You are not logged in.
Pages: 1
/// HULINAFEST 2017\\\
https://www.facebook.com/events/1717720391874228/
24.-25.3., SEURAHUONE, RAATIHUONE, Kokkola
Kokkolalainen vaihtoehtomusiikin festivaali Hulinafest tulee taas! Toista kertaa järjestettävä tapahtuma kerää Kokkolaan kattauksen kotimaisen indiemusiikin veteraaneja ja tulokkaita.
/// OHJELMA\\\
PERJANTAI
20.00 ovet auki
20.30 ROSA LATVA
21.15 BOTTOMS UP
22.00 HERRASSECTION BEAT
22.45 SVRINA
23.30 JARKKO MARTIKAINEN & HAAGA FOLK MACHINE
00.30 VINDI KARLOS
01.15 MALAMUJÉR
03.30 valomerkki
+DJs
LAUANTAI
NYKYMUSIIKIN MATINEA FEAT. TUOMAS ROUNAKARI: AMA NO GAWA
19.30 ovet auki
20.00 METRI PAINAA KILON
20.45 JANNEN HENGENTUOTTEET
21.30 HETA KAISTO
22.15 OLIMPIA SPLENDID
23.00 CAN CAN HEADS
23.45 JUKKA NOUSIAINEN YHTYEINEEN
00.45 HOMEVIDEO
01.30 SUURI JUHLA
03.30 valomerkki
+DJs
Festareilla palvelee myös katutasossa Ravintola Reino, josta saa festariruokaa poikkeuksellisesti aina puoleen yöhön asti!
LIPUT
FESTIVAALIPASSI: 25 ennakkoon / 30 ovelta
PERJANTAI: 15 ennakkoon / 20 ovelta
LAUANTAI: 17 ennakkoon / 22 ovelta
LAUANTAIMATINEA: 5 vain ovelta
Festivaali- ja lauantaipassit sisältävät myös matinean.
Liput myynnissä 6.2. osoitteessa holvi.com/shop/hulina/
Hotel Seurahuoneen majoituspaketit:
Pe 1hh 74, 2hh 89.
La 1hh 76, 2hh 93.
Pe-su (2yötä) 1hh 143, 2hh 168.
Hinnat sisältävät majoituksen lisäksi pääsyn Hulinafesteille, buffet-aamiaiset, pysäköintialueen käytön sekä langattoman internet yhteyden hotellissa.
Tavanomaisista ennakkolipuista poiketen majoituspaketit varataan suoraan Hotel Seurahuoneelta nettikauppamme sijaan. Lisätietoja osoitteesta http://seurahuone.com/
Festivaalin järjestäjänä on paikallinen kulttuuriyhdistys Hulina Ry.
Yhteistyössä tapahtuman järjestämisessä toimivat Truba, Kokkolan kaupunki, Livion, Konstsamfundet, Svensk-Österbottniska samfundet ja Svenska folkskolans vänner.
Lisätietoja:
Mikael Mattila | mikael.j.mattila[at]gmail.com | 050 337 8864
Ilkka Hänninen | ilkka.hanninen[at]gmail.com | 040 522 5674
Last edited by Kalossimies (02.03.2017 17:38)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
On meinaan foorumistejakin lauteilla taas
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nyt on kyllä viimesen päälle erikoismusalineup.
Homevideo
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hyvä kattaus tuttuja ja sitten täysin tuntemattomia. Sain tänne kaksi kertaa kutsun ja sitten ilmoituksen, että Hulina poistanut tapahtuman Hulina Fest.
RIP Hulina Fest?
bzort glorf bööth
Tänne vois yrittää
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hyvä kattaus tuttuja ja sitten täysin tuntemattomia. Sain tänne kaksi kertaa kutsun ja sitten ilmoituksen, että Hulina poistanut tapahtuman Hulina Fest.
RIP Hulina Fest?
Facebook päätti vittuilla. Kyllä "se" "siellä" on, tää säätö just hävetti ihan vitusti...
Ja turskalle tervetuloa vaan
Asioita ja juttuja päivitetty, mm. päiväkohtainen ohjelma ja lippujen hinnat! Myös OLIMPIA SPLENDID mahtui vielä lauantaille!
Nostetaas tämä ylös vaikka sillä verukkeella, että nettisivut ON!:
Turska tuolla jo suunnitteli foorumisti-invaasiota festeille, NYT ME SE TEHDÄÄN
Oli kuulkaas mukavat festarit!! Suosittelen tsekkaamaan vuoden kuluttua
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Joo isot peukut kyllä järjestelyistä. Ja yllärinä noin tiukassa aikataulussa jokainen keikka lauantaina alkoi minuutilleen ajallaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kiitos teille! Tää meni kyllä käytännön asioiden puolesta ihan yli odotusten, oli suorastaan hämmentävää että kaikki pelitti suht hyvin, eikä mikään asia oikeastaan kussut Ensi vuonna uudestaan
Meidät voi jo bookata
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ja myös minunkin bändejä.
bzort glorf bööth
Eiköhän tässä tule yhteydenottoa syssymmällä
Pages: 1