You are not logged in.
Ylläolevaan keskusteluun vielä palatakseni tajusin just, että vaporwave on hetkellisesti spoilannut minut. Musassa on ollut taas syvällisiä merkityksiä. Vaporwave-tyypit siteeraa jotain Guy Debordia. Sen rinnalla Flying Lotuksen nysväilyt saattaa tuntua vähän köyhiltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
meinaat siis et flying lotusin pitäis kans siteerata jotain ajattelijaa et sen musassa ois "syvällisiä merkityksiä"? miten jonkun tyypin siteeraaminen itseasiassa vaikuttaa musiikillisen kuulokuvan "syvällisyyteen"?
meinaat siis et flying lotusin pitäis kans siteerata jotain ajattelijaa et sen musassa ois "syvällisiä merkityksiä"? miten jonkun tyypin siteeraaminen itseasiassa vaikuttaa musiikillisen kuulokuvan "syvällisyyteen"?
Juuri näin, ymmärsit ihan oikein. Parasta olisi, jos FlyLo siteeraisi jotain vasemmistolaista 60-luvun radikaalia. Se saisi musan kuulostamaan tosi diipiltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jatketaan vielä sen verran, että sitä voi siteerata ketä vaan, mutta musan pitää myös kuulostaa siltä, että siteeraukselle on katetta.
Esim. jos vaporwave-jannu siteeraa Guy Debordia, niin sen musan pitäisi myös jollain lailla heijastaa sitä. Mun mielestä näin tapahtuukin, sillä vaporwavessa kuuluu kulutusyhteiskunnan kritiikki, päämäärättömyys, urbaanin äänimaailman naurettavuuden alleviivaaminen ja sen semmoset asiat paljon terävämmin kuin missään muussa tämän hetken musassa.
Jatketaan vielä sen verran, että sitä voi siteerata ketä vaan, mutta musan pitää myös kuulostaa siltä, että siteeraukselle on katetta.
Esim. jos vaporwave-jannu siteeraa Guy Debordia, niin sen musan pitäisi myös jollain lailla heijastaa sitä. Mun mielestä näin tapahtuukin, sillä vaporwavessa kuuluu kulutusyhteiskunnan kritiikki, päämäärättömyys, urbaanin äänimaailman naurettavuuden alleviivaaminen ja sen semmoset asiat paljon terävämmin kuin missään muussa tämän hetken musassa.
juu kyllä samaa mieltä tästä.
en hiffaa miten liittyy flying lotusin rentoon chillailumusaan mutjoo.
http://flying-lotus.com/youre-dead/
Siteerauksia tuskin jatkossakaan tarvii?
Last edited by Jophiest (14.08.2014 12:18)
^ Jos pitää lukea aikaisemmat kommentit ymmärtääkseen tulleensa sivalletuksi, on sivallus ollut sivaltava.
^ Jos pitää lukea aikaisemmat kommentit ymmärtääkseen tulleensa sivalletuksi, on sivallus ollut sivaltava.
tää oli oikeastaan aika kova, pisti pohtimaan että mitäs tää nyt tarkoittaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
1. "Theme"
2. "Tesla" feat. Herbie Hancock and Thundercat
3. "Cold Dead" feat. Thundercat
4. "Fkn Dead"
5. "Never Catch Me" feat. Kendrick Lamar
6. "Dead Man's Tetris" feat. Snoop Dogg and Captain Murphy
7. "Turkey Dog Coma"
8. "Stirring"
9. "Coronus, the Terminator"
10. "Siren Song" feat. Angel Deradoorian
11. "Turtles"
12. "Ready Err Not"
13. "Eyes Above"
14. "Moment of Hesitation Keys" feat. Herbie Hancock
kovia nimiä fiitissä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
radiorippi
hyvä biisi
ei tääkään huono oo
uus levy
You're Dead saattaa nyt viikon jälkeen vaikuttaa jopa Flylon parhaalta... Myös Never Catch Me video on douppi!
Yks vuoden kovimpia ja varmaan toisiks paras mitä oon mieheltä kuullu
en ole kolmekybänen emoboy
joo. kolmen kuuntelun jälkeen sanoisin et flylon paras levy. koko ajan hieno "mennään eteenpäin"-viba, uusia hienoja melodioita (monessa kohtaa tulee itse asiassa mieleen suosikkiyhtyeeni tortoise) ja ideoita ilmestyy joka kulman takaa. tykkään myös siitä kun noi temmot heiluu jatkuvasti välillä hiton nopee-hiton hidas. tää levy on visionäärin työtä ja 2010-luvun parasta progea.
eritoten raidat 10-15 parasta musaa tänä vuonna.
Last edited by ydinaukio (24.10.2014 14:53)
jonkun pitäisi tehdä turtles-kappaleesta sellainen kymmenen tunnin youtube-versio.
jonkun pitäisi tehdä turtles-kappaleesta sellainen kymmenen tunnin youtube-versio.
pakollinen offtopik-spåm
kerrotaas nyt tännekin että flown paras keikka tänä vuonna
rumban toimittajille tiedoksi, oikea termi on sakian
Flying Lotus - FUCKKKYOUUU (a short film by Eddie Alcazar)
(kauankohan saa olla youtubessa?)
tuli muuten mieleen, että on pitänyt hankkia flying lotuksen levyjä, mitkäs onkaan parhaat?
tuli muuten mieleen, että on pitänyt hankkia flying lotuksen levyjä, mitkäs onkaan parhaat?
kaikki on kovia ja vaikea verrata keskenään, mutta uusin ehdottomasti kannattaa tarkastaa elikkäs tämä
etenkin jos flow-keikka oli mieleen
nyt kun oon jonkin verran kuunnellut noita kolmea uusinta levyä niin taitaapa suosikki olla until the quiet comes.
Youll Need to Be Hosed off After Flying Lotus Hilarious Gross-Out Horror Spree, Kuso
ensi-ilta perjantaina.
ihana non apology siinä taas huhhuh
seivataas klikki
I wanted to sincerely apologize for my comments at my show. I realize they were insensitive. This is a tough time for all of us, as men and women. Im having trouble finding my voice in all of this. I am truly heartbroken. My stage has always been a place for whats in my heart until now. I feel as internet-wielding people, we have to learn to give each other space to feel, to honor each others reactions and experiences without bullying. I care about this community and its impact so much.
juu, miehillä on kanssa vaikeeta ja niitä kiusataan raiskaushuhhuilla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Aika össönsöötä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli