You are not logged in.
Aika usein on tullut juostua töistä bussiin Goin' Against Your Mindin tahtiin ja yleensä oon aina ehtinyt
Illalla nämä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei voi käsittää miten voi edes olla olemassa bändiä joka on niin selkesti "mun musaa". Käsittämätön hyvän olon tunne tulee aina kun laittaa näitä soimaan. Tulisivatpa taas Eurooppaan
how they run this show.
Nevö foget kun sönkötin Doug Martschille semifinalissa monta kertaa "you are my hero, you are my hero" ja se oli vaan että "älä nyt viitti hassis"
Last edited by Hassuttelija (11.02.2017 21:40)
how they run this show.
Hassis
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kuuntelin tos joku päivä. Tää laiva seilas mun kannalta jo. Ois pitänyt ottaa nuorena haltuun niin oisin fanittanut ihan täysillä. Nyt tästä oli "ihan kivaa tällasta, mut en jaksa" fiilis.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Eri Itsehän kiimailin tästä viimeksi vain vuosi sitten ihan täysiä Paras bändi :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tää toimii erityisesti keväisin, voi johtua mulla siitä et aloin dikkailemaa ehkä 2009 keväällä. jotenki samaan aikaan aurinkoista ja ahdistunutta. olispa perfect from now on spotifyssä.
Last edited by Okko (13.02.2017 16:49)
Ovat tulossa ensi keväänä Eurooppan Keep it Like a Secret 20v. -kiertueelle. Tällä hetkellä tiedossa viisi keikkaa Saksassa toukokuussa. Saisivat julkaista kaikki pian. Kölnin ja Berliinin keikoille sais jo lippujakin. Köln kyl polttelis...
how they run this show.
pitäisköhän ostaa toi keep it like a secret joskus, mulla oli sattumalta tää biisi koneella ja kuuntelin että jos lisäis sen kännykkään, ja todellakin lisään, jos siellä on yhtään näin hyviä muut biisit niin pakkohankinta
toistaiseksi mulla on vain se perfect from now on
Hannu: pitäisi, heti.
how they run this show.
Pitäisi perkele, hyvä levy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Keep It Like a Secret on ehdottoman suositeltava hankinta, kyseessä yksi niistä bändin paremmista levyistä (kolmanneksi paras).
Huomasin hiljattain jonkun livejutun nähtyäni, että kokoonpano on jälleen muuttunut. Jason Albertini ei ainakaan ollut enää mukana.
Olis IHAN TOSI KIVA mennä nyt Stokikseen kattomaan näitä vaan empä taida ehtiä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
pitäisköhän ostaa toi keep it like a secret joskus, mulla oli sattumalta tää biisi koneella ja kuuntelin että jos lisäis sen kännykkään, ja todellakin lisään, jos siellä on yhtään näin hyviä muut biisit niin pakkohankinta
Mulla taitaa olla jotain näiden levyä kaksi kappaletta, toinen muoveissa, yritän muistaa tsekata oliko se tämä. Saat halvalla, jos et jo tehnyt hankintoja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
psykokarkki wrote:pitäisköhän ostaa toi keep it like a secret joskus, mulla oli sattumalta tää biisi koneella ja kuuntelin että jos lisäis sen kännykkään, ja todellakin lisään, jos siellä on yhtään näin hyviä muut biisit niin pakkohankinta
Mulla taitaa olla jotain näiden levyä kaksi kappaletta, toinen muoveissa, yritän muistaa tsekata oliko se tämä. Saat halvalla, jos et jo tehnyt hankintoja.
joo en oo vielä, eli ilmoittele jos löytyy
psykokarkki wrote:pitäisköhän ostaa toi keep it like a secret joskus, mulla oli sattumalta tää biisi koneella ja kuuntelin että jos lisäis sen kännykkään, ja todellakin lisään, jos siellä on yhtään näin hyviä muut biisit niin pakkohankinta
Ei ole tuplia osunut silmiin kun oon hyllyä pari kertaa katsellut sillä silmällä.
Oliks joku Tukholmassa? Okko?
Tänään!
how they run this show.
keikkarapsaa?
keikkarapsaa?
tais hassis unohtaa koko keikan pilsneripäissään
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:keikkarapsaa?
tais hassis unohtaa koko keikan pilsneripäissään
Siäl on taas suomituristit sekoilleet aivan pilsnerinaula päässä!
No vit, kova keikkahan se taas. Doug taitaa olla ainoa "oikea jäsen" tossa kokoonpanossa, mutta hyvinhän nuo muutkin soitti. Pidemmänkin setin oisin kuunnellu kyl. Joku R.E.M.-cover siellä tuli. Ois varmaan pitänyt tunnistaa biisi, mutta en tunnistanut.
Last edited by Hassuttelija (16.05.2019 17:02)
how they run this show.
Eix BTS oo ollut jo aika pitkään tyyliin Doug Martsch ja pojat? Kiva että ovat tällä kiertueella olleet jopa kvartettina liikkeellä, ne jotku triokeikat ovat kuulostaneet vähe köpösiltä. Onhan kuitenkin KITARANUSSINTA oleellinen asia tässä bändissä
Onhan kuitenkin KITARANUSSINTA oleellinen asia tässä bändissä
Tästä tuli oitis mieleen tämä heidän versio Free Birdistä.
bzort glorf bööth