNKÖ Jennyssä on enemmän munaa kuin Rachelissa
mut jostain syystä keikki miehet käy Helen B:hin kuumana. [/quote:38bca6a60b]
Ehkä juuri siksi...
Hyvä sarja. Erityisesti jäänyt mieleen Belfast-jakso ja se missä yrittivät kokeilla ekstaasia, mutta ei se sitten onnistunutkaan. Rachelilla tais jossain vaiheessa olla myös joku Manics-pissispoika.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tätä pitäis kyllä joskus kattoa kunnolla. Sillo joskus tuli katottua telkkarista jakso sieltä jakso täältä. Muistaakseni oli oikein oiva sarja.
Hyvä sarja. Erityisesti jäänyt mieleen Belfast-jakso ja se missä yrittivät kokeilla ekstaasia, mutta ei se sitten onnistunutkaan. Rachelilla tais jossain vaiheessa olla myös joku Manics-pissispoika.
kuvii kehiin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Alarivin keskimmäinen on syy miksi joskus kahtonu tätä ...
^:peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Telkkarissa näin, tuli rimakauhu ja vaihdoin kanavaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Katsonut kaksi jaksoa, heti ekan vartin (?) aikana tajusin, miten IKÄVÄ minulla on ollut näitä tyyppejä.
Ihan turha reboot mutta katson silti väkisin
Eri. Mun mielestä ihan mukavaa katsottavaa ollut. Katsotaan nyt vielä miten tuo juoni tuosta kehittyy, mutta mielestäni ihan hyvä, että tuossa käsitellään myös köyhyyttä ja sen vaikutuksia ihmiseen (Pete) noinkin asiallisesti. Tämä mielipide siis 2 jakson perusteella, pidän itselläni oikeuden muuttaa mieltäni koska tahansa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki