You are not logged in.
Just olin tulossa sanomaan et ollos Hantta huoleton, levy 33rpm on. Keltsusta sai jo.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
juksin bolkaisu vissiin viivästyy 3.3. asti
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vohoi vittu
lohdutuksena onnisen kolumni aiheesta
lohdutuksena onnisen kolumni aiheesta
Eka lause pistää jo hälytyskellot soimaan. Ihankohan itse Oskari keksi aloittaa tolla kliseellä? En viitsinyt lukea sen pidemmälle.
psykokarkki wrote:lohdutuksena onnisen kolumni aiheesta
Eka lause pistää jo hälytyskellot soimaan. Ihankohan itse Oskari keksi aloittaa tolla kliseellä? En viitsinyt lukea sen pidemmälle.
Brian Enon vuonna 1982 antamasta haastattelusta omille teilleen lähtenyt rockhistoriallinen sitaatti kuuluu, että Velvet Undergroundin ensimmäinen levy myi vain 30 000 kappaletta, mutta jokainen heistä perusti bändin.
bändejä perustaville levyille
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rc-lungen wrote:psykokarkki wrote:lohdutuksena onnisen kolumni aiheesta
Brian Enon vuonna 1982 antamasta haastattelusta omille teilleen lähtenyt rockhistoriallinen sitaatti kuuluu, että Velvet Undergroundin ensimmäinen levy myi vain 30 000 kappaletta, mutta jokainen heistä perusti bändin.
bändejä perustaville levyille
En edes jaksanut lukea tarpeeksi tarkasti huomatakseni tuon
oon 99% varma että se sepposen kuulema biisi on tämä:
itsekin sen aikanaan kuulin rockradiosta, ja kyllähän se vaikutuksen teki.
viimeiset kappaleet roskaprinssiä myynnissä: http://www.svartrecords.com/product/roskaprinssi/#
tästähän uhottiin että lisäpainoksia ei tule.
Meillä on paljon vanhoja demoja kaseteilta tallessa. Mietimme, otammeko ne mukaan juuri julkaistuun boksiin. Emme ottaneet. Päätimme, että laitamme jonain päivänä ne kaikki nettiin jonnekin puolisalaiseen paikkaan. Ne löytää se, joka osaa etsiä.
Meillä on paljon vanhoja demoja kaseteilta tallessa. Mietimme, otammeko ne mukaan juuri julkaistuun boksiin. Emme ottaneet. Päätimme, että laitamme jonain päivänä ne kaikki nettiin jonnekin puolisalaiseen paikkaan. Ne löytää se, joka osaa etsiä.
höh, mikä järki tehdä boksi ja sit jättää tollaset pois :peuk:
psykokarkki wrote:Meillä on paljon vanhoja demoja kaseteilta tallessa. Mietimme, otammeko ne mukaan juuri julkaistuun boksiin. Emme ottaneet. Päätimme, että laitamme jonain päivänä ne kaikki nettiin jonnekin puolisalaiseen paikkaan. Ne löytää se, joka osaa etsiä.
höh, mikä järki tehdä boksi ja sit jättää tollaset pois :peuk:
no ehkä vähän häpeilivät niitä tai en tiiö. muistaakseni joku kolinaa-ajan demo oli joskus jossain jaossa, siinä ei tosin ollut julkaisemattomia biisejä, mutta oli joku biisi jonka lauloi eri tyyppi kuin virallisella versiolla.
Eli tulossa on vielä Kalan silmä, Varjotarha ja Kolinaa LPt sekä tuplavinyyli, jolla on kaikki sinkkumateriaali ja liveä.
elikkäs tavallaan tuo luvattu complete-boksi toteutuu vinyylinäkin, mutta julkaistaan osissa.
uus viteo:
31.3.
jookcha wrote:juksin bolkaisu vissiin viivästyy 3.3. asti
31.3.
WTF melkoinen iäisyysprojekti
Hyvää kannattaa odottaa
jookcha wrote:jookcha wrote:juksin bolkaisu vissiin viivästyy 3.3. asti
31.3.
Ihan ilman mitään vinoilua kehotan joskus kokeilemaan vinyylin tekemistä ja aikataulujen pitämistä. Aika moneen ostoprosessiin verrattuna melkoisen kaoottinen tapahtumaketju.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:31.3.
