You are not logged in.
Oon kattonu yös yksin
yössä yksin kattomiselle toki
[quote:76bd4c4bdc="Jean-Babtiste"]Oon kattonu yös yksin
yössä yksin kattomiselle toki [/quote:76bd4c4bdc]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:b6aa8cdcde="ILR"]exit wounds
Oon kattonu yös yksin [/quote:b6aa8cdcde]
Sä oot yös noin ylipäänsäkin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:266d3e94a2="Jean-Babtiste"][quote:266d3e94a2="ILR"]exit wounds
Oon kattonu yös yksin [/quote:266d3e94a2]
Sä oot yös noin ylipäänsäkin [/quote:266d3e94a2]Toi on kyllä yks parhaimmista typoistani.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Dead Babies
Se on kyllä ehkä paskimpia näkemiäni elokuvia koskaan. En tosin löytänyt mitään sosiaalisesti nautittavaa huumoriaspektia (note to self: katsottava joskus darrassa)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mutta kyllä leffat on soololaji pidemmän päälle. Yksin leffaan ja tupakka sen jälkeen
JPP! Isän kanssa on myös satunnaisilla lepravisiiteillä ihan jees käydä leffassa kun ei tarvi istua samalla rivillä kun se haluu aina niin eteen, mutta tarjoaa kuitenkin olusen leffan jälkeen
Mangojauhe goddamn.