You are not logged in.
Siis otitteko te sen Riotin tosissanne? Big mistake...
En katsonut. Riotin meningissä firmana oli jotain etovaa... Kuten myös sen ajan Satamassa, Razorfishissä, etc.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:689be5ed76="noiseidea"]Siis otitteko te sen Riotin tosissanne? Big mistake...
En katsonut. Riotin meningissä firmana oli jotain etovaa... Kuten myös sen ajan Satamassa, Razorfishissä, etc.[/quote:689be5ed76]
Valitettavasti olen joutunut aikanaan tekemisiin muutaman Rriotissa vekkuloineen velikullan kanssa. Harjoittelivat ennen pääomasijoittajia opiskelijajärjestöjen rahoilla. Etova on sanana tässä yhteydessä todellinen understatement.
Ja aivan muihin aiheisiin: voi ristuksen vittu tuo Mätrix kakkonen on huono, vielä hirveämpi kuin muistin! Tribaalipartykohta aiheuttaa niin kolossaalista myötähäpiää ettei uskoisi mahdolliseksi.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ja aivan muihin aiheisiin: voi ristuksen vittu tuo Mätrix kakkonen on huono, vielä hirveämpi kuin muistin! Tribaalipartykohta aiheuttaa niin kolossaalista myötähäpiää ettei uskoisi mahdolliseksi.
Maailman pisin ja tuskallisin Kahlúa-mainos....
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:80a2eeba58="Pope"]Ja aivan muihin aiheisiin: voi ristuksen vittu tuo Mätrix kakkonen on huono, vielä hirveämpi kuin muistin! Tribaalipartykohta aiheuttaa niin kolossaalista myötähäpiää ettei uskoisi mahdolliseksi.
Maailman pisin ja tuskallisin Kahlúa-mainos.... [/quote:80a2eeba58]
Erittäin sama. Tykkäsin ekasta Matrixista, menin leffaan kattomaan kakkosta ja meinasin lähteä kesken pois. Vittu mitä paskaa. Kolmososa edelleen näkemättä, kun kakkonen tappoi mielenkiinnon.
"A repo man's always intense"
Pahempaa on, että porukka tais jopa tykätä siitä. Ainakin osa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ehkä seksikkäin nainen ikinä.
Oon nähny kaikki Matrixit leffateatterissa
Vittu se oli paska kohtaus kun Trinity kuolee
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään taas Poliisi-TV, jonka parasta sosiaalieroottista antia ovat "Poliisin matkassa"-raportit milloin mistäkin päin Suomea. Tänään vuorossa Imatra
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:49afc83260="börjeslandet"]Oon nähny kaikki Matrixit leffateatterissa
Vittu se oli paska kohtaus kun Trinity kuolee [/quote:49afc83260]
Ei kai Trinity kuole?
Eiku kuoliks se jo siinä kakkosessa?
[quote:99ae9ca1b7="stratum"]:roller:
Olen nähnyt Matrix kakkosen teatterissa. Olin kuolla. En varmaan muuten olisi mennyt mutta pääsin ilmaiseksi. Kolmosta en ole nähnyt, samasta syystä kuin Lefa.[/quote:99ae9ca1b7]
En oo nähnyt yhtäkään Matrixia kokonaan. Ekaa katoin joskus töllöstä, mutta sen verran oli boooriiing, että kesken jäi. Jatko-osat ei ole sitten kiinnostaneet kakkikikkareenkaan vertaa...
Ykkönen tuntui kivalta silloin kun näki teatterissa, mutta joko se ei ole kestänyt aikaa lainkaan tai sitten kakkosen eeppisen raivostuttava paskuus on turmellut senkin... Collateral damage ja sitä rataa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
En muista Matrixista mittää.
Voi vittu piti kattoo Will & Gracea ja tyhmä Anna Abreu harhautti mut!
Voi vittu piti kattoo Will & Gracea ja tyhmä Anna Abreu harhautti mut!
Mä katon kumpaakin! Käännän koko ajan kanavaa
[quote:4866b846ed="looramerri"]Voi vittu piti kattoo Will & Gracea ja tyhmä Anna Abreu harhautti mut!
Mä katon kumpaakin! Käännän koko ajan kanavaa [/quote:4866b846ed]
Hyvä idis! Mut kyllä W ja G on vaan paaaaljo parembi.
Invisiblesin lukemisen jälkeen Matrixin katsominen tuntui vähän karulta. Ykkönenkin on jotain niin köntsää, että voi kristus, en ole edes uskaltanut harkita myöhempien katsomista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En haluu kattoo kolmosta ihan senkin takia, että menis siinä varmaan viimeisetkin maun rippeet mitkä on ykkösosasta vielä jäljellä.
[quote:8b73e7b217="kri"][quote:8b73e7b217="looramerri"]Voi vittu piti kattoo Will & Gracea ja tyhmä Anna Abreu harhautti mut!
Mä katon kumpaakin! Käännän koko ajan kanavaa [/quote:8b73e7b217]
Hyvä idis! Mut kyllä W ja G on vaan paaaaljo parembi.[/quote:8b73e7b217]
Mutta tämä Idols-finaali on uuden ajan airut... Kapina, mellakka ja maailmanloppu
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
TV:stä tulee Crash. Joskohan tykkäisin sitä tällä kertaa?
Aina halunnut, koska Ballard on yksi lempikirjailijoitani
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nyt Ulvis äkkiä kanavalle! Nänniä hierotaan konepeltiin!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oon joskus nähny ton, oli sillon ihan ookoo mut en nyt jaksanu keskittyä enää puolen tunnin jälkeen.
Ei taaskaan nappaa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei taaskaan nappaa...
Miksipä nappais, ei toimi ei
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jaahans, vois katsoa uusimman Lostin kun ei kuitenkaan saa unta vielä.
Sent from my iPhone 16
Åhå, uusin prison breikkikin on mulkasematta.
Sent from my iPhone 16
Uusin Lost ruletti! Pitkän vaisuusperiodin jälkeen nämä viimeisimmät jaksot ovat taas olleet sitä hyvää lostia. Alkaa taas tapahtua.
Sent from my iPhone 16
Jokos täällä on puhuttu "uudesta" Galacticasta? Larg ilmeisesti tykkää, minä en. Ollaan jostain syystä kaverin kanssa katsottu sitä ja ollaan molemmat ihan, että miten jotkut pitää sitä jonainen televisiohistorian merkkipaaluna.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.