You are not logged in.
Hesarissa luki että Ryan Adams esiintyy, olikos se jo julkistettu? Onko tää nyt se toivotuin artisti
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Hesarissa luki että Ryan Adams esiintyy, olikos se jo julkistettu? Onko tää nyt se toivotuin artisti
joo voi vittu, ja minä kun luulin että sidewaysissa tänä vuonna ankea lineup
toisaalta kaitpa ne julkaisee useamman nimen kerralla. emme pyydä vaan vaadimme, soita ryan summer of 69 mjötööh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
no siellä se carseat headrest perjantaina, jolloin näköjään kaikki kovimmat muutenkin. sparks näköjään lauantaissa. siltikin, hieman laimealta tuntuu, mutta katsotaan kunhan uugeemmat nimet ilmaantuu listalle.
päiväliput maksaa muuten 99e
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Voe ristus
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Taitaa jäädä jengillä lauantain bändit näkemättä kun on niin karseat hedrest
oho väärä topix
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sparks on tietysti kiinnostavin näistä tänään ilmoitetuista. Se vaan on lauantaina ja muut kiinnostavat ovat perjantaina.
Minä olen alkanut viime vuosina lämmentä Ryan Adamsille. Ain't no fan, mutta oukkidoukki ja osa maistuu hyvältä. En kuitenkaan lähde hänen takia välttämättä festareille, mutta kunhan tuon toisen näkökannan tähän.
Sparks
bzort glorf bööth
Kaippa sitä pitää koko viikonloppu taas lusia, aivan hyvä ohjelma ainakin mennessä Mac DeMarcon puuttuminen vähe harmittaa ja tuskinpa tässä vaiheessa enää tuleekaan, mutta näin se vaan menee!!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
VAAN MISSÄ FATHER JOHN MISTY
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
missä täällä oli se kuva päiväkohtaisista jaoista?
no pannan:
Muun muassa The Afghan Whigs, Goldfrapp, Front 242, Death Grips ja Silvana Imam lisätty ohjelmistoon.
Front 242 aika yllättävä buukkaus :salut:
Afghan Whigsit kieltämättä kiinnostelee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Afghan Whigsit kieltämättä kiinnostelee.
Pitäisi seassa olla jotain muutakin todella kiinnostelevaa.
Last edited by noiseidea (23.03.2017 12:12)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jookcha wrote:Afghan Whigsit kieltämättä kiinnostelee.
Pitäisi seassa olla jotain muutakin todella kiinnostelevaa.
On siellä sitä olutta tälläkin kertaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
FRONT 242
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
FRONT 242
on kyllä hämmentävää että ne on vielä kasassa. are you able to follow the red team?
Esiintyjäkattausta arvioitaessa pitää muistaa, että vielähän ei ole julkistettu ollenkaan noita "postmodernia tekotaiteellista paska"- osaston akteja. Nämä meteli/freejazz pikkukeikat kun on ollu näiden festien parhainta antia.