You are not logged in.
aah vihdoinkin tubessa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Taitaa lukemistani Röyhkän romaaneista Kaksi aurinkoa olla se vaikuttavin, mutta myös Miss Farkku-Suomi, Avec, Kesä Kannaksella ja tämä uusin, Lapin poika, on olleet ihan plusmerkkisiä lukukokemuksia.
Viimeisin levy on tullut muutamia kertoja Spotifysta kuunneltua ja se taitaa jäädä olankohautuksella ohitettavaksi, vaikka useampi kappale ihan ok toimiikin. Fanipojuna sitä aina toivoo ja odottaa kovaa kamaa, vaikka samaan aikaan tajuaakin, ettei kultakauteen ole enää paluuta.
Tuli aiemmin tänään kuunneltua Joko-Tai levyä ja voi kulli, että on khuulia soittoa. Ei oo Nartun voittanutta.
Tuli aiemmin tänään kuunneltua Joko-Tai levyä ja voi kulli, että on khuulia soittoa. Ei oo Nartun voittanutta.
Kuuntelin kans tota tänään ja on mahtava, kuuntelin myös Mikki Hiiren Myöhempiä Vaiheita ja se meni kyllä myyntipinoon
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Markku wrote:Tuli aiemmin tänään kuunneltua Joko-Tai levyä ja voi kulli, että on khuulia soittoa. Ei oo Nartun voittanutta.
Kuuntelin kans tota tänään ja on mahtava, kuuntelin myös Mikki Hiiren Myöhempiä Vaiheita ja se meni kyllä myyntipinoon
Ei oo Mikki Hiiri omiakaan suosikkeja, mutta diggaan tosta kuitenkin jonkinverran. Preerian kuu, Pelkäänkö?, Poika ja pingispallo ja Mimio on hyviä biisejä ja Andien lentäjä hienoa post-punkkia tai jotain..
Vois kuvitella, että Beefheart on vaikuttanut tän levyn vinoon tyyliin.
Luppakorva sikailee taas wrote:kuuntelin myös Mikki Hiiren Myöhempiä Vaiheita ja se meni kyllä myyntipinoon
Sika hyvä levy
Noi Röyhkän kolme ekaa ovat aina jostain syystä ottaneet vähän vaikeasti.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Luppakorva sikailee taas wrote:Markku wrote:Tuli aiemmin tänään kuunneltua Joko-Tai levyä ja voi kulli, että on khuulia soittoa. Ei oo Nartun voittanutta.
Ei oo Mikki Hiiri omiakaan suosikkeja, mutta diggaan tosta kuitenkin jonkinverran. Preerian kuu, Pelkäänkö?, Poika ja pingispallo ja Mimio on hyviä biisejä ja Andien lentäjä hienoa post-punkkia tai jotain..
Vois kuvitella, että Beefheart on vaikuttanut tän levyn vinoon tyyliin.
Ehkä jotain Unconditionally Guaranteed Beefheartia siellä on. Pitää kuunnella toi Pelkäänkö-Pingispallo-mimio putki levyn lopusta vielä, en jaksanu sinne asti
no huh huh luppis, vaikka tuntuukin et meidän musamaut menee nykyään ihan ristiin
kuten markku sanoi (+1 KZ) niin ihan huippulevy.
Voi teijän kanssa ok toihan ei ole yleisesti ihan kai mikään hirmu arvostettu levy että sikäli sopii linjaan jos erikoismusafoorumin erikoistyypit diggailee
toihan ei ole yleisesti ihan kai mikään hirmu arvostettu levy
Muistan lukeneeni jostain, että toi möi ilmestymisvuonnaan jotain 300kpl. ja oli ostettavissa jo ennen virallista julkaisuaan jostain oululaisesta divarista. Joku bändin jäsenistä oli laittanut ilmaiskappaleensa lihoiksi
Olen messias-boksilta löytyy yheltä levyltä tommosia mies+kitara- tyylisiä demoja, jotka on kaikki hyviä (parempia ku hippityttö helvetistä ja kivan pelkistetyn kaikuiset soundit). Aamuöiseen sateeseen- levyn sijasta olisin toivonut enempi jotain tuon tyylistä uutta levyä.
^ Samaa mieltä. Akustisempi folkki vois olla parempi idis, kuin keskitien rokki tai pop-hittien tavoittelu. Noilla Röyhkä/Mattila levyilläkin parhaat oli noita rauhallisempia.
Markku wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Markku wrote:Tuli aiemmin tänään kuunneltua Joko-Tai levyä ja voi kulli, että on khuulia soittoa. Ei oo Nartun voittanutta.
Vois kuvitella, että Beefheart on vaikuttanut tän levyn vinoon tyyliin.Ehkä jotain Unconditionally Guaranteed Beefheartia siellä on. Pitää kuunnella toi Pelkäänkö-Pingispallo-mimio putki levyn lopusta vielä, en jaksanu sinne asti
En sit ehtiny kuunnella kun tää meni jo kaupaksi
Luppakorva sikailee taas wrote:Markku wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Markku wrote:Tuli aiemmin tänään kuunneltua Joko-Tai levyä ja voi kulli, että on khuulia soittoa. Ei oo Nartun voittanutta.
Vois kuvitella, että Beefheart on vaikuttanut tän levyn vinoon tyyliin.Ehkä jotain Unconditionally Guaranteed Beefheartia siellä on. Pitää kuunnella toi Pelkäänkö-Pingispallo-mimio putki levyn lopusta vielä, en jaksanu sinne asti
En sit ehtiny kuunnella kun tää meni jo kaupaksi
Pingispallobiisin kuuntelematta jättäminen selkeä virhe
"Axl Smith, mitä hänestä voisi vielä sanoa? Onneksi minun nuoruudessani ei ollut vielä kännykkäkameroita ja internetiä, muuten olisin jo ajat sitten ollut syytettyjen penkillä. Nuoret miehet ovat typeryksiä. Bändielämään kuuluu irtosuhteet, ryyppääminen ja kaikinpuolinen porvarillisen elämän halveksunta. Ollaan rosvojoukkoa, kingejä, kunniattomia paskiaisia. Kaikki se on vitun hauskaa. Mutta sitten, kun on aikansa harrastettu seksiä ilman kondomia, nainen tulee raskaaksi ja alkaa vakavampi elämä, isyys, laskujen maksaminen, lomakkeiden täyttäminen, huomioonottaminen, vanhempainillat, Suvivirren veisaaminen, kaikki se vähemmän hauska, joka kuitenkin syventää ihmistä. Axl Smith on nyt julistettu valtakunnan inhokiksi numero yksi. Minusta hän on typerä nuorimies, ei muuta. Kuvien levittäminen nettiin on tietysti väärin hänen naisiaan kohtaan. Halventavaa ja tyhmää, ja Smithin kaltaiselta hymypoikajulkkikselta suorastaan idioottimaista. Mutta noitavaino häntä kohtaan on myös osoitus yhteiskunnan kaksinaismoraalista ja kuvottavasta tekopyhyydestä. Se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven, sanoi Jeesuskin aikoinaan."
Joo-o, heippa Kauko.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
uuvatti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pärisee kyllä ihan vitusti kun naisvihamielisissä juonteissa tulee aina vastaan tää 'noitavaino' sanan käyttö. You can't make that shit up!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jooh vittu mitä sössötystä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
59 kaveria likettää Kaukoa facessa edelleen Niimuttaku Kake vaan provosoi
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
no kake pääsi tällä jo jonkun iltapäivälehden juttuun, ehkä taas rahapulaa ollut kun pitää saada nimi lehteen. provoiluahan se on aina harrastanut.
no kake pääsi tällä jo jonkun iltapäivälehden juttuun, ehkä taas rahapulaa ollut kun pitää saada nimi lehteen. provoiluahan se on aina harrastanut.
no sit toki täysin hyväksyttävää :salut:
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
psykokarkki wrote:no kake pääsi tällä jo jonkun iltapäivälehden juttuun, ehkä taas rahapulaa ollut kun pitää saada nimi lehteen. provoiluahan se on aina harrastanut.
no sit toki täysin hyväksyttävää :salut:
:salut:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kyllähän hei pitää olla ROCK ELÄMÄÄ, vain Kauko tietää sen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
pannan nyt varmuuden vuoksi vielä Kakelle, tosin oon tainnut unlikettää sen jo ajat sitten, oisko ollut sen Hipsterpoika-"pakinan" aikaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.