You are not logged in.
Kung Fu Panda
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Varmaan neljäs kerta joulukuun aikana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
uuno turhapuron poika
nyt oli kyllä eväät harvinaisen vähissä, vaikka uuno-fani olenkin
mutta anu hälvä mukana joten
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hienosti kerrottu mut sitten yltiövisuaalisuus vei kyl pohjan kaikelta yritetyltä male gaze/fetisismi-kritiikiltä lopulta
Mangojauhe goddamn.
vuosien jälkeenkin tää
Mangojauhe goddamn.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tuli katsottua kirjastosta löytyvät Seijun Suzukit eli Branded to Kill, Tokyo Drifter ja Tattooed Life. Branded to Kill oli selkeästi paras, gansterimenoa, outoilua, psykoseksuaalista sekoilua jne. Tattoeed Life ja Tokyo Drifter oli astetta tai kahta heikompia, varsinkin Tokyo Drifter hukkasi potentiaalinsa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Etukäteen pelkäsin saavani feministisen hermoromahduksen tätä katsoessa mut hyvähän tää oli! Seitinohuista one trick pony -henkisistä hahmoista saatiin yllättävän paljon irti juttuja ja toimintaa. Edes liian pitkät staattiset töllöttelykohtaukset ei häirinneet kun ne mulle toimivat ajamalla sitä muovisuuspointtia läpi ja tekivät hahmoista oikeella tavalla etäisiä ja epäinhimillisiä emt.
En oo todellakaan mikään Winding Refn -fani mut tästä nautin
Musalle viel toinen
Mangojauhe goddamn.
Arsenikkia ja vanhoja pitsejä
Oli tässä hetkensä. Osin vanhentunut kehnosti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lähiaikojen pacino-putki. kaikki ennaltanäkemöttömiä:
Serpico 8/10
Cruising 8/10
Carlitos way 8/10
Godfather 1 7/10
Godfather 2 6/10
Jästipää jeparit
Nimi kuvaa hyvin.
Ehkä hauskin takaa-ajokohtaus ikinä.
Kummallinen coctail-elokuva,joka on vähän kuvottava, eikä siinä ole mitään järkeä, eikä oikein tiedä mihin on pyritty, mutta ei ole tylsä ja viihdyttää ok.
Jästipää jeparit
Nimi kuvaa hyvin.
Ehkä hauskin takaa-ajokohtaus ikinä.
Kummallinen coctail-elokuva,joka on vähän kuvottava, eikä siinä ole mitään järkeä, eikä oikein tiedä mihin on pyritty, mutta ei ole tylsä ja viihdyttää ok.
Mä taas en oikeastaan noista syistä jaksanut tätä juuri lainkaan. Samaa vikaa oli aikaisemmassa Mean Frank and Crazy Tonyssa, tällä varsinkin oli paha identiteettikriisi keskivaiheilla, Jästipäissä meno oli kuitenkin ihan selvää alusta saakka.
Mean Frank and Crazy Tonyssa oli kyllä ehkä paras tunnari aikoihin:
Last edited by noiseidea (10.01.2017 10:58)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsoinpa tuossa pitkänä viikonloppuna noi kaikki - kakkosen ja kolmosen ekaa kertaa. Ykkönen oli kestänyt aikaa ok ja hyvä leffahan toi on. Toki ton aikanaan kovat tehokeinot on niin ryöstöviljelty, että ei potkinut kauhean kovaa mutta toimii. Kakkonen oli sitten ihan kauheata tuubaa, stoori meni mihin meni ja tehokeinot vedettiin mämmipotenssiin. Kolmonen oli astetta parempi, CGI-rymistely oli kelvollista ja ilmapotkutappeluita oli siedettävän vähän.
I
II
III
vohoi vittu miten kova :peuk: paul newman there are no other cases, this is the case
tuli katsottua tämä, melkoinen pläjäys
Sampo kulttielokuvan restauroitu kopio ensi kertaa televisiossa
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 … c84ae0.jpg
Katsoinpa tuossa pitkänä viikonloppuna noi kaikki - kakkosen ja kolmosen ekaa kertaa. Ykkönen oli kestänyt aikaa ok ja hyvä leffahan toi on. Toki ton aikanaan kovat tehokeinot on niin ryöstöviljelty, että ei potkinut kauhean kovaa mutta toimii. Kakkonen oli sitten ihan kauheata tuubaa, stoori meni mihin meni ja tehokeinot vedettiin mämmipotenssiin. Kolmonen oli astetta parempi, CGI-rymistely oli kelvollista ja ilmapotkutappeluita oli siedettävän vähän.
I
II
III
Katottiin trilogia joululomalla. Aika samat. Eka kalssikko, loput aika Mutta katteleehan sitä Keanua ihan mielellään
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
pitääkin taas katsoa pitkästä aikaa
muistan nähneeni tämän muinoin Museokadun Cinemassa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tuli katsottua tämä, melkoinen pläjäys
Mä oon nähny tän teatterissa.
pl
psykokarkki wrote:tuli katsottua tämä, melkoinen pläjäys
Mä oon nähny tän teatterissa.
täytyy vielä heittää semmoinen huomio, että kun siellä luolassa se vangittu pakkanen puhurin poika puhui niin kuulosti ihan eevil stööltä
Aika tylsä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli