You are not logged in.
There Should Be Unicorns :peuk:
Kyllä Taidan mäkin olla lämpeämässä tälle levylle.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
One Night While Hunting For Faeries and Witches and Wizards To Kill
Tykkään tän levyn pienieleisyydestä ja soundimaailmasta hirmusti
Vähän sellainen sadbanana olo kun tämän(kin) bändin kohdalla on oma mielenkiinto loppunut ihan tyystin. Ei mitään motivaatiota edes kuunnella näiden uutta musaa. Joskus olivat tärkeä bändi. Jos nyt mietin että minkä levyn jaksaisin pistää soimaan niin se olisi Embryonic.
Ehkä kiinnostus tulee joskus takaisin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Yritin tuossa yks päivä taas pikkasen varovasti selailla youtubesta Clouds Taste Metallicia, että jokos tuohon vanhempaan kamaan uskaltas perehtyä ja ostaa niitäkin levyjä, mutta en mää vieläkään osannu oikein innostua siitä soundista mitä ne siihen aikaan teki, liikaa kitaroita Noh, yritän taas joskus uusiks
uniikki unikorni olikin korni koni eiq
Uus älppäri noudettu Rolling Recordsista jazz/blues -kampanjahintaan Mahtava levy
No esim. Terror on aika päräyttävä.
Jos hyllystä löytyy yoshimi, soft bulletin, heady fwiends ja uusin niin puuttuuko vielä jotain oleellisen päräyttävää?
clouds ja transmission nyt ainakin.
Jos hyllystä löytyy yoshimi, soft bulletin, heady fwiends ja uusin niin puuttuuko vielä jotain oleellisen päräyttävää?
Zaireeka kannattaa kuunteluun ottaa, mutta hankkimisesta en ole varma.
KZ wrote:Jos hyllystä löytyy yoshimi, soft bulletin, heady fwiends ja uusin niin puuttuuko vielä jotain oleellisen päräyttävää?
Zaireeka kannattaa kuunteluun ottaa, mutta hankkimisesta en ole varma.
Clouds Taste Metallic
tosta näkyy biisilista, seitsemän biisiä oczy mlodyltä siis, ehkä vähän pettymys tai en tiiä
Nii oliks toi siis semmone, että studiossa soittivat livenä noi biisulit ja sitte lisäsivät siihen keikoilta äänitettyjä yleisön mölinöitä Eipä tuu ostettua, ainaskaan vinyylinä, katotaan sitte joskus myöhemmin jos ilmestyy halapa cd, tai en tiijä.
Record Store Day pettää aina. Jos tulee joku hyvä julkaisu niin sitä ei saa, ainakaan järkevään hintaan ja yleensä julkaisut on aika epäkiinnostavia. En muuten oo vieläkään hankkinut Oczy Mlodya, ehkä pitäis tai en tiiä -spåm
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Löytyy se youtubesta valmiiksi synkattuna
Flaming Lips New Album Onboard The International Space Station Concert For Peace CDs Out This Week...
....Widespread Digital Release Also Expected Soon; Retail Vinyl Issue Out June
Voi luoja, yoshimi on maailman paras levy
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Flaming Lips - "Almost Home (Blisko Domu)" [Official Video]
Näilläkin käynnissä jo toinen vuosikymmen lähinnä silkkana paskana.
aina homoile, älä provoile
Höpöhöpö, Embryonic ilmestyi 2009
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hi All, I just want to ask if anyone ever tried using medical cannabis as an alternative meds? I have read many articles about medical marijuana and how it can help you in terms of chronic pain, bone injuries, eating disorder/anorexia, anxiety disorders and panic attacks, inflammation, even cancer and a lot more. Like this article about a marijuana strain called Cascadia Kush from:http://www.ilovegrowingmarijuana.com/cascadia-kush/ . Cbd and thc are also new to me and I don't even smoke. If this is true I cant find any solid conclusive evidence that speaks to its efficacy. Any personal experience or testimonial would be highly appreciated. Thanks