Ihan ilman mitään vinoilua kehotan joskus kokeilemaan vinyylin tekemistä ja aikataulujen pitämistä. Aika moneen ostoprosessiin verrattuna melkoisen kaoottinen tapahtumaketju.
toki, mutta kyseessä siis cd-boksi
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:WTF melkoinen iäisyysprojekti
Selvä. Siinä tapauksessa varmaan ihan vittuillakseen viivästyttävät
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:jookcha wrote:jookcha wrote:juksin bolkaisu vissiin viivästyy 3.3. asti
31.3.
onhan tossa sekin, että vuotta eivät tainneet vielä sanoa. tämänhän piti ilmestyä jo pari vuotta sitten...
Oliko oikeasti edes levy-yhtiötä sanottu, eli entäpä jos nämä ilmestyykin Svart 3.0:lla?
bzort glorf bööth
Meikä ei ole toviin luottanut mihinkään, mitä levy-yhtiöt sanoo julkaisuajoista. Svartin päivämäärät erityisesti venyy ja paukkuu vähän miten sattuu, koska julkaistavaa tulee, lievästi sanottuna, niin maan perkeleesti. Tän boksin tapauksessa en lähtisi edes nillittämään "kahden vuoden viivästyksestä", kun artistin taholta on tullut varsin sinnikkäästi päivityksiä aiheesta, joissa tekeleen viivästymistä on perusteltu. Ymmärrän toki, että kompletistia kutittaa pahasti tällainen, mutta ei nää levyn julkaisemiseen liittyvät ongelmatilanteet ole mitään kovin suuria salaisuuksia.
joo eihän tässä jäniksen selässä olla, ja julkaistu tuotanto löytyy jo, ainoa jota erityisesti kaipailen on variksenpelättimen digiversio.
Kyllä mä noita muita odotan kieli pitkällä myös. Just pohdin et tarviiko ostaa Kalan silmää, koska orkkis löytyy, mutta luulen vähän että ehkä pitää.
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:jookcha wrote:jookcha wrote:juksin bolkaisu vissiin viivästyy 3.3. asti
31.3.
onhan tossa sekin, että vuotta eivät tainneet vielä sanoa. tämänhän piti ilmestyä jo pari vuotta sitten...
Itse kehotan muuttamaan Kööpenhaminaan ja hankkimaan ruotsin kansalaisuuden, eiq Neil Young-fanille 2 vuotta kokelmaboksin odotusta ei ole mitään. Toistaista se oli Archivesin kanssa ja siitäkin on vasta eka osa tullut. Mutta siitä huolimatta itsekin kyllä tätä Noitalinna-boksia jo kovasti odottelen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
viikonlopun iltasanomissa juttu:
no nyt olis boxi noudettavissa
mutta en tiedä jaksanko vielä tänään, kun pekko käppi vasta huomenna, eihän tässä (nauravan) jäniksen selässä olla
roskaprinssistä on ilmestynyt 200 kpl cd-painos
pitäisköhän tuo ostaa, onkohan kotipolttoinen vai oikea cd
otso karhulaulu vai otso karvalaulu? ensinmainittua tunnutaan käyttävän tällä boksilla, ja paljastetaan, että biisin alkuperäinen nimi on saattanut olla otso karvalallu, mistä sitten aiheutunut typo hulalalaa-albumiin, jossa tuo taisi olla otso karvalaulun nimellä? hiehauhauhaha on taas alkuperäisellä nimellä, vaikka cd-versiolla nimi muuttui ja antti sanoi jossain että nyt se on oikein. eivät taida olla kaikkein skarpimpia näiden nimien kanssa ja sou not. nämä kun eivät ole ainoat esimerkit vastaavista...
onks muut hommanneet vielä boksia? yllättävän hyvältä kuulosti livepätkät ja tuo aiemmin julkaisematon sata tarinaa ihan ok biisi. ja linernotesit tosiaan mielenkiintoista luettavaa, vaikka esim. suonna kononen haukkui upeaa pienissä huoneissa -biisiä (antti puolestaan kehui) ja mestarillista hra marraskuuta tuottaja mara ujo haukkui teennäiseksi tuubaksi no sello-osuudet olivat ilmeisesti piinallisia äänittäjän kannalta.