You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Musavideo oli valitettavasti vähän köpösempi kuin Maailman video.
bzort glorf bööth
en tajuu tosta mitään. sfäärit esim. videon loppupuolella Marian taka-alalla tuplaava (?) jäbä, joka mumisee jotain.
En osaa suhtautua tohon mitenkään. Outo meno.
Räpeistä (sanojen painotukset, intonaatio, jotkut ärrän korostukset jne) tulee paikoitellen mieleen Julma-Henri.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
mitä tos räpätään, "yrjö meller on pervo"? hyvää settiä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
yrjö pellervo, oot pervo
ei mitään mielikuvaa tosta postauksesta, varmaan suuremmat voimat sen takana, mut kuuntelin ja aika ihme biisi
ja tosiaan se "tuplaaja" joka ei saa sanaa suusta, ehkä se oli se pointti sitten, tiedä häntä. taidetta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
hawkwind
Soittaa bowien blackstarilla tämä kaveri. Hemmetti sentään mitä settiä löytyy youtubesta
George Cessna soolona ja Snakes bändinsä kanssa. Goottikantria, Americanaa...
Royals
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ja meters ylipäänsä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hot Dad
laitetaan joku biisi:
Last edited by E (22.01.2017 19:47)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
run the jewels 3
king crimson
frank zappa
Olli Aarni
Olli Aarni
Olli on kyllä tehnyt älyttömän hyvää musiikkia viimeiset 10-11 vuotta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Iskipäs taas yhtäkkiä yllättävän kovaa :hulinax:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^ On kyllä yks kovimpia ikinä.
Curlew'n North America. Vähän Prime Time ajan Ornettea, Henry Cow'ta, köpöfunkkia ja vaikka mitä. Ihan täydellistä musaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Crass: Penis Envy
Bändin paras ja muutenkin ihan tajuttoman omaperäinen levy, ei vähiten Eve Libertinen laulun takia. Dog Faced Hermannit ja The Ex ovat ainoita jotka ovat päässeet lähelle tätä.
Vois kyllä melkein laittaa suoraan tonne parasta ikinään...
^
Killdozerin 12 Point Buck
MITEN VOI OLLA NÄIN KOVAA ROKKIA. Vuodesta toiseen jaksaa yllättää tän levyn täydellisyys.
^
MITEN VOI OLLA NÄIN KOVAA ROKKIA. Vuodesta toiseen jaksaa yllättää tän levyn täydellisyys.
NO NIINPÄ ihanaa että edes yhdestä musiikillisesta asiasta voidaan olla täysin samaa mieltä
Luppakorva sikailee taas wrote:^
NO NIINPÄ ihanaa että edes yhdestä musiikillisesta asiasta voidaan olla täysin samaa mieltä
NIINPÄ! Ehkä näitä on muitakin, mutta pidetään nyt ainakin tästä kiinni